HP 710 in windows 98 geeft foutmeldingen

Pagina: 1
Acties:

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
een collega van mij heeft thuis Windows 98 op z'n pc staan en een HP 710 printer. Nu gaf deze 2 weken geleden ineens de melding dat de cartridge kapot was. zodoende heeft hij dus een nieuwe cartridge gehaald en erin gedaan. nog steeds hetzelfde probleem... ook geeft hij iets aan dat er iets is met de bi directionele verbinding (aldus de collega). wie heeft er enig idee wat het zou kunnen zijn?
p.s. ik heb al bij de support van hp gekeken maar daar stond dit niet bij en de search leverde ook niet echt een antwoord.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

welke parallele poort mode staat er dan in de bios?
en zijn de drivers al eens opnieuw geinstalleerd.

• efan
  • Niet online
drivers zijn al eens opnieuw geinstalleerd. welke poortmode hij staat weet ik helaas niet, maar die zal wel goed staan neem ik aan want voordat de printer de foutmelding begon te geven heeft 'ie het ook al een geruime tijd gedaan.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

printer ontkoppelen, drivers de-installeren evenals de ondersteunende HP-software, pc rebooten, online laten komen zonder printer aangesloten, pc uitzetten, printer aansluiten, pc weer aanzetten en drivers opnieuw installeren.
dat lost het probleem denk ik op. mocht dat geen oplossing bieden, voer dan het bovenstaande nogmaals uit, maar gebruik dan de drivers van
http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swindex.pl?p=dj710c&l=en&c=MicrosoftWindows98 (is wel de engelse versie, maar de meest actuele).

Hier kon uw advertentie staan

• efan
  • Niet online
ik zal het eens proberen. bedankt!

• efan
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 09:36 schreef Nitroglycerine het volgende:
printer ontkoppelen, drivers de-installeren evenals de ondersteunende HP-software, pc rebooten, online laten komen zonder printer aangesloten, pc uitzetten, printer aansluiten, pc weer aanzetten en drivers opnieuw installeren.
dat lost het probleem denk ik op. mocht dat geen oplossing bieden, voer dan het bovenstaande nogmaals uit, maar gebruik dan de drivers van
http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swindex.pl?p=dj710c&l=en&c=MicrosoftWindows98 (is wel de engelse versie, maar de meest actuele).
zojuist geprobeerd maar nog steeds geen resultaat (ook niet met de nieuwste engelse drivers). wie weet er hoe dit is op te lossen?
Pagina: 1