hallo twiekers,
ik ben momenteel driftig op zoek naar een nieuwe PC, maar ik vraag me af wat ik voor mijn ouwe bakje nog kan vragen. ik wil het dus niet verkopen aan profi's zoals ons, maar aan iemand die gewoon een leuke internet/office/game/multimedia pc wil, zonder problemen...gaattie:
- ASUS P2B440 BX (S) scsi moederbord
- 256 MB SDRAM
- Pentium II 400 Mhz
- Diamond Viper TNT 1 16 MB
- Creative Ensoniq Soundblaster 128 PCI
- Fireball 10,2 GB 5400 RPM taaie plaat
- floppy
- Plextor 40x SCSI CD-ROM
- UltraPlex SCSI 40Max schrijver (4x10)
- ADLIB Multimedia HS9200 speakers
- gloednieuwe ongenruikte 17inch monitor
PS: ik probeer hem niet hier te verkopen, aangezien ik toch eerst wat geld bij elkaar wil krijgen, en ik weet dat dit voor de meeste van jullie toch oninteressant is...
bedankt voor de hulp alvast!
EDIT: sorry mods, had niet gezien dat hier een speciaal topic voor was... moet ik nu strafregels schrijven?
ik ben momenteel driftig op zoek naar een nieuwe PC, maar ik vraag me af wat ik voor mijn ouwe bakje nog kan vragen. ik wil het dus niet verkopen aan profi's zoals ons, maar aan iemand die gewoon een leuke internet/office/game/multimedia pc wil, zonder problemen...gaattie:
- ASUS P2B440 BX (S) scsi moederbord
- 256 MB SDRAM
- Pentium II 400 Mhz
- Diamond Viper TNT 1 16 MB
- Creative Ensoniq Soundblaster 128 PCI
- Fireball 10,2 GB 5400 RPM taaie plaat
- floppy
- Plextor 40x SCSI CD-ROM
- UltraPlex SCSI 40Max schrijver (4x10)
- ADLIB Multimedia HS9200 speakers
- gloednieuwe ongenruikte 17inch monitor
PS: ik probeer hem niet hier te verkopen, aangezien ik toch eerst wat geld bij elkaar wil krijgen, en ik weet dat dit voor de meeste van jullie toch oninteressant is...
bedankt voor de hulp alvast!
EDIT: sorry mods, had niet gezien dat hier een speciaal topic voor was... moet ik nu strafregels schrijven?