Toon posts:

wat brengt dit nog op..?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo twiekers,

ik ben momenteel driftig op zoek naar een nieuwe PC, maar ik vraag me af wat ik voor mijn ouwe bakje nog kan vragen. ik wil het dus niet verkopen aan profi's zoals ons, maar aan iemand die gewoon een leuke internet/office/game/multimedia pc wil, zonder problemen...gaattie:

- ASUS P2B440 BX (S) scsi moederbord
- 256 MB SDRAM
- Pentium II 400 Mhz
- Diamond Viper TNT 1 16 MB
- Creative Ensoniq Soundblaster 128 PCI
- Fireball 10,2 GB 5400 RPM taaie plaat
- floppy
- Plextor 40x SCSI CD-ROM
- UltraPlex SCSI 40Max schrijver (4x10)
- ADLIB Multimedia HS9200 speakers
- gloednieuwe ongenruikte 17inch monitor

PS: ik probeer hem niet hier te verkopen, aangezien ik toch eerst wat geld bij elkaar wil krijgen, en ik weet dat dit voor de meeste van jullie toch oninteressant is...
bedankt voor de hulp alvast!

EDIT: sorry mods, had niet gezien dat hier een speciaal topic voor was... moet ik nu strafregels schrijven? :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
[topic=493604/1/25] :)

Edit:
EDIT: sorry mods, had niet gezien dat hier een speciaal topic voor was... moet ik nu strafregels schrijven?
Ik stel voor 5 keer de algemene FAQ met de hand overschrijven en opsturen naar Femme >:) :+
wij zijn trouwens geen mods... die hebben een ander kleurtje als nickname... of een lite-mod titel :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 19:37

scorpionv

This space for rent

[topic=493604]

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
ARG!!!

mijn eerste post op tweakers, en meteen al strafwerk... dat zal papa leuk vinden alsie thuiskomt, dat uitstapje naar de efteling (met ijsje!!!) zal wel niet meer doorgaan...

(ironie, punch is ondertussen 22 en woont niet meer thuis)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:24

Jaymz

Keep on moving !

Zie de tips hierboven. :)

Je mag je strafwerk ook wel naar mij sturen hoor ;) :+

Dit topic is gesloten.