Heel netwerk assimileren.

Pagina: 1
Acties:

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:38
Vandaag heb ik wel zo'n client op 1 computer op school kunnen zetten, maar ik krijg nooit de kans om op alle andere 60 comps te komen. Heeft/kan iemand voor een progje zorgen die gewoon op alle ip's van 192.168.0.1 tot 192.168.0.100 bijv een koei kan zetten zonder dat ik er zelf achter hoef te zitten?

Y'24

Verwijderd

??

• RvV
oh, leg ik het weer te moeilijk uit... nahja, laat dan maar zitten.

Y'24

Verwijderd

Ik heb daar een heel simpel tooltje voor.
Dat heet: PRAAT EENS MET DE SYSTEEMBEHEERDER.

Zonder zijn instemming mag je de koe toch niet draaien. Lees de regels van dnet maar.

• RvV
Maar met die gast is niet te praten...als je binnenkomt springt tie in een keer op en zegt dat tie het druk heeft en dat je moet oprotten.

En als ik toestemming van de koper van de computers krijg, mag ik dan wel zelf installeren? Dan heeft die systeemlul er nix mee te maken.

Y'24

Verwijderd

Toestemming van de directeur?? Dat lijkt me geen goed idee. Vooral als de systeembeheerder daar achterkomt. Dan kraakt ie het programma af als trojan zijnde.

Klinkt als een echte systeembeheerder. Die hebben het meestal "zogenaamd" druk. De reden dat ze altijd zo hoog springen als je binnenkomt is omdat ze je niet verwachtte en ze stiekem niks te doen hadden.
Loopt er geen stagiere bij de systeembeheerder?? Dan kan die het installeren.

• RvV
'k zal eens kijken of er wat valt uit te halen. En net las ik ook nog dit verhaaltje, is misschien ook nog wel nuttig om te laten zien.

http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=98

Y'24

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-05 20:13
btw hoe snel zijn die pc daaro...
bij mij opschool hebben ze nu van die tulip 166 staan, maar dat lijken wel 486 , of iets in die richting (geen intel)
op mijn vorige school was het iets sneller dat ware dan p 133 16mb. dus was niet echt de moeite waard.

• RvV
60 p-III 500mhz is toch wel de moeite waard?

Y'24

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://people.zeelandnet.nl/dominique/dpc/index.htm

ini veranderen, en runnen maar ...

(de hidden client komt er vanmiddag aan, duurt ongeveer 1 sec. per computer :))

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:45

crisp

Devver

Pixelated

Als het NT bakken zijn, en je hebt administrator rights, kijk dan ff op de download page van Dnet; daar staat een proggie waarmee je remote koetjes kunt installeren als service via de service manager :)

Intentionally left blank

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Tuurlijk heeft een gewone user admin rights.

NOT! ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1