• mesothelioom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02-2021
heb er even de search op nagezocht maar niet gevonden wat ik zoek. Ik heb sinds 1.5 jaar een 6210 met carkit. Nou is dat op zich niet zo,n straf maar de kwaliteit van het toestel en zijn software is wel een straf.Ik ben blij dat er een service abbo op zit.
Maar nu de vraag: zijn er nog meer mensen (of tweakers) die zo'n beetje elke maand een nwe gaan halen vanwege de meest wazige storingen zoals wegvallen ontvangst, weigeren op carkit, toetsenblokkering die niet werkt of aanspringt als je 'm op de carkit zet, of een "bsod" geeft(in dit geval green screen :+ )

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27

vooghel

Cunning linguist

Nope, heb nu bijna een jaar mijn 6210 en ben er nog erg tevreden over. Sinds een paar maanden heb ik ook een carkit, en ook daarmee geen probleem. Alleen het acterklepje/batterijgeheel is iets los gaan zitten, wat een veelvoorkomend probleem is bij de Nokia's waarbij de batterij aan de achterklep zit. Omdat hij hierdoor af en toe uitvalt gaat hij terug naar Nokia (garantie).
Ik denk er dan ook sterk over om binnenkort een 6310i te kopen.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56
Je ben niet de enige met problemen met de Nokia 6210.

Ik heb de mijne gekocht in november 2000.

De dag nadat ik hem kocht heb ik hem meteen terug gebracht. De tril functie werkte alleen, wanneer het de 6210 uitkwam. Ik heb meteen een nieuwe gekregen

Ongeveer 3 maanden later begonnen de problemen. Het toestel viel constant vanzelf uit. Dus heb ik het toestel terug gebracht. Ze hebben hem toen opgestuurd naar Nokia, en 2 weken later kreeg ik hem terug, met een nieuwere softwareversie.
Ik had een backup van mijn telefoon geheugen gemaakt op mijn pc. Ik zet deze terug, en niets aan de hand.

Tot dat ik er de dag erna achterkom, dat mijn telefoon als ik gebeld werd, niet trilde, en geeg geluid gaf. Alleen de verlichting ging knipperen.

Ik dus weer terug naar de winkel, en heb meteen een nieuw toestel gekregen (nr drie dus). Ik de telefoon in de winkel getest, en ja hoor hij ging over, en hij trilde.

Ik dus blij naar huis, en dacht bij mezelf, zullen we de backup maar weer eens terug zetten? Dat had ik dus beter niet kunnen doen. Ik kreeg weer dezelfde problemen. Bleek dus te komen, doordat de software versie veranderd was. Ik dus maar weer een keer terug naar de winkel, en heb weer direct een nieuwe gekregen. (nr vier dus).

Toen heeft hij het ongeveer een maand of drie gedaan, en toen begon de ellende weer. Hij begon weer spontaan uit te vallen. Ik dus alweer terug naar de winkel. Hebben ze het toestel weer opgestuurd, en twee weken later kreeg ik hem weer terug met wederom een nieuwe software versie. ook nu ging het ongeveer 3 maanden goed en je raad het al: De problemen begonnen weer. Weer viel dat Kreng spontaan uit.

Ik dus weer terug naar de winkel, is hij weer opgestuurd, en twee weken later kreeg ik het toestel weer terug, met hoe voorspelbaar een nieuwe software versie. Echter een week later viel hij alweer 3 keer op een dag spontaan uit.

Het begint een beetje saai te worden....

Ik dus weer terug naar de winkel, en heb toen een nieuwe accu gekregen. Deze sturen ze namelijk niet mee, voor reparatie. Toen weer een maand of drie geen problemen gehad, maar je raad het al: Het was weer raak met de 6210.

Echter deze keer viel hij niet spontaan uit, maar de 6-toets functioneert niet goed meer. Ik dus weer terug naar de winkel.......

Ze hebben hem weer opgestuurd, en ik ben nu aan het wachten tot ik dat toestel weer terug krijg.....

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:20
ik heb de mijne nu 1.5 jaar
nooit problemen mee gehad

tis dus geluk of pech hebben

Tijd van werken, tijd van rusten