Handleiding Iiyama VMP 400

Pagina: 1
Acties:

• digilb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:30
Ik krijg :+ een tweedehands Iiyama Vision Master Pro 400 (ook bekend als de A 701 GT (waarom doet Iiyama toch steeds aan dubbele modelnummers :? )). Maar helaas ontbreekt de handleiding.

Ik heb gezocht op de diverse Iiyama-sites maar de handleiding van deze monitor staat er niet tussen.

Dus zou iemand die de handleiding heeft (bij voorkeur als PDF & in het Engels of Nederlands (hoewel Duits of Frans ook goed is) deze naar mij willen mailen? Een link naar de handleiding is natuurlijk ook prima.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat moet je dan zo nodig weten uit die handleiding? Ik heb zelf een iiyama vmp 400 voor me neus, maar heb maar 1x vluchtig die handleiding door genomen. Staat weinig boeiends in.

• digilb
Ja, maar dat weet ik natuurlijk niet als ik die handleiding niet heb. |:(

Wat ik bijvoorbeeld zou willen weten: de monitor heeft zowel een VGA- als een BNC-aansluiting. Hoe kan ik switchen tussen de beide ingangen? Kiest hij automatisch de ingang waar hij signaal op ontvangt? Maar hoe gaat dat dan als je er twee computers op aansluit?

En het is natuurlijk ook leuk om even de officiele specs er op na te kunnen lezen. Want dan weet ik tenminste of-ie 1600*1200 @ 120Hz leuk vindt of niet...

Verwijderd

Volgens mij kun je niet swicthen tussen beide, het is gewoon een keuze in signaal. Ik zou het persoonlijk niet eens proberen om 2 pc's erop aan te sluiten. ;)
En de tweede vraag : de monitor springt vanzelf terug als ie een door jou gekozen resolutie/vv-frequentie niet zo prettig vindt...

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 09:43 schreef digilb het volgende:
Ja, maar dat weet ik natuurlijk niet als ik die handleiding niet heb. |:(

Wat ik bijvoorbeeld zou willen weten: de monitor heeft zowel een VGA- als een BNC-aansluiting. Hoe kan ik switchen tussen de beide ingangen? Kiest hij automatisch de ingang waar hij signaal op ontvangt? Maar hoe gaat dat dan als je er twee computers op aansluit?

En het is natuurlijk ook leuk om even de officiele specs er op na te kunnen lezen. Want dan weet ik tenminste of-ie 1600*1200 @ 120Hz leuk vindt of niet...
Zie je wel dat je wist wat je wilde weten :P.
In het monitor menu 4 heb je de optie signal select -> Dsub of BNC. 1600x1200 gaat maar tot 75hz.

Tweakers hebben geen monitor boekje nodig :).

• digilb
OK, Tweakers doen het zonder handleiding! :+

't Was ff pielen met de vijfpolige BNC-aansluiting (op de plugjes stond niet welk signaal door welke plug ging...), maar toen ze eenmaal correct waren aangesloten, was-ie echt helemaal goed.

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 16:42 schreef digilb het volgende:
OK, Tweakers doen het zonder handleiding! :+

't Was ff pielen met de vijfpolige BNC-aansluiting (op de plugjes stond niet welk signaal door welke plug ging...), maar toen ze eenmaal correct waren aangesloten, was-ie echt helemaal goed.
Gewoon ff iiyama bellen, daar helpen ze je zeker verder!

8-)
Pagina: 1