"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."
Verwijderd
Probeer de geheugensettings eens uit.
Bijv. 2 3 3 5 (of 6) en 1T command op auto en de sd ram bank interleave op auto, dram burst length auto.
Soms helpt dit om een stabiele instelling voor cas 2 te vinden.
Bijv. 2 3 3 5 (of 6) en 1T command op auto en de sd ram bank interleave op auto, dram burst length auto.
Bedankt voor de tip, echter bij een Gigabyte 7VRXP kan je dat dus niet instellen (handleiding zegt zie advanced bios, maar daar kom je dus niet in... CTRL+F1 werkt gewoonweg niet)Op donderdag 13 juni 2002 06:45 schreef frisian het volgende:
Probeer de geheugensettings eens uit.
Je bent gelimiteerd tot : By SPD
333/266/auto
CAS 2/2.5
Timing 1/2
Heb nog wat verdere testen gedaan en zo te zien is mijn voeding verre van sterk genoeg.
300 watt was voldoende volgens de leverancier en de berichten een paar maanden geleden.
Ga dus een nieuwe voeding kopen...ik houd jullie op de hoogte
300 watt was voldoende volgens de leverancier en de berichten een paar maanden geleden.
Ga dus een nieuwe voeding kopen...ik houd jullie op de hoogte
Misschien dat je geheugen ook niet goed is.
http://www.houseofhelp.com/v2/forumdisplay.php?forumid=128
Hier kan je een rma nr aanvragen.
Binnen 2 week heb je nieuwe.
http://www.houseofhelp.com/v2/forumdisplay.php?forumid=128
Hier kan je een rma nr aanvragen.
Binnen 2 week heb je nieuwe.
Verwijderd
300 watt zegt niet zo veel. Je moet gewoon een oersterke 5-volt lijn hebben met die XP'tjes.
Mijn voeding heeft op de 5 volt 44 ampere staan en die wordt door een XP1800+ @ 1900+ ook doodleuk naar de 4,75 of zo getrokken
Mijn voeding heeft op de 5 volt 44 ampere staan en die wordt door een XP1800+ @ 1900+ ook doodleuk naar de 4,75 of zo getrokken
Pagina: 1