Paypal, hoe nu verder?

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views sinds 30-01-2008

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Ok, ik heb me geregistreerd bij Paypal. Ik heb via mijn bankrekening $240,15 op mijn Paypal account gekregen (ik heb géén credit card).

Nu wil ik dus iemand betalen, maar mijn betaallimiet staat op $0.00 en betalen lukt niet... Terwijl ergens anders staat: Your Sending Limit: $1,000.00. Matig :{

Ik begrijp vast het één en ander niet ofzo... :?

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:41
Is het niet zo dat je eerst je paypal account moet activeren door middel van een activatie code?

Doordat ik een creditcard werd er eerst US$ 1 afgeschreven en daarbij was ook een activatie code bij vermeld waardoor ik mijn paypal account kon activeren.

• Benadski
ff gezocht...

Ik kan niet echt vinden waar ik dat zou moeten doen. Ik krijg meerdere malen een scherm met credit card troep erop, en die heb ik nu juist niet... :(

ff een tekstje van Paypal:

Your Sending Limit is the maximum amount of money you can send through PayPal before completing your membership. We ask users to confirm their debit or credit cards to increase security for everyone.

Your Sending Limit: $1,000.00

$1,000.00 Remaining

To lift this limit, please complete your membership by adding a credit card and entering your Member Number.

Dus ik heb geen member number oid... en zou toch moeten kunnen betalen, toch? :?

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ja, dat kan dus gewoon nog niet. Eerst moet je met een creditcard activaten. Anders kan je het geld ook nooit meer terug op je bankrekening krijgen.

• Benadski
Jaja, lekker is dat! :(

Waar staat dat dan in hun voorwaarden??? En waar krijg ik een ééndags-creditcard... Ik vind het een beetje matig worden. :{

• Kiki
Anders vraag een creditcard aan. Is niet zo moeilijk. En paypal is best handig in betalen en geld ontangen.

• Benadski
Ik wil geen credit card bezitten, daar kan ik toch niet mee om gaan. :)

Ik vind het maar vaag, eerst beloven ze dat je tot $1000 max. zonder creditcard kan betalen en dan kan het niet?!? Hoe krijg ik nu die $240 die op mijn Paypal account staan bij degene die ik moet betalen???

Niemand gebruik gemaakt van Paypal zonder credit card?

• Kiki
Gewoon een creditcard aanvragen en je limiet naar beneden schroeven is een mogelijkheid.

Anders gewoon een creditcard aanvragen eenmalig en na verloop van tijd afzeggen.

• Benadski
Op donderdag 13 juni 2002 12:21 schreef Benadski het volgende:
Ik wil geen credit card bezitten, daar kan ik toch niet mee om gaan. :)

Ik vind het maar vaag, eerst beloven ze dat je tot $1000 max. zonder creditcard kan betalen en dan kan het niet?!? Hoe krijg ik nu die $240 die op mijn Paypal account staan bij degene die ik moet betalen???

Niemand gebruik gemaakt van Paypal zonder credit card?
Ik heb een mailtje gekregen, onduidelijk, want ik heb geen 4 cijferige code... Wat nu???
Dear Ralph,

Thank you for contacting PayPal. We apologize for the delay in responding
to your service request.

To protect the security of our account holders, those accounts where we
have not been able to thoroughly verify the identity of the account holder
will have applied limits to reduce any risk to members of our community.
This is not a reflection of you as a customer.

You have received a $0 sending limit because some information could not be
verified with your credit card's issuing bank. Once you complete the
Membership Process, your sending limit will be lifted and you will be able
to send as much money as you would like, subject to credit availability
from your credit or debit card issuer.

To complete the Membership Process, and lift your $0 sending limit, please
follow these steps:

1. Log into your account at http://www.paypal.com by entering your email
address and password in the Member Login box. This will take you to the
"My Account" page.

2. Click on the "Complete Membership" link in the Account Activation box.

3. Enter the 4-digit PayPal Member Number displayed on your credit card statement. Watte?!? :?

4. Click "Enter Number" to complete the Membership Process.

Please Note: Once you have completed the Membership Process, you can review
your sending limit by clicking the "View Limits" link to the right of your
balance information.

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 19:48
Ja ik heb dus precies het zelfde probleem..
Echt waar wat een bedrijf om op te :r ...
Dacht ik eindelijk weer UO te kunnen spelen :'(
Ze laten het net zo overkomen dat je voordat je een creditcard nummer hebt ingevuld $1000,- kan verzenden..
Ik dus lekker een paar dagen geleden € 20,- overgemaakt en $17.21 op mijn paypal account... Ik dus blij en ik wou Origin al gaan betalen zodat ik volgende week lekker kan spelen omdat ik dan een weekje vrij heb van me werk ..
Kom ik bij dat Send Money scherm en ik zie daar Limit: $0.00 Add credit card to raise limit
Ik denk WTF :? toch maar even invullen en hopen dat het werkt... Maar nee hoor.. Toen ik op Continue klikte moest ik mijn Credit Card nummer invullen |:( ...
Nouja die heb ik dus niet :'(
Ik heb al vanalles geprobeert.. Een bank account toegevoegd.. Echt vanalles... Maar niks werkt :'(
Denk dus dat ik naar mijn UO kan fluiten :(
(en nee gratis servers zijn niet zo leuk als origin :p )

Volgens mij kan je wel je geld teruglaten boeken als je een bankrekening toevoegt bij My Account -> Profile -> Bank Accounts..

Als ik en Benadski toch iets over het hoofd hebben gezien zeg het dan :D Jullie zouden mij erg blij maken en jullie krijgen een dikke :* van mij ;)

• Kiki
Je hebt gewoon een creditcard nodig want, op de maandelijkse rekening die je krijgt zie je de viercijferig code staan waardoor je paypal kunt activeren.

• Squirtle
Op vrijdag 14 juni 2002 00:49 schreef Kit-Lin het volgende:
Je hebt gewoon een creditcard nodig want, op de maandelijkse rekening die je krijgt zie je de viercijferig code staan waardoor je paypal kunt activeren.
Hmm we hebben toch al geld over gemaakt naar Pay"Pal" en het staat daar ook al op de "balance" :7

Dus ik zou geen aparte rekening ontvangen van paypal of zie ik die nu fout..

En die teksten die op Paypal staan kunnen ook altijd op 2 manieren geinterpeteerd (:?) worden :r

Hier een mooi voorbeeldje
You can pay with a credit card or funds already in your PayPal account. We send recipients an email to let them know you've paid, so they can claim their money at PayPal. To start sending money, just add a credit card to your PayPal account.
Oke... Je kan dus betalen door geld op de "rekening te zetten" Maar dan heb je weer die irritante laatste regel |:(

Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar onze "vrienden :Y)" Als ik een emailtje terugkrijg horen jullie meer :)
* Squirtle hoopt niet dat Kit-Lin gelijkt heeft

Ja ik ben verslaafd aan UO :P

• Kiki
Wat ik met de maandelijks afschrift bedoelde is de maandelijkse afschrift die je van je creditcard maatschappij krijgt.

Van Paypal krijg je inderdaad geen afschrift.

Waarom nemen jullie gewoon geen creditcard dan zijn jullie meteen van de probleem af. Kwestie van zelfcontrole over de maandelijkse uitgave.

• EricV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03-2024

EricV

Telematicus collosus

Waarom nemen jullie gewoon geen creditcard dan zijn jullie meteen van de probleem af.
Minderjarig misschien?

• Benadski
Ok, ik zou dus een credit card moeten halen (ben ik nog steeds NIET van plan :() en dan kan ik betalen...

Waar vind ik een 100% GRATIS credit card, waarbij ik niets hoeft uit te geven en die ik GELIJK weer op kan zeggen. Ik geloof namelijk nix van een veilig internet, waar mijn credit card nummer veilig is...

Waarom vind Paypal het veiliger voor z'n gebruikers als ze hun credit card opgeven?!? Bankrekeningen zijn nog veiliger IMO. :?

Please help, inkoopactie staat op het spel... En die MOET doorgaan... ;(

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:40
Neem zo'n creditcard die je een jaar gratis mag uitproberen (Visa blue ofzoiets???)

Succes

• Kiki
Ik koop al 4 jaar op internet via mijn mastercard nooit problemen mee gehad.

Paypal is met name handig om aan particulieren en kleine bedrijven mee te betalen i.p.v. banktransactie. De reden waarom soms de bedrijven geen mastercard willen is dat, mastercard zelf een hoge provisie vraagt (en als ik me niet vergis is dat ongeveer 6%).

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04-2025
Is er geen geld afgeschreven van je bankrekening? Staat daar die 4-cijferige code dan niet bij? Kijk eens al je bankafschriften na zou ik zeggen.

Verwijderd

Ik was net van plan om een accountje aan te maken bij paypal (ik wil een gemodde xbox kopen bij lik-sang) toch nog maar even wachten dus ;(

• Squirtle
Op vrijdag 14 juni 2002 16:13 schreef StB het volgende:
Ik was net van plan om een accountje aan te maken bij paypal (ik wil een gemodde xbox kopen bij lik-sang) toch nog maar even wachten dus ;(
Ik hoop dat als ik thuis ben mail te hebben van mijn nieuwe "vrienden :D" Misschien kan ik je dan wat meer vertellen..
Nu nog lekker een paar uurtjes werken ;(

:edit

Net dus mail gehad...
Dear Jan,

Thank you for contacting PayPal Customer Service.

In an effort to assist you as quickly and efficiently as possible, please
direct all customer service inquires through our website. Click on the
hyperlink below to go to the PayPal website. After entering your email
address and password, you can submit your inquiry via our Customer Service
Lekkere reply is dat dus :r Mooi antwoord :(

• Benadski
Op vrijdag 14 juni 2002 13:22 schreef breaky73 het volgende:
Is er geen geld afgeschreven van je bankrekening? Staat daar die 4-cijferige code dan niet bij? Kijk eens al je bankafschriften na zou ik zeggen.
Neej, er staat geen 4 cijferige code op mijn afschrift... Heb ik al gecheckt... Het geld is wel afgeschreven...

Verwijderd

Dat is dus zo vreemd: ik dacht (en blijkbaar dachten meer mensen zo) dat paypal gewoon een soort van pre-pay systeem was -->

je maakt een accountje
je stort er geld op
betalen maar!

niet dus, want je moet eerst creditcard info invullen en dat willen we juist omzeilen. (zeker in mijn geval: als ik een creditcard zou hebben kon ik ook wel direct aan lik-sang betalen)

• Squirtle
Nog een leuke tekst gevonden:
To increase the security of the PayPal system, effective 12/15/2001, members will be required to have a credit card or confirmed bank account with PayPal before they can send any payments, even if they have funds in their PayPal account.
Dus het kan dus niet

Jammer dan ;(
Is er misschien nog een andere manier om Ultima Online te betalen zonder credit card?

Of is er misschien een lieve tweakert :* ;)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 14 juni 2002 19:07 schreef Squirtle het volgende:
Nog een leuke tekst gevonden:
[..]

Dus het kan dus niet

Jammer dan ;(
Is er misschien nog een andere manier om Ultima Online te betalen zonder credit card?

Of is er misschien een lieve tweakert :* ;)
Beter lezen:

"have a credit card or confirmed bank account"

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Squirtle
Op vrijdag 14 juni 2002 19:49 schreef Wildfire het volgende:

[..]

Beter lezen:

"have a credit card or confirmed bank account"
oke dit had je niet kunnen weten en ik had het er bij moeten zetten... :o
Ze kunnen alleen Amerikaanse en Canadese bank accounts nakijken Dus nog steeds :'( dus }:O

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon een (Amerikaanse) rekening openen bij Citibank ?

In Amerika heb je dus ook gewoon Debit-cards, werkt hetzelfde als een credit-card behalve dan dat je dus geen krediet hebt, maar een alvast gestort tegoed..

https://web.da-us.citibank.com/cgi-bin/citifi/scripts/prod_and_service/prod_serv_detail.jsp?BV_UseBVCookie=yes&BS_Id=ATMDebit&M=S

• Squirtle
Zo mijn probleem is opgelost..
Ik heb mijn moeder overgehaald om een CreditCard te pakken... :D

En Benadski ik zei dat je je geld kon laten terugstorten door op withdraw te drukken,....
Dat gaat dus ook niet |:( moet je ook eerst een CC of een US bank account invullen voordat dat kan |:(

Geen idee hoe je nou je geld terugkrijg :'(

• Benadski
Ok, ik MOET dus een creditcard zien te regelen??? :(

Maar, WELKE???

Ik wil hem alleen voor deze actie gaan gebruiken. Verder nergens voor. Dus liefst gratis, geen maandelijkse bullshit kosten, en ik wil dr in principe NIETS mee betalen, ik heb het geld al op mijn Paypal account staan... via de P :r STBANK gestort...

Iemand een creditcardje over??? :+

Verwijderd

Als je bij de postbank zit kan je een gratis credit card aanvragen :)

• Kiki
Eujm zo gratis is die creditcard niet hoor. Ik betaal als student in iedergeval elke maand een klein bedrag voor de creditcard (is paar euro). Vroeger was het 25 gulden per jaar.

Maar het is in iedergeval niet duur. Is erg handig een creditcard met name wanneer je op vakantie bent en online wilt bestellen.

• Squirtle
Mja credit card is onderweg hier :D .. Zal volgende week wel binnenkomen.. Ik ben blij dat ik van die oplichters van PayPal afben :r .

Maar als je bij de Rabobank een creditcard aanvraagt moet je maandelijks meer dan € 1000,- inkomsten hebben??

Gelukkig heeft mijn moeder dat wel :Y)

Veel success Benadski bij jou gaat het best om een groot bedrag, € 20,- gaat niemand dood van maar dat bedrag jou is best hoog :'(

• Benadski
Op vrijdag 14 juni 2002 20:02 schreef Duncan het volgende:
In Amerika heb je dus ook gewoon Debit-cards, werkt hetzelfde als een credit-card behalve dan dat je dus geen krediet hebt, maar een alvast gestort tegoed..
Kan je die ook niet hier krijgen??? Dát lijkt me wel makkelijk :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 21:43
Op vrijdag 21 juni 2002 17:57 schreef Squirtle het volgende:
Mja credit card is onderweg hier :D .. Zal volgende week wel binnenkomen.. Ik ben blij dat ik van die oplichters van PayPal afben :r .
Wat nou oplichters? Ik koop regelmatig via paypal, ideaal. Één van de weinge en zeker één van de goedkoopste manier om geld de wereld over te krijgen naar particulieren (die dus niet direct credit card kunnen ontvangen.

Dat jij niet in staat bent eerst de voorwaarden door te lezen voordat je zo'n bedrag overmaakt, is niet de schuld van paypal!

Bovendien kan paypal wel terugstorten op NL-bankrekeningen, vriend van me heeft dat al meerdere keren laten doen.

En als je vind dat je via mail niet goed genoeg geholpen wordt, kan je altijd even proberen te bellen!

• Benadski
Dit is uit een mailtje van degene die ik moet betalen...
Hi there

I do not accept Paypal's Credit Card payment but paypal funds transfer or paypal bank transfer.
Here is what you do if you are new to paypal.
1. register a personal account on paypal
2. register your bank account on paypal
3. transfer moneys from bank to your account
4. send $$ from your paypal account to me.
Kan ik hem nou wel betalen als ik geregistreerd ben mbv. een credit card??? Of gaat dat dan ook moeilijk worden?

Enne zijn die debit cards nou ook hier te krijgen???

Jammer dat het allemaal zo ingewikkeld moet gaan ;(

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Op maandag 01 juli 2002 15:33 schreef Benadski het volgende:
Enne zijn die debit cards nou ook hier te krijgen???
een Debit card kun je vergelijken met wat hier een PIN pas is, die heb je dus vermoedelijk al :)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• Benadski
Jaja, maar die PINPAS kan ik natuurlijk niet gebruiken...

Ik zoek dus een credit card die ik van tevoren kan vullen, anders ga ik erg boos worden op Paypal, en ze voor de rest van mijn leven mijden, irriteren en proberen te slopen...

Ik heb namelijk een hekel aan valse beloftes en aan bedrijven die ZEER SLECHT met mijn geld omgaan... :(

Verwijderd

Kan je zo maar een amerikaanse bankrekening bij citibank openen als je heel in nederland woont en nederlandse nationaliteit?
Dat lijkt me namelijk niet maar misschien kan iemand me uitleggen waarom het wel kan.

Verwijderd

If you are a student, non-resident alien, or Citigroup employee and want to apply for a credit card, please call 1-800-760-1307.
Heheheh deze is zeer leuk :), het is dus wel mogelijk als nederlander, en zelfs als alien :) een creditcard aan te vragen daar.
Enig probleem is dan dat je geld naar je amerikaanse bankrekening moet storten en dat lijkt me een duur grapje.

Maar misschien is dit wel een oplossing voor onze vriend de topicstarter :) Vraag even daar een gratis creditcard aan en gebruik dat om je paypal actief te maken.

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 00:48 schreef Lampje het volgende:

[..]

Wat nou oplichters? Ik koop regelmatig via paypal, ideaal. Één van de weinge en zeker één van de goedkoopste manier om geld de wereld over te krijgen naar particulieren (die dus niet direct credit card kunnen ontvangen.

Dat jij niet in staat bent eerst de voorwaarden door te lezen voordat je zo'n bedrag overmaakt, is niet de schuld van paypal!

Bovendien kan paypal wel terugstorten op NL-bankrekeningen, vriend van me heeft dat al meerdere keren laten doen.

En als je vind dat je via mail niet goed genoeg geholpen wordt, kan je altijd even proberen te bellen!
Paypal heeft bij sommige een enorm slechte reputatie, check deze site ook eens: http://www.paypalwarning.com/

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-02 19:39
[b]Op woensdag 03 juli 2002 10:18 schreef Benadski Ik zoek dus een credit card die ik van tevoren kan vullen, anders ga ik erg boos worden op Paypal, en ze voor de rest van mijn leven mijden, irriteren en proberen te slopen...
Neem gewoon een mastercard bij de postbank. Als je je stufi op je rekening laat storten krijg je die zo, anders wordt het wat moeilijker. Betaal je ongeveer €12 voor per jaar en na bijv. een maand zeg je em weer op. Er is niks gratis, alleen de zonsopgang.

Dat "enorme risico" van CC's valt heus wel mee. Je moet alleen goed je afschriften in de gaten houden. Maar als je liever blijft zeuren en klagen, moet je dat zelf weten. Je krijgt daar alleen je geld niet mee terug. Als je goed gelezen had dat wist je dat je helemaal niets naar Paypal hoeft over te boeken om te betalen. Je moet alleen bankrekening en een CC opgeven en dat via je paypal account opgeven dat deze geverifieerd moeten worden. Aan amerikaanse bankrekeningen en debit cards zou ik niet beginnen. Dat is veels te ingewikkeld vergeleken met ff een credit card aanvragen.

_██_
(ಠ_ృ)

• Benadski
OK, ff langs de postbank dan maar... :(. Kan ik die kaart echt wel na een maande opzeggen?!? Zonder dat ik ineens $500000 moet betalen omdat ik m zo snel opzeg?!?

• Atomsk
Nou ja, je kaart blijft een jaar geldig. Je kunt ook een half jaar oid wachten voordat je'm opzegt, maar je hebt natuurlijk wel een bepaalde opzegtermijn. De CC eerder deactiveren zal ook wel kunnen, moet je ff de klantenservice opbellen voor hoe dat gaat. Aan opzeggen zijn geen kosten verbonden.

Je kunt je CC dus gebruiken om je Paypal te activeren en de bestelling te doen. Vervolgens zeg je de CC op en gooi je de kaart in een la. :)

_██_
(ಠ_ృ)

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02 21:07

Alpine

Twisted animator

Je moet voor de postbank credit card wel een vast inkomen van meer als €800,- p/m hebben.

Probeer iig te voorkomen dat ze je account niet blokken want dan ben je echt je geld kwijt.

• Benadski
Op donderdag 04 juli 2002 13:10 schreef Alpine het volgende:
Je moet voor de postbank credit card wel een vast inkomen van meer als €800,- p/m hebben.
Ook als je student bent?!?
Probeer iig te voorkomen dat ze je account niet blokken want dan ben je echt je geld kwijt.
Doen ze dat?!? :(

edit:
[quote]
Probeer te voorkomen dat ze je account niet blokken ...
[/quote]

Hij is al geblockt... Ik wil m juist UNblocken...

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-02 21:51

Lucaz

Ondertiteling

Ik zou zeggen ga gewoon ff langs je bank, en leg daar je probleem uit. :?

• Atomsk
Op vrijdag 05 juli 2002 15:30 schreef Benadski het volgende:

[..]
Ook als je student bent?!?
Nee, kijk gewoon ff op www.postbank.nl, bij studenten -> geldzaken -> credit card.

_██_
(ಠ_ృ)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Voor studenten zijn er speciale kaarten. Tenminste, je krijgt gewoon een normale kaart maar dan onder speciale voorwaarden.

Zelf heb ik sinds een paar dagen een Rabocard. Speciaal voor studenten. Toch wel handig... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Nog ff een vraagje en vind het niet nodig om daar een nieuw topic voor te openen.

Ik heb dus een paar van die get paid to read mail dingen lopen, moet je nou bij paypal inschrijven onder het mailadres dat ik daar ook voor gebruik of maakt dat niet uit?

btw: (1) Dit mailadres is natuurliijk niet mijn normale adres maar een spam accountje
(2) Ja, ik weet dat het geen kl#$%te oplevert, maar vind het wel grappig om mee te doen

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

Ik heb net geld op m'n Paypal gestort via m'n bankrekening. Zie ik dat ik bij BANK TRANSFER ID de laatste letter vergeten ben. :| :'( Stort Paypal het geld dan terug naar je bankrekening?? Voor alle duidelijkheid, het geld is wel degelijk afgeboekt.

ik heb ze al een mailtje gestuurd hierover maar nog niks gehoord. Wie heeft hier ervaring mee?

(mijn excuses als het niet de bedoeling is een oud topic hiervoor te openen)

Verwijderd

Ik was ook van plan om de InvisibleShield te bestellen via PP, maar heb geen creditcard.
Uit gebruikerservaringen die ik hier lees is het dus niet mogelijk om zonder creditcard een betaling te doen via het PP systeem..? :/
Naja, oké.. jammer in dat geval.
'K zoek ik wel een andere betaalmethode,.. maar opzich een leuk systeem lijkt mij :)

P.S: Nano terug gebracht, geld terug. Ik wacht nog een paar mnd, misschien maken ze de volgende lichting krasbestendiger ofzo

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 21:43
eeehmm, dit is natuurlijk wel info uit 2003!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Het is wel degelijk mogelijk om zonder credit card betalingen te doen met PayPal. Er is alleen een groep mensen op eBay die geen betalingen accepteren van non-verified PayPal mensen. Dwz, mensen die geen creditcard gekoppeld hebben aan hun PayPal account.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Jep, tegenwoordig kan je een account maken en gewoon geld overmaken naar een rekening in Amsterdam. Na een aantal dagen staat het dan op je account en kan je ermee betalen.

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:39

Rio

Ik heb al een boek

Je limiet is het bedrag dat daadwerkelijk aan saldo (in de betreffende valuta) beschikbaar is. Als je dus EUR 20,- erop hebt staan, maar $ 0,00 kun je geen dollars overmaken. Moet je via je account ff een currency switch doen.

Verwijderd

Cool, dan ga ik denk ik in de toekomst toch maar eens PP proberen..
Kopen op E-bay vind ik nog steeds te riskant, maar bij een zaak in de US, moet prima lukken in dat geval :)
Ik was al bang dat ik een creditcard aan zou moeten schaffen, gelukkig is dat dus geen pré in de meeste gevallen.
ThnX voor de info mensen! ;)

*hoopt op een rev2 van de iPOd nano*

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Dit was verder ook prima in de PayPal info te vinden hoor...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.