Erg tevreden met de prestaties van mijn Gigabyte AP64D-H (Radeon 8500, 275/275) wilde ik eens kijken naar die befaamde V-Tuner die Gigabyte op de cd-rom meelevert. Dus ik dubbelklik op de setup. De setup start en XP wil opnieuw opgestart worden. Na de herstart een 'message' van Windows XP Pro NL: 'Failed to open GVCplDrv Win2000 driver'. Zou het kunnen dat de V-Tuner niet voor XP geschikt is?
Verwijderd
Hmm vaag. Meestal werkt alles van Win 2000 wel op XP toch?
Aangezien XP op Win 2000 is gebaseerd... Probeer het opnieuw zou ik zeggen.
Aangezien XP op Win 2000 is gebaseerd... Probeer het opnieuw zou ik zeggen.
Verwijderd
Ah... LOL. 
Dan weet ik het niet, ben nog een beetje een n00b op gebied van hardware.
Edit: LOL! Het word moe, ik heeft niks met hardware te maken...
Ach ja, ik ga maar eens slapen...!
T*ring, ik kan niet eens meer typen...
Welterusten en succes nog!
Dan weet ik het niet, ben nog een beetje een n00b op gebied van hardware.
Edit: LOL! Het word moe, ik heeft niks met hardware te maken...
Ach ja, ik ga maar eens slapen...!

T*ring, ik kan niet eens meer typen...
Welterusten en succes nog!
Even wat informatie uit het Systeem-logboek:
'De GVCplDrv-service is afhankelijk van de Parport-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.'
Aha!
'De GVCplDrv-service is afhankelijk van de Parport-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.'
Aha!
Kan een moderator dit even naar Windows Operating Systems verplaatsen. Het ziet ernaar uit dat dit een XP probleem is.
Verwijderd
Dit probleem heb ik dus ook
Toen ik de kaart net nieuw had kon ik de v-tuner wel installeren en nu na een maand wil hij absoluut niet meer en krijg ik ook dezelfde foutmelding. Al diverse malen een schone installatie uitgevoerd maar helpt niets. Ook veranderd de resolutie telkens en het ziet er niet uit.
Toen ik de kaart net nieuw had kon ik de v-tuner wel installeren en nu na een maand wil hij absoluut niet meer en krijg ik ook dezelfde foutmelding. Al diverse malen een schone installatie uitgevoerd maar helpt niets. Ook veranderd de resolutie telkens en het ziet er niet uit.
Pagina: 1