Hey, ik heb dus een naar probleempje, het gaat als volgt, als ik dit doe:
krijg ik in IE een scheve row, dus de tijd (item_time) staat hooger dan de item link. Als ik dezeflde pagina bekijk in opera (die ik als voorbeeld browser gebruikte,
stom van mij) dan pakt ie gewoon in 1 row de 2 verschillende lettertype instellingen.
dit is de tijd H2:
en dit is de link, H4:
iemand enig idee om dit ook in IE werkend te krijgen, nou heb ik al op een andere plaats op me site hetzerlde probleem gehad en opgelost door gewoon niet die <h2> of wat dan ook dubbel te gebruiken in 1 row, maar meteen een TR style gemaakt. Maar nu wil ik het niet zo dus. bvb!
code:
1
| response.write "<tr><td width=40><h2>"&objrec("item_time")&"</h2></td><td width=400><a href=item.asp?ItemID="&objrec("item_id")&"><h4>"&objrec("item_title")&"</h4></a></td></tr>" |
krijg ik in IE een scheve row, dus de tijd (item_time) staat hooger dan de item link. Als ik dezeflde pagina bekijk in opera (die ik als voorbeeld browser gebruikte,
dit is de tijd H2:
code:
1
| h2 {text-decoration: none; font-size:10pt; font-family:Arial; color:#808080} |
en dit is de link, H4:
code:
1
| h4 {text-decoration: none; font-size:10pt; color:#000066; font-family: Arial} |
iemand enig idee om dit ook in IE werkend te krijgen, nou heb ik al op een andere plaats op me site hetzerlde probleem gehad en opgelost door gewoon niet die <h2> of wat dan ook dubbel te gebruiken in 1 row, maar meteen een TR style gemaakt. Maar nu wil ik het niet zo dus. bvb!