Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Is dit een Rom request of wil je dat iemand hem aan je verkoopt?
Bij een rom request is het iig no go.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Bedoeling eventueel kopen, maar die spelletjes worden niet meer verkocht, zijn al zo oud, is nu freeware geworden...Op woensdag 12 juni 2002 23:21 schreef GolbeZeromus het volgende:
Is dit een Rom request of wil je dat iemand hem aan je verkoopt?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Of het freeware is weet ik niet.
Heb je al eens op www.marktplaats.nl oid dergelijks gekeken? Meestal worden dit soort koop/verkoop acties op het forum ook niet zo op prijs gesteld.
Heb je al eens op www.marktplaats.nl oid dergelijks gekeken? Meestal worden dit soort koop/verkoop acties op het forum ook niet zo op prijs gesteld.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Op Ebay vind je ook zeer veel oude spullen.
Uhmm, reed je in dat spel door een complete stad?!?
Kheb namelijk wel zo'n soort spel gehad vroeger op de C64, het heet alleen anders d8 ik.
Kheb namelijk wel zo'n soort spel gehad vroeger op de C64, het heet alleen anders d8 ik.
What a fine day for Science! | Specs
Inderdaad, hele stadOp donderdag 13 juni 2002 12:14 schreef Huntor het volgende:
Uhmm, reed je in dat spel door een complete stad?!?
Verwijderd
was dat ook niet het spel waar je je aan de verkeersregels moest houden en was het spel in het nederlands ?
Zelfs oude software is copyrighted!
Tenzij de fabrikant de spellen nadrukkelijk heeft vrijgegeven.
Tenzij de fabrikant de spellen nadrukkelijk heeft vrijgegeven.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()