[Friaco] automatisch afschrijven mislukt

Pagina: 1
Acties:

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Topicstarter
Friaco stuurde me onlangs een brief waarin ze vermelden dat de automatischa afschrijving was mislukt en ze me verzoeken het bedrag a 45 euro handmatig over te maken.

Op de betreffende betaalrekening is niet een keer onvoldoende saldo geweest, zodat de automatische afschrijving niet zou mogen mislukken.

Feit is dat door mij handmatige verrichte overboekingen niet meer gestorneerd kunnen worden zonder toestemming van Friaco. Een automatische afschrijving wel.

Moet ik hier iets van denken (zijn er meerdere mensen met deze brief) of hoef ik me niet ongerust te maken?

Geld is Btw al overgemaakt, wil jullie slechts informeren.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 23:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Er is eerder wel door Friaco wat van je rekening afgehaald?
Zo nee, dan lijkt mij dat het verder in orde is.
Het kan zijn dat de bank het niet toegestaan heeft, om een of ander reden :?

Ikzelf: geen brief gehad, ze schrijven het er gewoon af.

Verwijderd

heb de laatste tijd ook weleens van deze brieven.. echt vaag... (rabo)

• klaaz

klaaz

it's me!

Topicstarter
In dit geval schrijven ze het van een oude postbank rekening af, ik gebruik normaal gesproken ook Rabo.

Voldoende saldo echter. Wel, het is overgemaakt. (op de valreep)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
ik zou maar uitkijken met die oplichters van friaco. Als je niet kan storneren, tja, ik zou er niet aan beginnen met die lui..........

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

Een automatische afschrijving kan om zoveel redenen misgaan, denk dat ze zelf ook niet weten waarom. Dan zien ze aan het overzicht dat jij nog niet betaald hebt, gaan ze er dus vanuit dta het ergens mislukt is, en bieden ze zo de kans om je alsnog te laten betalen. Lijkt me niks om je zorgen over te maken.

http://www.bonuszoeken.nl

• klaaz

klaaz

it's me!

Topicstarter
Deze lijkt me weer aardig actueel... Toch mijn vermoedens bevestigend.

Verwijderd

Ik heb ook problemen met Friaco :(

Had ThuisNet, werkte opzich wel goed en daarmee bleven de internetkosten tenminste onder controle, ik was wel tevreden ermee.

Nu echter dus de brief dat mijn account niet verlend werd en ik me opnieuw moet aanmelden en dat voor ThuisNet vol=vol geld. Ik gelijk kijken maar ik kan me dus niet aanmelden voor ThuisNet. :(

Wat is dit voor belachelijke manier om met je klanten om te gaan??? Je wordt er gewoon ineens vanafgeschopt zonder dat je iets fout hebt gedaan. Ik heb echt niet excessief lang gebruik gemaakt en ingebeld gestaan bij Friaco. Wat een &*%#^&^&%
Pagina: 1