Na poosje geen beeld in 3d spellen

Pagina: 1
Acties:

• wkunee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Sinds ik wat gekloot heb met drivers (heb het trouwens met windows herstel weer teruggezet) krijg ik dat als ik een 3d spel speel, zeg maar een spel die direct3d gebruikt, dat na een poosje 7 minuten ofzo, het beeld zwart wordt.
Het spel loopt niet vast, het geluid gaat gewoon door en kan eigenlijk alles blind doen.

wie kent dit en wat te doen?

Mijn specs zijn:

ATHLON 1000@1300 1.8volt
640mb PC133
ASUS A7V KT133
LEADTEK GEFORCE2MX400 64MB 128BIT,niet overgeklokt, met extra 486 koeler erop
CREATIVE SOUNDBLASTER LIVE!
2 NICS RTL- 8029/8139

WindowsXP 2600
official detonators 21.83
agp4x + fastwrite geen SBA
nieuwste via 4-in-1

• wkunee
  • Niet online
Soms wordt het beeld niet zwart, maar gaat hij in een keer een paar frames steeeeds achterelkaar loopen of stotteren en blijft oneindig doorgaan, echt vreemd

• wkunee
  • Niet online
Laat ik maar weer eens wat melden om deze omhoog te krijgen:
heb trouwens in morrowind en tony hawk 3 bijvoorbeeld dat de schaduwen van mensen en omgeving niet meer kloppen..lijkt wel of de schaduw op de poppetjes zelf het niet meer bijhouden...gaat mijn videokaart dood ofzo?!?!?!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijder je videokaart eens in het apparaatbeheerscherm, en dan rebooten. Windows gaat je kaart dan helemaal opnieuw detecteren. Als het dan nog niet goed werkt zou je kunnen proberen om windows er opnieuw op te gooien ofzo.

En je topic schoppen mag pas na 24 uur :{

• wkunee
  • Niet online
het probleem is weg: wat heb ik gedaan? detonator 21.85 installeren en een nachtje slapen

• wkunee
  • Niet online
nou het schijnt gewoon langer te duren voordat het weer gebeurt, beeld verdwijnt niet maar gaat weer in die rare loop..kent iemand dit?!?!?!?

Verwijderd

ik ken het wel, was meestal als het snoer van mijn moni loszit. dan gaat alles knipperen en vaag doen.

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Heb je al es geprobeerd om alle beeldschermdrivers weg te halen. (Dus ook detonator-destroyer of hoe-ever dat programma heet ook draaien). En daarna de soep opnieuw installeren ?

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Pagina: 1