Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HL: CS protocol probleem ofzo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen. Ik heb Half-Life (echte orginele versie!) v.1.1.0.9 en counter-strike 1.4. Als ik een server wil joine dan krijg ik een message:
You cannot connect to a server wich is operating under a different protocol version. Waardoor komt dit en hoe kan ik normaal spelen ? Ik heb Windows 2000 Professional, P4 1700mhz en 256mb sdram zonder firewall.. ik heb HL en CS enzo net geinstalleerd...

alvast hartelijk bedankt want ik heb al een lange tijd geen CS gespeeld :'(.

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
hehe, 1.5 is net uit, check dat topic

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

Tja veel mensen zagen hem dit keer niet aankomen :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had het gezien maar ik dacht van WTF ? ik had CS namelijk een paar uurtjes geleden gedowned...kut helemaal opnieuw downen :'( !

en btw, waarom doet counter-strike.net het niet ?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 22:31 schreef Amin het volgende:
ja ik had het gezien maar ik dacht van WTF ? ik had CS namelijk een paar uurtjes geleden gedowned...kut helemaal opnieuw downen :'( !

en btw, waarom doet counter-strike.net het niet ?
Hier ook niet, misschien down omdat er net blijkbaar een nieuwe versie uit is? >:)

🌞🍃

Verwijderd

slash dot effect denk ik.... zal wel super druk zijn alle CS fans willen de nieuwe versie downen.

Is trouwns elke keer zo hoor...

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Denk dat counter-strike.net de load niet aankon?

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

Topicstarter
hmm www.counter-strike.net doet het weer maar ik ben nu al aan het downloaden van een andere site...
Pagina: 1