M'n koeien worden gejat!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Templar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 19:12
Damn, ik ben m'n kudde aan 't checken en uitbouwen, zie ik dat er kapers op de kust zijn!!!!!!!!!!

Een stel sneaky assholes veranderen doodleuk het e-mail adres van mijn client!!!!

Back off!!!!!

GRRRR, doe ik daar die moeite voor? Maar ok, die joker is geidentificeerd. gelukkig wel een DPC er (pfew).

Oproep aan die knakker (ja jij!!!) hou het effe eerlijk en verzamel zelf een kudde. Ik heb geen zin in het stuivertje wisselen.

Anders ga ik ff m'n Trout pakken.

Verwijderd

hee, je bent me net voor zie ik.
Iedereen op de HRO, pak lekker andere pc's dan die in de mediatheek.
Wij zijn er idd erg wat werk aan kwijt en dan kom jij met zulke gein??

Ga maar bij werktuigbouw, pc's assimileren!!!

Stay off our herd!!

• Templar
Nu effe serieus.

Zijn er al gedragscodes en ongeschreven wetten voor zulke gevallen? Ik denk dat niemand het echt denderend vindt als zijn kudde is aangetast door BSE!!!

Ik wil wel effe hierover een discussie starten. Dit gaat waarschijnlijk vaker gebeuren en op grotere schaal.

Verwijderd

REGELS
heb respect voor elkaar
blijf van andermans koeien af (de kalfjes en stieren ook)
assimileer nooit zonder toestemming van de eigenaar
eigen inzicht: always be a gentle(wo)men

Verwijderd

REGELS
heb respect voor elkaar
blijf van andermans koeien af (de kalfjes en stieren ook)
assimileer nooit zonder toestemming van de eigenaar
eigen inzicht: always be a gentle(wo)men

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
OK mee eens.

Maar als iemand een koei installeerd in een practicumzaal als service kan ik m als gewone gebruiker niet killen. Ik wil als ik ben ingelogd gewoon zelf mn eigen koe runnen. Ik betaal collegegeld, heb veel practica en wil dan gewoon op die pc's kunnen draaien wat ik wil. En als ik die koe niet kan killen kan ik dat niet. En op het moment dat ik inlog is die pc 'van mij', dus bepaal ik wat er draait. En dan draait er niet een koe voor een of andere Sjaak.

De koe.exe kan ik niet deleten, niet killen ook, dus dan maar die ini aanpassen, dan kan ik wel mijn koe runnen.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Dutchman!
  • Laatst online: 26-05 16:42
ehm, het betalen van collegegeld geeft je niet het recht op de universiteit (of hogeschool whatever) te doen wat je wilt. Lees bijvoorbeeld de regels die jij hebt moeten ondertekenen over het computergebruik maar eens door.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

nightbird, zit jij dan ook op de HRO????

anders maken we gewoon een deal, wij * pc's en jij ook.

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Het betekent idd niet dat ik alles kan doen wat ik wil, maar goed.

en nee, ik zit niet op de HRO. Meneer Sjaak kan jullie wel vertellen waar wel.

Maar het gaat mij erom dat je niet 2 koeien tegelijk kan draaien, en dat ik dus niet mijn koe kan laten grazen wanneer ik ingelogd ben. Ik ben van mening dat op het moment dat ik ben ingelogd, het systeem van mij is (tussen "":)) en dat er, zolang ik niets permanent verander, niets aan de hand is.

• Dutchman!
  • Laatst online: 26-05 16:42
probeer hem eens een andere naam te geven (dus de .exe en de .ini) en dan de prioriteit van het proces te verhogen (op 1 ipv 0 ofzo) :)

We spend our years as a tale that is told

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Damn, ik ben m'n kudde aan 't checken en uitbouwen, zie ik dat er kapers op de kust zijn!!!!!!!!!![/quote]AH! Dus daarom blijven jullie steeds zo ver achterons! *D (op een paar minne flushes na dan.. wanneer is de volgende :))<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Anders ga ik ff m'n Trout pakken.[/quote]Uh? ga je met vissen gooien? ;)

Maar goed.. Wees blij dat je bij jullie op de school/faculteit zo makkelijk koeien kunt uitzetten, op de Haagse Hogeschool wordt er elke nacht een image over de pc's gegooit, dus een koe zelf installeren heeft niet veel zin. :'(

Maar we zijn in onderhandeling... :)

Verwijderd

Hot Topic.

Mijn idee is dat iedereen gewoon van andermans koeien afblijft.

Wie het eerst een koe laat grazen is en blijft er de eigenaar van. Had die ander maar eerder op het idee moeten komen om die compu te assimileren.

Dus, WIE HET EERST KOEIT WIE HET EERST GRAASD!!!!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Wat is "Trout"?

LinkedIn WoT Cash Converter

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Das engels voor Forel.

Akita

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium steld een compromis voor:

Als jullie nu daaro een nieuw team oprichten, dan zijn jullie allen tevreden. heppie nog wat bekende collega's ook.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

PcDealer komt zeker nooit op IRC? Das het standaard voorwerp om mensen mee te slaan:)

* Chakotay slaps PcDealer around with a large trout

Waarom een forel? Dont ask me:) Misschien uit monthy pyton?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Wij hebben al een team van de studentenvereniging([DPC]AUGUSTIJN>> www.asv-augustijn.nl en www.knijper.nl/rc5) op school, maar hun kunnen ons zo joinen, maar wij gaan echt geen nieuw team beginnen.

dat omnoemen zijn we ook al meebezig, en ze zijn nu erg lastig te vinden. Al kunnen je die koe altijd vinden door alle ini's na te zoeken, dat zijn er nooit zoveel altijd minder dan 100 op school. Zo ben ik er ook achter gekomen dat iemand liep te jatten.

Gisteren kwam ik op school een pc tegen waar 4 clients op stonden, uiteraard liep alleen die van ons!!!hahaha!!

Verwijderd

Ppl!
Pas alsjeblieft op dat we niet binnen DPC onderling elkaar de koppen gaan inslaan!

Werk liever samen!
Zie het liever als een uitdaging om dan maar op een andere manier koeien te assimileren! Er ZIJN nog stapels maagdelijke weilanden (gevuld met rondhangende, zich vervelende koeien) out there!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
ahum we hadden op school een script geschreven en op de server gezet zonder dat sysbeheer dit wist die Koetjes instaleert en verspreid over het netwerk hehe werkte perfect Inmiddels 75000 Blokkies uitgehaald aleen niet voor de DPC

Advanced sheep-counting strategies

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23-04 20:09
Hmm, ik wist niet dat er meerdere DPC'ers waren. Ik installeer al een jaar PC's op de HR&O (GJ de Jong).
had eerst ook het nieuwe lokaal met P3 550's helemaal geassimileerd -> 9000k per dag gehaald. geloof ik :)
Maar paar weekjes terug kwam ik toevallig weer bij een door mij geinfecteerde PC te zitten (was dag eerder gedaan), en guess what
ander e-mail adres ingevuld. Heb helaas niet naam onthouden. Maar wel lullig.
BTW ik zit in Teambvd, dus laat die gewoon eerlijk staan OK? :)
Is er niet wat met I&A te regelen?
Zeker te dom en ignorant?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Laatst kwam ik in de mediatheek een client tegen van grobben_dpc@hotmail.com
Die is blijkbaar flink bezig geweest op 3 oktober

• Templar
Zo, ik heb in de mediatheek pas een teamBVD PC te grazen gehad:).

Die hadden wij daarvoor al te pakken!!!
Ik heb voor de zomervakantie trouwens geen concurrenten gezien in de mediatheek!!??!! En ineens waren ze er wel!

PS een client kan je wel uitzetten en removen!!! Amateurs!!!

probeer eens: C:blablabladnetc.exe -shutdown

Bij mij werkte het inderdaad wel, zo kunnen mensen zich hier niet achter verschuilen.

PS 2. Ok als je achter en PC zit en in "jouw" tijd je eigen koe wil laten draaien. Maar als iemand die PC al "permanent" heeft geassimileerd (service oid), laat hun koe er dan opstaan, AUB (zet hem tijdelijk uit).

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>PS een client kan je wel uitzetten en removen!!! Amateurs!!![/quote]Templer; op dez manier maak je geen vrienden!
Als jij het eerste was met die koeien laten grazen dan heb jij de oudste rechten natuurlijk.

Verwijderd

Gaat wel lekker zo, iedereen moet iedereen hebben. Hoe meer hoe beter. Maar waar draait het nou allemaal om.

Heel DPC moet gewoon op nummer 1 komen te staan. De rest doet er toch gewoon niet toe.

Dus waarom moet iedereen elkaars koetje jatten. Laat gewoon lekker grazen, voor degenen die hem heeft neergezet!!!!

Anders is de lol er toch gauw vanaf. Dan krijgen we een Cow War I. Nou liever niet. Al die shit om je oren is ook geen pretje.

Nee, blijf gewoon van andermans koeien af en zoek een compu die nog een lege wei heeft.

• TGEN
  • Laatst online: 26-05 15:28

TGEN

Hmmmx_

DarkHelmet: is dat de reden dat jij nu erg weinig op VictorB dumpt? Ik heb namelijk alleen concurrentie van blimmel's pproxy als je de stats by host bekijkt. Geen concurrentie dus ;).

Valt eigenlijk wel op, een Athlon700@770 24/7 tegen een hele proxy.. hmm...

TGEN

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• Templar
Aginor, dit was een reactie op Nightbird, hij zei dat ie geen client kon killen, daar reageerde ik op. Bericht klinkt harder dan bedoeld, relax. Is trouwens een goede manier om een client te updaten.

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23-04 20:09
Nee nee nee, ik fluts op een secret-proxy....
Heb nu laatste tijd al paar K gedaan hoor!
:)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Templer:

dat trucje van jou waar je het met je wel erg grote mond over hebt werkt dus niet op een nt bak waar de koe als service draait, want dan geeft-ie "No distributed.net client found.". En nog een keer opstarten onder een andere naam kan ook niet.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

NightBird & Templer>
Of je een service-koe onder NT kan stoppen ligt aan de security instellingen op zo'n pc. Normaal gesproken mag je als gewone user geen services starten/stoppen.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Nightbird: nounou: Templer zei al dat het harder klinkt dan datie bedoelde
chill dudes!

• Templar
Ik heb om eerlijk te zijn niet veel ervaring met NT bakken. Op win 9x werkt het bij mij in ieder geval wel. En voor de rest: Als je een koe op een NT bak kan installeren, dan kan je hem er ook toch wel weer af krijgen? Of kan alleen een administrator dat doen?

Verwijderd

Templer: Spijker op z'n kop!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 11:59

killercow

eth0

heheee asimilatie underway!
ben weer 40 celeron 400s rijker.
s kijken tegen wie ik het nu kan opnemen in de stats.
daarna nog 3 xeons 2 duron 600s en 2 athlon 600's

gaat lekker zo

dan komen we wel aan die 2m blokjes per dag toch? iedere user (3000) 11 blokjes meer das 33000 blojes red ik dat?

openkat.nl al gezien?

• Templar
Iemand in ons subteam heeft een Dual Xeon 800 geassimileerd.:):):):):):):):):)

Lekker blazen op 5,2 Mkeys/s!!!!!!!!!!

PS we hadden een topic over de langzaamste graas PC, waarschijnlijk een 386 sx.

Vraag: Wat is de snelste graasPC????!!!???

Verwijderd

Ben het met NightBird eens (zaal L ed ;)). Onze Sjaaky installeert een client als service, en je eigen koe kan je met geen mogelijkheid opstarten (ben er vandaag nog eentje tegengekomen).
Als ik dat tegenkom, dat wanneer ik ben ingelogd ik voor een ander sta te grazen, heeft die ander dus een probleem :P. Dat betekent gewoon dat ik toch het e-mail adres aanpas en voor m'n eigen team ga grazen, of sjaaky dit nu leuk vindt of niet. Hij kan niet alle compu's claimen, ook al zit hij er geen eens achter.
Als ik ben ingelogd, graas ik voor mezelf. Niet voor de een of andere vage sjaak die óf het administrator password te pakken heeft gekregen, óf een work-around kent.

En nee. Hij hoeft echt niet van me te verwachten dat als ik uitlog, ik het e-mail adres weer terugzet naar de zijne...

Ben bereid verdere discussies aan te gaan.

Verwijderd

En om nog even terug te komen op Simon:

het gaat om nt4 bakken. Dan werken dingen als dnetc -shutdown etc. echt niet. Anders was het probleem niet zo heel groot.
Het probleem is, dat wanneer je als user inlogd op bepaalde pc's (het besmette aantal is niet zo groot, maar het zijn wel de lege dus je hebt geen keus) je gewoon niet anders kan dan die ene koe te draaien die als service is geïnstalleerd. En daar ben ik het niet helemaal mee eens...

Natuurlijk roept nu iedereen die overal alle pc's besmet hard dat je er vanaf moet blijven, dat het niet eerlijk is etc. Maar ze staan niet toe dat je van de computer waar je achter zit volledig gebruik kan maken (en dat op de TU waar ik zit wel de bedoeling;)). Als dit zo door gaat, is er op een gegeven moment iemand die overal een 3dmax-client installeerd en dan vrolijk gaat zitten net-renderen. En dat moet iedereen dus ook maar toestaan, want die persoon was er het eerste...

Voorbeeld is misschien een beetje cru, maar wat ik probeer duidelijk te maken is het volgende: je kan gebruikers niet opdringen jouw programma te draaien zolang je geen sys-admin bent (een echte dus; niet iemand met het wachtwoord van). En zover ik weet gaat het om jouw graaskracht. Als je daar een compleet kantoor voor inschakeld: best, zolang je anderen maar niet hindert. Maar ga niet, als je stiekem clients als service installeert om andere gebruikers ze ook te laten draaien, klagen dat iemand je koeien jat.

En al helemaal lame is een actie die ik vandaag bij iemand tegenkwam: dreigen dat die persoon een vak niet haalt, gestuurd vanaf een niet bestaand e-mail adres. Degene die dit stuurt dringt dus anderen zijn client op, en durft niet voor zijn eigen identiteit uit te komen.

Ben je wel heel erg laf :r:r

Wederom: ik ben bereid discussie aan te gaan, maar wel met 'echte' personen, die niet onschuldigen mailtjes gaan sturen van nep-adressen. Kom er gewoon voor uit of hou je kop! (dit laatste alleen naar de mailer)
Pagina: 1