dot.tk support

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat vinden jullie van de support van dot.tk? Ik heb al 5x een support form ingevuld en 0x een reply gekregen (alleen maar automated mails met de belofte dat ze binnen 24 uur terugmeelen). 3 van die meels gingen over een internal server error die nu nog steeds niet is opgelost (als ik de title bar wil modifyen en op de laatste continue click, krijg ik een internal server error).
En ik had vragen over my marketing van dot.tk

Wat zijn jullie ervaringen met de support van dot.tk?

• Glacier
  • Niet online
niemand ervaringen :?

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24
Heb je betaald voor je .tk domeintje? Zo ja, dan is het erg slecht van ze. Heb je het niet, dan heb je geen reden tot klagen.

• Glacier
  • Niet online
Op zaterdag 15 juni 2002 12:18 schreef RobbertC het volgende:
Heb je betaald voor je .tk domeintje? Zo ja, dan is het erg slecht van ze. Heb je het niet, dan heb je geen reden tot klagen.
Nee, niet betaald...maar daar gaat het even niet om...ze beloven steeds na 24 uur terug te mailen..nu kan ik begrijpen dat ze dat niet redden, maar na 2 weken heb ik nog 0 replies terug en nog steeds een internal server error...nou kan het wel gratis zijn, maar dat is nog geen reden om 24 uur te beloven, maar nooit meer terug te mailen...zeker niet voor een internal server error...die ook betalende .tk gebruikers kan treffen...

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 22:01 schreef Glacier het volgende:

[..]

Nee, niet betaald...maar daar gaat het even niet om...
helaas daar gaat het wel om, je kunt niet verwachten - ook al beloven ze het je - dat ze voor niks al die duizenden mensen terug mailen binnen 24 uur als ze een vraag hebben

of betalen of niet zeuren :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 13:09 schreef Kertje het volgende:

[..]

helaas daar gaat het wel om, je kunt niet verwachten - ook al beloven ze het je - dat ze voor niks al die duizenden mensen terug mailen binnen 24 uur als ze een vraag hebben

of betalen of niet zeuren :)
Je krijgt op GoT onterecht een ban, het is een vergissing. Jij zou eigenlijk willen mailen maar dat heeft toch geen zin omdat GoT gratis is, je moet dus gewoon niet zeuren. |:(

Dat is net zoiets, het slaat dus nergens op.
Als je iets beloofd en het is gratis moet je er net zo goed aan je beloftes houden dan als het betaald is, dan moet je het maar niet beloven.

OnTopic: Stuur die mail gewoon nog eens, aangezien het best wel brakke servers zijn kan er zat iets mis zijn gegaan. :)

🌞🍃

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 13:18 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Je krijgt op GoT onterecht een ban, het is een vergissing. Jij zou eigenlijk willen mailen maar dat heeft toch geen zin omdat GoT gratis is, je moet dus gewoon niet zeuren. |:(

Dat is net zoiets, het slaat dus nergens op.
Als je iets beloofd en het is gratis moet je er net zo goed aan je beloftes houden dan als het betaald is, dan moet je het maar niet beloven.
nee ook dan moet je niet zeuren, het is idd gratis. Je kunt gewoon met een beetje logisch nadenken van te voren ook wel bedenken dat je geen 24 uurs service kunt verwachten bij zo'n organisatie. Bij tweakers kun je ook niet verwachten dat ze gelijk jou probleem oplossen op het moment dat jij dat wil...

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
internal server error.. heb je niet gewoon ergens een foutje in je CGIscriptje staan?

Ik had geen enkel probleem met mijn .tk account.. Misschien gewoon op tweakers vragen of wij het probleem kunnen oplossen? Van gratis diensten moet je zowiezo niet veel verwachten (kijk maar naar gratis internet..)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 17:53
'k heb daar een betaalde account lopen.... Totaal geen problemen :)

Altijd lekker snel enzo, maarja, er gaat ookmaar weinig daadwerkelijk via hun ;)
(DNS etc laat ik door een andere partij doen)

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

wat jammer is dat ze nu tegewoordig pop-ups hebbe bij de gratis accounts.

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 19:48
Op zondag 16 juni 2002 14:54 schreef vyruz het volgende:
wat jammer is dat ze nu tegewoordig pop-ups hebbe bij de gratis accounts.
Dat kan je uitzetten bij www.dot.tk, inloggen en dan bij my marketing.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ik heb al een stuk of 10 .tk domeinen gratis aangemaakt en ze werken allemaal als een tiet...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
Tja... van gratis diensten hoef je nou eenmaal niet veel te verwachten :) D'r mag wel staan binnen 24 uur, maar probeer ze er maar eens te overtuigen dat *jij* belangrijk bent.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Glacier
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 22:28 schreef maartena het volgende:
Tja... van gratis diensten hoef je nou eenmaal niet veel te verwachten :) D'r mag wel staan binnen 24 uur, maar probeer ze er maar eens te overtuigen dat *jij* belangrijk bent.
Nee OK, binnen 24 uur snap ik wel..ook al duurt het 3 dagenn..maar na 14 dagen nog nix...en het kan makkelijk zijn dat de server waar mijn account op zit, ook paid domains host...
Pagina: 1