Verwijderd

Topicstarter
Wannahaves heeft sinds gisteren ook een magazine op de markt gebracht.
Ik heb het blad maar meteen even gekocht om te kijken of het iets was.

Afbeeldingslocatie: http://www.wannahaves.nl/graphics/special/magazine/magazine_s1.jpg

Ik moet zeggen dat het me wel een beetje tegenvalt, ik zou er geen jaarabbonnement van willen voor € 4,- per stuk. Er staan absoluut leuke dingen in, maar internet is hier een veel sneller medium voor, aangezien het slechts 4x per jaar verschijnt.

Daarentegen leest een blad wel stukken lekkerder dan een website.

Hebben jullie hem overigens al gelezen? :)

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

Nee nog niet, maar hij lijkt me zekers wel leuk :> jammer idd van die 4x, 12 keer zou leuker zijn, ik ga hem morgen ff oppikken :)

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:50
Is het een beetje in populaire FHM stijl geschreven??

Maar kan het altijd eens proberen..

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

ik heb vandaag de panorama extra gekocht
chips en zo
ook wel vette gadgets staan derin

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Verwijderd

Beetje dubbelop zon blad, alles komt wel op internet of in dit forum onderdeel, verder heb je tig websites met gadgets. En om nou elke keer op de hoogte te zijn, meeste gadgets zijn nonsense

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Tjah, dan kan je ook de Gear of de Stuff kopen. Zitten er tenminste ook nog lekker chicks in ipv die Wannahaves mensen :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 22:31 schreef pietervl het volgende:
Is het een beetje in populaire FHM stijl geschreven??

Maar kan het altijd eens proberen..
Het lijkt wel wat op de FHM, maar helemaal mee vergelijken kun je het ook niet.

Wat al eerder is gezegd: dit blad heeft geen toegevoegde waarde op de bestaande markt.
Er staan bijvoorbeeld kleine stukjes in over zo'n 10 zonnebrillen, dit is werkelijk zonder enige emotie geschreven, vind ik.
Wat dan weer wel leuk is om te lezen zijn artikels over shoppen in Milaan en uitgaan in de NOW & WOW, etc. :)
Op donderdag 13 juni 2002 00:21 schreef Gerben het volgende:
En om nou elke keer op de hoogte te zijn, meeste gadgets zijn nonsense
Dan heb ik het idee dat je niet echt een liefhebber bent van gadgets... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 01:41 schreef Acolyte57 het volgende:
Tjah, dan kan je ook de Gear of de Stuff kopen. Zitten er tenminste ook nog lekker chicks in ipv die Wannahaves mensen :)
Maar kun je die ook in Nederland kopen? Ik neem aan dat het een Engels blad is, of niet?

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er niet meer mensen die dit blad hebben gelezen? :z

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 20:18

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik heb hem niet gelezen en ben dat ook niet van plan :). Het is mijns inziens een slechte zaak dat tv programma's en websites (bijv. hardware.info) een magazine uitgeven, hierdoor worden de grote voordelen zoals de recente informatie en de toegevoegde waarde van bewegende beelden en interactiviteit teniet gedaan. Het zal commerciëel gezien wel weer aantrekkelijk zijn :Z, maar daar doe ik niet aan mee.

Verwijderd

Ik ken het blad niet, maar als het in dezelfde stijl is als het programma, dan ga ik geen Hfl 8,80 uitgeven voor een reclame folder.

• Acolyte57

Acolyte57

Op donderdag 13 juni 2002 14:18 schreef Popular het volgende:
Maar kun je die ook in Nederland kopen? Ik neem aan dat het een Engels blad is, of niet?
Jah... de gemiddelde boekwinkel heeft gewoonlijk de Gear en/of de Stuff wel. De AKO bij ons om de hoek iig wel....
Maar die heeft ook de britse en de US FHM, Maxim, etc naast de nederlandse, dus het kan zijn dat wij gewoon een grote afname hebben van dat soort blaadjes om een of andere reden... :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-03 17:11
het heele concept achter wanna-haves staat me niet aan.

concept: je vraag alle fabr. om duurde dingen in tezenden, met daarbij een financiele vergoeding om het aan teprijken in hun show/blad, diegene die het meeste er voor over heeft komt -waarschijnlijk- in de show/blad.

Mag de gadget nopg zo geweldig zijn maar de fabrikant geen financiele middelen hebben om hun reclame tijd/advertentie tekunnen veroorloven, dan kom je ergewoon niet in/op.

Triest is niet het goede woord, vreemd, vreemd is het woord dat ik zocht, dat er mensen zijn welke hier aan mee willen werken, en dus gewoon kijken naar 30min reclame met een doorlopend verhaaltje erin, man als je niet oplet heb je waarschijnlijk niet eens door dat het "echte" reclame blok begonnen is ipv hun schow, O behalve als je veel op uiterlijk let, want dan zie je ineens ipv een of andere playboy figuur iemand die katten brokken probeert tepromoten.

Kijk ik heb niks tegen gadget of wannahaves programma's oid, sterker nog ik vind het prachtig, ik zou ook graag een show op tv erover zien (of een magazine lezen) maar dan moet het objectief gebeuren, dus ook de nadelen ervan opgenoemd worden etc, de technische beperkingen etc. Maar probeer dan nog maar eens fabr. imp. lever. tevinden die het je geld toestopen om hun product te promoten.

edit: het moge duidelijk zijn, dat ik nog niet eens mijn billen schoon zou willen vegen met z'n blad >:)

Verwijderd

reclame folder..

edit: ooh al gezegd :P

Verwijderd

Denk da ik er ook maar 1 ga halen lijkt me best interresant
ben zowieso al gek op van die gadgets

• Acolyte57

Acolyte57

Op donderdag 20 juni 2002 20:19 schreef HermeS het volgende:
Kijk ik heb niks tegen gadget of wannahaves programma's oid, sterker nog ik vind het prachtig, ik zou ook graag een show op tv erover zien (of een magazine lezen) maar dan moet het objectief gebeuren, dus ook de nadelen ervan opgenoemd worden etc, de technische beperkingen etc. Maar probeer dan nog maar eens fabr. imp. lever. tevinden die het je geld toestopen om hun product te promoten.
Maar dat is het hele doel niet van Wannahaves :) als je zoiets wilt dan moet je bv T3 kopen (Tomorrow's Technology Today, als je het je afvroeg. Maar het heet gewoon T3). Maar Wannahaves is gewoon commercieel aanprijzen van gave dingetjes in een leuke show (en nu dus ook magazine). Niet veel beter dan direct home shopping ofzo qua inhoud, maar zo veel leuker gedaan...

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02 17:26
Ik zou dat blad voor geen meter vertrouwen. Dat hele programma is 1 grote advertorial waarin enkel producten worden aanbevolen van bedrijven die daar flink voor betalen. Dat blad zal op dezelfde leest geschoeid zijn. Alles is prachtig, uniek, moet je hebben,maar objectiviteit zal ver te zoeken zijn. Er zullen vast wel wat vergelijkingstesten in gepropt worden om dat te verdoezelen, maar daarmee leid je deze cynicus niet om de tuin :)

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Verwijderd

Ik vind het programma al in en in triest dus dat blad zou ik al helemaal niet kopen. Het is zoals hietboven al aangegeven zowat hetzelfde als een reclame van een uur en vergelijkbaar met die telsel programma's, het enige wat onbreekt is de
Hey Jim isn't this great.
:r

Maar goed ieder zijn eigen mening
Pagina: 1