Verwijderd
je hoeveelste videokaart is dit nu al die je wil overklokken??? doe nou 's normaal met je "let's tweak guys"
Je bent wel heel sneu als je na 300 posts over het oc'en van jou V3 nog steeds niet weet hoe je moet oc'en.
Yeah right,
hoeveel videokaarten heb je wel niet joh?!
Je moet eens de koeler er afhalen en heel erg overklokken. Dan gaat het toch snel
hoeveel videokaarten heb je wel niet joh?!
Je moet eens de koeler er afhalen en heel erg overklokken. Dan gaat het toch snel
met papier mache kun je alles maken!!
een delta van 8000 RPM das voor het eerst dat ik zo hoog toerental tegekom. met andere woorde dat bestaat helemaal niet. 8000 RPM fan kun je beter als gehaktmolen gebruiken.
enneh gozer als wij dan niks van hardware af weten (zie topic ergens op forum) waarom moet jij dan nog vragen hoever een v3 op te klokke is?
enneh gozer als wij dan niks van hardware af weten (zie topic ergens op forum) waarom moet jij dan nog vragen hoever een v3 op te klokke is?
Ik weet iemand die wel een ban kan gebruiken...
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 16:59 schreef SEBASTIAN219 het volgende:
en jij moet vooral zo doorgaan[/quote]Ik denk dat wij femme maar even moeten vragen jou een lesje HOE POST IK EEN NETTE TOPIC te geven, anders moet ze je account maar eens gaan locken of zo.
Het enige wat iet wat soepel draait op die k:Ztkaart is doomII:D:D:D:D
en jij moet vooral zo doorgaan[/quote]Ik denk dat wij femme maar even moeten vragen jou een lesje HOE POST IK EEN NETTE TOPIC te geven, anders moet ze je account maar eens gaan locken of zo.
Het enige wat iet wat soepel draait op die k:Ztkaart is doomII:D:D:D:D
Verwijderd
Is hier ook een admin in de buurt die ff die lul z'n account kan op disabled kan zetten
wat een sneue brugger, dat ie nou dit forum moet vervuilen met zijn gezeur over zijn v3... you suck!
wat een sneue brugger, dat ie nou dit forum moet vervuilen met zijn gezeur over zijn v3... you suck!
Ik wordt een beetje doodziek van die Sebastiangast
consider him banned
consider him banned
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()