Toon posts:

Topic veel te snel gesloten.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu is het wel heel erg!! vraag gewoon wat gore cheats!

wordt die gesloten!!
[topic=522911/1/100]
sorry hoor maar als er effe op die sites was gekeken dan hadden ze gezien dat er niks had gestaan en nu heb ik dus nog steeds geen antwoord!!

echt er moet eens GELEZEN worden! en verder lezen dan de neus lang is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Misschien heb je het daar raar verwoord maar ik lees het igg het zelfde als de betreffende mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Lijkt me vrij duidelijk. Je bent niet netjes, en waarschijnlijk zijn die cheats best te vinden met google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Type je topictitel in op google, geef de searchopdracht, en wat denk je? BINGO :)

En dan zeggen dat je hebt gezocht... :{

En er staan daadwerkelijk cheats.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

[topic=489710/1/100]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die cheats staan niet op de page's gewoon fake open die pagina's maar eens!! echt die cheats kan ik nergens vinden ben niet achterlijk ga eerst zoeken DUH!!! Gewoon post open en zodat ik me antwoord kan krijgen zodat ik gore eens fijn kan testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Het was dus echt wel een beetje zoekwerk. Je begint in je openingspost met FAQ's, terwijl als je op een site als www.gamefaqs even zou kijken zou je ze binnen tien seconden hebben gevonden.

Het is idd zo dat de gegeven link geen juiste is, maar er zal met Google vast wel meer te vinden zijn.

Nieuwe Google link

Komt o.a. de volgende websites uit:
http://cheats.gamingrevolution.com/
http://www.neoseeker.com/Games/Products/PC/gore/cheats.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 21:24 schreef Compubiter het volgende:
Het was dus echt wel een beetje zoekwerk. Je begint in je openingspost met FAQ's, terwijl als je op een site als www.gamefaqs even zou kijken zou je ze binnen tien seconden hebben gevonden.

Het is idd zo dat de gegeven link geen juiste is, maar er zal met Google vast wel meer te vinden zijn.
Met google kon ik niks vinden echt dode links of er stonden gewoon geen cheats maar na wat veel klik werk heb ik ze gevonden op die page die jij me gaf!

tnx! ik kende de site gamesfaq niet eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op woensdag 12 juni 2002 21:27 schreef Esmer het volgende:

[..]

Met google kon ik niks vinden echt dode links of er stonden gewoon geen cheats maar na wat veel klik werk heb ik ze gevonden op die page die jij me gaf!

tnx! ik kende de site gamesfaq niet eens :)
;)

Trouwens wel via Google gevonden:
Gaming Revolution

En check m'n edit nog ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
trouwens ze doen het niet! :( dat was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op woensdag 12 juni 2002 21:33 schreef Esmer het volgende:
trouwens ze doen het niet! :( dat was het.
Helaas, maar hiervoor is [forum=15] niet bedoeld. LA is bedoeld om te klagen, zeuren, complimenteren, suggereren, etc., maar niet om techvragen te behandelen.

Ik neem aan dat je van deze site http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blgore.htm alles goed hebt doorgelezen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esmer: 18 seconden kostte het me om ze te vinden (was wel volgens het windows klokje dus het kunnen er 16 of 20 zijn).

Kwestie van zoeken naar mijn mening en dat doe je zelf; niet via Spielerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen het er maar op houden dat jouw zoekskills niet meer zijn wat het geweest is :+

Tja, genoemde topic is echt niet te snel gesloten hoor :o Gewoon een kwestie van zelf even zoeken en dat is echt niet zo moeilijk.

Lees ook eens [topic=489710] door a.u.b. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.