Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Anoniem: 51137
Toen ben ik dus ook maar weg gegaan, nog ff een paar keer geconeect maar nee hoor
Dus toen heb ik maar weer voor de 19e keer Top Gun gekeken en ik ga nu eten halen, misschien komt er vanavond nog wat van?
Ja misschien welAnoniem: 51137 schreef op 19 augustus 2002 @ 17:38:
Net was er niemand, eerst wel op SB, toen ging iedereen weg.
Toen ben ik dus ook maar weg gegaan, nog ff een paar keer geconeect maar nee hoor
Dus toen heb ik maar weer voor de 19e keer Top Gun gekeken en ik ga nu eten halen, misschien komt er vanavond nog wat van?
Dit is JOUW TIJDELIJKE ID :airwalker_nl schreef op 19 augustus 2002 @ 17:37:
ND, kan je ook FF zo'n id voor me aanmaken?
Ej J-063 heb je al veel ervaring met controllen?
ID : 966444
Password : DcA1Wl
Voor de manual check mijn sign
Zolang diegene die een tijdelijke ID hebben NIET naar ndjohor@hotmail.com mailt zul je GEEN behoudende ID+pass krijgen.
Een tijdelijke ID is maar voor een x antal keer beschikbaar. x word bepaald door moi en Sander
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Vet ik ga wel FF mee hoelaat ga je?ND schreef op 19 augustus 2002 @ 18:26:
Zow, ik ga me eens voorbereiden op EHAM-EGLL (en maybe weer terug) op VATSIM (alle charts uitprinten, FMC voorprogeen ensow
)
Eums dat weet ik niet, want Sander en J063 willlen ook mee, ik weet niet of we 8 uur kunnen vertrekken?
OMG! voor EGLL zijn veel kaarten!

Anoniem: 43578
Nee, ik heb niet zoveel ervaring, me ervaring telt nu 1,5 uurairwalker_nl schreef op 19 augustus 2002 @ 17:37:
ND, kan je ook FF zo'n id voor me aanmaken?
Ej J-063 heb je al veel ervaring met controllen?
Hey J063!Anoniem: 43578 schreef op 19 augustus 2002 @ 18:44:
[...]
Nee, ik heb niet zoveel ervaring, me ervaring telt nu 1,5 uur
Je heb er zin in joh NDND schreef op 19 augustus 2002 @ 18:26:
Zow, ik ga me eens voorbereiden op EHAM-EGLL (en maybe weer terug) op VATSIM (alle charts uitprinten, FMC voorprogeen ensow
)
Ik ga denk van EGLL-EHAM, dus van heatrow naar Amsterdam, zou leuk zijn als de rest dat ook doet!! EHAM-EGLL heb ik al een keer gedaan en ik wil een keer aankomen op schiphol.
Maar als jullie het niet willen, dan gaan we wel EHAM-EGLL.
Kwart voor acht vind ik een mooie vertrektijd.
ach niet nodigND schreef op 19 augustus 2002 @ 18:45:
[...]
Hey J063!Heb jij een chart van EGLL GROUND met de taxiways erop? (ik heb er nu alleen 1tje van de gates, maar geen texiways
)
Ik begin nu pas mijn plane te voorbereiden, maar wat ik wilde doen is van EHAM naar EGLL, en tegenwoordig moeten KLM toestellen weer terug, dus ga ik als ik daar aan de gate ben me weer voorbereiden op de terug vluchtAnoniem: 43578 schreef op 19 augustus 2002 @ 18:46:
[...]
Je heb er zin in joh ND
Ik ga denk van EGLL-EHAM, dus van heatrow naar Amsterdam, zou leuk zijn als de rest dat ook doet!! EHAM-EGLL heb ik al een keer gedaan en ik wil een keer aankomen op schiphol.
Maar als jullie het niet willen, dan gaan we wel EHAM-EGLL.
Kwart voor acht vind ik een mooie vertrektijd.
Maaruh heb jij die chart nou?
Waar blijft Sander?
[ Voor 0% gewijzigd door ND863 op 19-08-2002 18:50 . Reden: omdat ik iets vergeten was ]
Nee, ik heb alleen charts van schiphol omdat ik daar controller benND schreef op 19 augustus 2002 @ 18:48:
[...]
Ik begin nu pas mijn plane te voorbereiden, maar wat ik wilde doen is van EHAM naar EGLL, en tegenwoordig moeten KLM toestellen weer terug, dus ga ik als ik daar aan de gate ben me weer voorbereiden op de terug vlucht
Waar blijft Sander?
Maar niet van EGLL en ik ga om half 8 van EHAM weg omdat ik ook nog terug wil
He ND, was wel leuk he vanmiddagND schreef op 19 augustus 2002 @ 18:45:
[...]
Hey J063!Heb jij een chart van EGLL GROUND met de taxiways erop? (ik heb er nu alleen 1tje van de gates, maar geen texiways
)
Ik heb wel een chart, maar die taxiways zijn zo vaag als het maar kan, ik snap er geen reet van.
deze heb ik dus:
http://home.kabelfoon.nl/~wellies/32LL0202.pdf
Was idd wel leukAnoniem: 43578 schreef op 19 augustus 2002 @ 18:51:
[...]
He ND, was wel leuk he vanmiddag
Ik heb wel een chart, maar die taxiways zijn zo vaag als het maar kan, ik snap er geen reet van.
deze heb ik dus:
http://home.kabelfoon.nl/~wellies/32LL0202.pdf
Die chart heb/had ik ook....ksnap er ook geen ene hout van, maar wat zei de ATC dan tegen je, toen je van de runway kwam?
Ik ben alleen maar geland op EGLL, want toen moest ik weg. DIe controller zei, contact ground on ........ Ik zo, contact ground on......en toen ging ik offlineND schreef op 19 augustus 2002 @ 18:54:
[...]
Was idd wel leuk(maar ik ga nu niet met die luchtbus hoor
)
Die chart heb/had ik ook....ksnap er ook geen ene hout van, maar wat zei de ATC dan tegen je, toen je van de runway kwam?
Ehm wat snappen jullie niet van die kaart?ND schreef op 19 augustus 2002 @ 18:54:
[...]
Was idd wel leuk(maar ik ga nu niet met die luchtbus hoor
)
Neej dat zijn de gates zeg maar, ik zie je om half 8Anoniem: 43578 schreef op 19 augustus 2002 @ 18:56:
[...]
Nou je heb zoveel nummers. zijn dat de taxiways dan?
rara, wie is er online als atc.........Mark Jansen, onze grote vriend
Achja laat die jongen toch
Ja, dat van die gates snap ik, maar ik bedoel juist de taxibanen. Daar zie je ook allemaal nummers.......airwalker_nl schreef op 19 augustus 2002 @ 19:00:
[...]
Neej dat zijn de gates zeg maar, ik zie je om half 8
Achja laat die jongen toch
ja dat zijn de hold short pointsAnoniem: 43578 schreef op 19 augustus 2002 @ 19:01:
[...]
Ja, dat van die gates snap ik, maar ik bedoel juist de taxibanen. Daar zie je ook allemaal nummers.......
ZEg FF als jullie gaan
Sta je er al?airwalker_nl schreef op 19 augustus 2002 @ 19:04:
[...]
ja dat zijn de hold short pointsDat zijn de in en uitgangen voor de rwys
ZEg FF als jullie gaan
J-063 waar blijf je?
Ik was er, was jij klm3123 of zo. Als je het was, echt reageren deed je niet opmij, heb ie geen rw? Je vloog de hele tijd voor me namelijkairwalker_nl schreef op 19 augustus 2002 @ 19:31:
ik ook FF pro controller afsluiten ben er zo
J-063 waar blijf je?
Sander was at work @ C1000ND schreef op 19 augustus 2002 @ 18:48:
[...]
Ik begin nu pas mijn plane te voorbereiden, maar wat ik wilde doen is van EHAM naar EGLL, en tegenwoordig moeten KLM toestellen weer terug, dus ga ik als ik daar aan de gate ben me weer voorbereiden op de terug vlucht
Waar blijft Sander?
En Peter; Kinderachtige ideeën zijn soms helemaal niet verkeerd hoor
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
NL server (Tilburg): 137.56.42.18Anoniem: 51137 schreef op 19 augustus 2002 @ 22:25:
Weet iemand met welke IP ik moet connecten nu op VATSIM, ik wil namelijk ff meekijken op Pro Controller en heb de IP nergens kunnen vinden
UK server: 212.19.195.26
Overigens kun je met ServInfo alle servers op een rijtje zien.
Wij zijn ook nog kinderenAnoniem: 43578 schreef op 19 augustus 2002 @ 21:17:
Hebben er nog andere zin in een mp morgenmiddag. Ik wil wel weer controllen, vond het wel leuk. Moeten nog ff kijken dan waarnaartoe we gaan vliegen. Misschien ook wel leuk als de piloten een demo geven over rotterdam bijv. Dan leidt ik bijv eerst de redarrows binnen
en dan stuur ik ze weg en dan mag iemand anders weer..en landen dan bijv op schiphol. ik zeg maar wat he, maar het lijkt me wel leuk, misschien een beetje kinderachtig, maar het kwam in me op.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Maar dan moet ik ergens ff een plane van de red arrows kunnen downloaden.
Voor FS2002 moet je ff naar pagina 1 (first post) van het grote FS topic gaan, en dan naar de link naar Droogkloots FAQReley schreef op 19 augustus 2002 @ 23:21:
weet iemand welke poorten ik moet open gooien op mijn router om multiplay via internet te spelen?
Zou het geen idee zijn als ik voor dat plannen ff een progsel in elkaar draai? Ik heb er wel wat ideeën over, maar ik wil wel weten of er behoefte aan is.
Ikzelf heb er niet echt veel behoefte aan, want zo gaat het ook best. En een planning voor de lange termijn is denk toch nooit haalbaar. Er zitten dan altijd wel mensen tussen die dan opeens niet meer kunnen enzo.Delphi32 schreef op 19 augustus 2002 @ 23:54:
Iedere keer als ik hier kom baal ik weer als een stekker. Niet vanwege het niveau of zo, maar op het moment dat dit topic interessant wordt omdat er een vlucht in de planning staat ben ik weer te laat. Het gaat hier meestal ook nogal op short notice; logisch misschien maar niet voor mij. Bovendien zijn de posts à la 'naar welk ip-adres moet ik ook weer connecten' nou niet echt de meest interessante om te lezen
Zou het geen idee zijn als ik voor dat plannen ff een progsel in elkaar draai? Ik heb er wel wat ideeën over, maar ik wil wel weten of er behoefte aan is.
Delphi, gisteren hebbben we een klein stukje met props gevlogen met verkeersleiding(dat was ik). Heb jij ook squawkbox? Zo jah, vanmiddag wordt er hopelijk denk weer gevlogen of vanmorgen al, je kan meedoen als je zin heb!!
FF over vandaag online vliegen, wie willen er allemaal?
Je kan ook met een ander vliegtuig, anders vliegt iedereen met de red arrows.Anoniem: 51137 schreef op 19 augustus 2002 @ 23:29:
Ik wil wel een beetje stunten boven Rotterdam hoor, die flyby was ook wel een suc6 dus
Maar dan moet ik ergens ff een plane van de red arrows kunnen downloaden.
En let ff op he, als de verkeersleiding(ik of sander denk) zegt dat je die hoogte moet vliegen en die koers dan moet je dat ook wel doen en kunnen!!!
lijkt me niet echt moeilijk, maar ik zeg het maar ff
YupAnoniem: 43578 schreef op 20 augustus 2002 @ 09:33:
[...]
Mohge
zit jij toevallig te controllen op IVAO als EHAM_A_TWR............
Neuh niet echt nee
Jah, maar echt veel hoor ik niet
Dus ik ben maar weer weggegaan, ik zit nou op dutchvacc te lezen over controllen, tering, wat moet je veel weten daarvoor.
Heb jij ook zoveel gelezen voordat je ging controllen?
Ik ga me nu aanmelden bij ivao, kan ik dan ook meteen controllen als EHAM DEL of zo?
Ja kom nu maar dan leer ik je het wel op eham, heb je icq of msn?Anoniem: 43578 schreef op 20 augustus 2002 @ 10:03:
[...]
Jah, maar echt veel hoor ik niet![]()
Dus ik ben maar weer weggegaan, ik zit nou op dutchvacc te lezen over controllen, tering, wat moet je veel weten daarvoor.
Heb jij ook zoveel gelezen voordat je ging controllen?
Ik ga me nu aanmelden bij ivao, kan ik dan ook meteen controllen als EHAM DEL of zo?
welles84@hotmail.com msn dusairwalker_nl schreef op 20 augustus 2002 @ 10:08:
[...]
Ja kom nu maar dan leer ik je het wel op eham, heb je icq of msn?
Kijk dit bedoel ik dus met short-noticeAnoniem: 43578 schreef op 20 augustus 2002 @ 09:11:
[...]
Heb jij ook squawkbox? Zo jah, vanmiddag wordt er hopelijk denk weer gevlogen of vanmorgen al, je kan meedoen als je zin heb!!
FF over vandaag online vliegen, wie willen er allemaal?
Fijn dat er vanmiddag gevlogen wordt, leuk dat het misschien wel vanmorgen al is en ik kijk al uit naar de pics (deze zin heeft geen sarcastische klank). Alleen mijn probleem is, dat ik misschien vanavond maar dan na 20:30 kan, en anders donderdagavond ook na 20:30... vandaar mijn behoefte aan langer-van-te-voren-plannen.
Ik wil wel meedoen maar heb gewoon meer te doen (o.a. werk)
Gaat er zo nog iemand mee trouwens?
Ligt eraanairwalker_nl schreef op 20 augustus 2002 @ 10:55:
aha ik snapWe kunnen ook weer is een gezamelijk vlucht doen om 20:30
![]()
Gaat er zo nog iemand mee trouwens?
Via VATSIM <- nee geen zin om natedenken
Via fs mp <- nee doet het niet bij mij
Via sb op server van 1 van de GoTers <- JA!
Met kleine planes <- JA!
Zou het nog ietsjes later kunnen? Ga nog wel eens tennissen en dan ben ik pas ongeveer 21:00 thuis
Ik wil wel, kan wel meedoen, maar ik ga ff mijn kamer opruimen (das een **r**gzooi!
Als iedereen zijn mening hierover even laat weten?
Zal ik is een foto maken van de mijne?ND schreef op 20 augustus 2002 @ 10:59:
* Nd is net wakker kan die meteen de server online gooien![]()
Ik wil wel, kan wel meedoen, maar ik ga ff mijn kamer opruimen (das een **r**gzooi!)
Hmmm.. wel een erg hoog HK gehalte... Excuus
[ Voor 0% gewijzigd door SanderTje! op 20-08-2002 11:05 . Reden: HK regeltje toevoegen! >:) ]
Twee controllers vind ik best. toch met zo vliegshow is ook wel geinig, als er nou een tower is en een app......Gewone vliegtuigen kunnen natuurlijk ook landen en opstijgen, dat maakt het alleen maar leuker-Sander_ schreef op 20 augustus 2002 @ 11:02:
Ik wil vanmiddag dan wel meedoen denk ik! Peter: Zullen we dan 2 controllers doen?Dan moeten we wel even ietsje meer piloten krijgen (3 minimaal) op eigen server van Nofri zoals gisteren. Als we nou binnen Nederland doen kunnen mensen zelf kiezen wat voor toestel ze nemen..
Als iedereen zijn mening hierover even laat weten?
HeheAnoniem: 43578 schreef op 20 augustus 2002 @ 11:14:
[...]
Twee controllers vind ik best. toch met zo vliegshow is ook wel geinig, als er nou een tower is en een app......Gewone vliegtuigen kunnen natuurlijk ook landen en opstijgen, dat maakt het alleen maar leuker

ND schreef op 20 augustus 2002 @ 11:16:
[...]
HeheDat word daar een mooie low pass in formatie gevlogen.........Moet de ATC niet gaan schrikken als er straks een Boeing747 er dwars tussendoor komt
(Captain Nofrieh! Here I come!
![]()
)
Wie doet er verder nog meer mee? Vanmiddag maken we een soort hutspot van alles.. Nofri met een 747, plannen voor stunten.. tja..
Waar ik ga controllen weet ik nog niet, we kunnen inderdaad ook een TWR en APP voor 1 veld doen. Misschien is het dan beter om een vliegveld dat boven zeeniveau ligt te pakken. Als er te weinig piloten zijn ga ik zelf wel vliegen.
Even een tijd: 13:30? Wordt toch altijd later weet ik uit ervaring..
Ik heb wel weer zin om te controller, dus als jij meer zin heb om te vliegen ga je gang. Welk vliegveld ligt boven zeeniveau? Volgens mij ligt Maastricht wel boven zeeniveau, op me kaartje zie ik 365 ft staan. Dus als er nou een iemand bijv gaat stunten, nofri met zijn 747 een low pass of zo en dan hebben we eignelijk nog wel meer piloten nodig.-Sander_ schreef op 20 augustus 2002 @ 11:25:
[...]
Wie doet er verder nog meer mee? Vanmiddag maken we een soort hutspot van alles.. Nofri met een 747, plannen voor stunten.. tja..
Waar ik ga controllen weet ik nog niet, we kunnen inderdaad ook een TWR en APP voor 1 veld doen. Misschien is het dan beter om een vliegveld dat boven zeeniveau ligt te pakken. Als er te weinig piloten zijn ga ik zelf wel vliegen.
Even een tijd: 13:30? Wordt toch altijd later weet ik uit ervaring..
Net verkeersleidertje gespeeld op IVAO, was wel geinig, maar ging kut, ik weet er nog veel te weinig van af.

Anoniem: 50738
Ik heb net op IVAO gevlogen maar wie was jij dan?? EHAM_GRN of TWR???Anoniem: 43578 schreef op 20 augustus 2002 @ 11:31:
[...]
Ik heb wel weer zin om te controller, dus als jij meer zin heb om te vliegen ga je gang. Welk vliegveld ligt boven zeeniveau? Volgens mij ligt Maastricht wel boven zeeniveau, op me kaartje zie ik 365 ft staan. Dus als er nou een iemand bijv gaat stunten, nofri met zijn 747 een low pass of zo en dan hebben we eignelijk nog wel meer piloten nodig.
Net verkeersleidertje gespeeld op IVAO, was wel geinig, maar ging kut, ik weet er nog veel te weinig van af.
Dank je dat je het er nog FF inwrijfd

En Peter je bent net klaar met controllen en heb je weer zin haha
Jah, want dan heb je het een beetje drukker dan de net en je hoeft weinig tot niets te weten over de handelingen en dat is veel makkelijker en leukerairwalker_nl schreef op 20 augustus 2002 @ 11:36:
[...]
Dank je dat je het er nog FF inwrijfd![]()
En Peter je bent net klaar met controllen en heb je weer zin haha
begrijp je?
Wie denk je, die stuntelige ground natuurlijkAnoniem: 50738 schreef op 20 augustus 2002 @ 11:35:
[...]
Ik heb net op IVAO gevlogen maar wie was jij dan?? EHAM_GRN of TWR???
Wat ene mist trouwens
Anoniem: 43578 schreef op 20 augustus 2002 @ 11:31:
[...]
Ik heb wel weer zin om te controller, dus als jij meer zin heb om te vliegen ga je gang. Welk vliegveld ligt boven zeeniveau? Volgens mij ligt Maastricht wel boven zeeniveau, op me kaartje zie ik 365 ft staan. Dus als er nou een iemand bijv gaat stunten, nofri met zijn 747 een low pass of zo en dan hebben we eignelijk nog wel meer piloten nodig.

Vanmiddag ga ik naar het zwembad..
Mijn oprechte excuses
Anoniem: 50738
Nou niet om te slijmen maar je deed het erg goed het duurde wat langer allemaal met de gate toewijzen maar ik ben uiteindelijk aan de gate komen te staan dus je hebt nix verkeerd gedaan!!Anoniem: 43578 schreef op 20 augustus 2002 @ 11:39:
[...]
Wie denk je, die stuntelige ground natuurlijk
Maak niet uit, doen we vanavond wel een vlucht dan.......als iedereen kan.-Sander_ schreef op 20 augustus 2002 @ 11:41:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoops.. de plannen zijn gewijzigd
Vanmiddag ga ik naar het zwembad..
Mijn oprechte excuses
Okee, doen we het vanavond
Hoe laat vanavond dan, zullen we om acht uur beginnen?
Je mag overal beginnen in Nederland als je maar naar Maastricht vliegt
Je mag met een stuntvliegtuig, boeing, airbus, maak niet uit, als het maar een gekkehuis wordt boven maastricht
0wkeej is goed ik doe wel wat radio failures en emergencysAnoniem: 43578 schreef op 20 augustus 2002 @ 11:46:
[...]
Okee, doen we het vanavond
Hoe laat vanavond dan, zullen we om acht uur beginnen?
Je mag overal beginnen in Nederland als je maar naar Maastricht vliegt.
Je mag met een stuntvliegtuig, boeing, airbus, maak niet uit, als het maar een gekkehuis wordt boven maastricht![]()
Zodat je helemaal gek word
Hij veracht gaos?airwalker_nl schreef op 20 augustus 2002 @ 11:51:
[...]
0wkeej is goed ik doe wel wat radio failures en emergencys![]()
Zodat je helemaal gek word
pssst Airwalker, we doen netalsof onse TCAS en NAV en RADIO failures hebben, en laat nou net, toevallig, naar elkaar toevliegen op dezelfde hoogte
Hehe,ook weerniet teveel chaos hoorND schreef op 20 augustus 2002 @ 12:08:
[...]
Hij veracht gaos?Komt voor mekaar
![]()
pssst Airwalker, we doen netalsof onse TCAS en NAV en RADIO failures hebben, en laat nou net, toevallig, naar elkaar toevliegen op dezelfde hoogte![]()
Moet wel een beetje realistisch blijven..............
Sinds wanneer past er een 747 op EHBK? (ow wacht, dan zorg ik wel dat het gaat passenAnoniem: 43578 schreef op 20 augustus 2002 @ 12:15:
[...]
Hehe,ook weerniet teveel chaos hoor![]()
Denk ook niet dat het past, je doe maar een paar low passes en dan ga je maar landen op schiphol of je maak gewoon een uitstekende korte landing op beekND schreef op 20 augustus 2002 @ 12:19:
[...]
Sinds wanneer past er een 747 op EHBK? (ow wacht, dan zorg ik wel dat het gaat passen
0wkeej deal dus sqauwkcode op 7600 en zelfde hoogte kijken hoe die dat gaat oplossenND schreef op 20 augustus 2002 @ 12:08:
[...]
Hij veracht gaos?Komt voor mekaar
![]()
pssst Airwalker, we doen netalsof onse TCAS en NAV en RADIO failures hebben, en laat nou net, toevallig, naar elkaar toevliegen op dezelfde hoogte![]()
Dat is realistischAnoniem: 43578 schreef op 20 augustus 2002 @ 12:15:
[...]
Hehe,ook weerniet teveel chaos hoor![]()
J063, als je nou 2x (of meerdere malen) Pro Controller opstart, kun je voor Ground, Del, APP/DEP en TWR doen, is voor ons ook leuker ivm het switchen naar een andere ATC
217.120.113.162 GoT FSD ServerGilly schreef op 20 augustus 2002 @ 13:39:
Waar ben je op ingelogd dan ND ??
DIE IS ER NUND schreef op 20 augustus 2002 @ 13:57:
WAAR BLIJFT DE ATC!?!???
rw host:
62.45.86.11:3782/GOT FLYIN
Momt, wil je vliegen of ATC doen?Anoniem: 55387 schreef op 20 augustus 2002 @ 13:59:
[...]
Ik wil ook wel meedoen.....wie kan mij een ID providen? Controlle is wel lagguh
Anoniem: 55387
Maar ik wil controlle johAnoniem: 43578 schreef op 20 augustus 2002 @ 14:09:
Je mag ook vliegen hoor fly high, we hebben namelijk gebrek aan piloten
Pilot ID number : 556641Anoniem: 55387 schreef op 20 augustus 2002 @ 14:10:
[...]
Maar ik wil controlle johik SCHIJN dat wel te kunnen
Password : 423692
FSD IP ; 217.120.113.162