Ricochet

Pagina: 1
Acties:

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wie heeft Ricochet al gespeeld?

Ik heb het net gespeeld, vind het persoonlijk geen bal aan.
Je moet een beetje van schijf naar schijf springen en anderen er af schieten..

btw: ricochet is de nieuwe Halflife mod die in de update zit.

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 20:53 schreef Batman2k het volgende:
Wie heeft Ricochet al gespeeld?

Ik heb het net gespeeld, vind het persoonlijk geen bal aan.
Je moet een beetje van schijf naar schijf springen en anderen er af schieten..

btw: ricochet is de nieuwe Halflife mod die in de update zit.
ik snapte er geen reet van ,dus vond ik er geen moer aan, wel zielig voor de maker.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Als je een CS update downt, dan hoef je toch niet vandie shit erbij

nikszolekkeralss.exe

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Idd, dat van dat QuakeLife of HalfQuake of whatever is ook nie nodig, kunnen ze beter apart doen dan het er maar bij te gooien.... de updates zijn al zo groot.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Die mod bestaat al langer...
En persoonlijk vind ik het best wel leuk :)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Je moet hem een keer over lan of inet spelen terwijl je zo lam als een mossel bent!

Best gwappig, niet spectaculair....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
ik vind er nix aan, en ik snap niet dat ze dat soort dingen erbij blijven doen
als ik die zooi wil, dan download ik het wel apart :(

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
T'is wel grappig, heb 't net gespeeld. Maar niet echt denderend en dat het er standaard bijzit (bij de HL 1.10 update dus) vind ik onzinnig.

Verwijderd

Vond 't wel grappig, maar jah, niet echt een aanvulling waarvan je zegt dat moet ik echt hebben, dus die hoeven ze wat mij betreft niet in de patch te doen. Hetzelfde geldt overigens voor DMC. Ook leuk, maar niet echt nodig. Maar jah, blijkbaar vindt Valve van wel, maar Valve doet wel meer vreemde dingen de laatste tijd.

Verwijderd

het is wel logisch dat ze dat in de update gooien:
iedereen denkt van?; wat is dit? en is dit leuk? tja als ze het dan leuk vinden beginnen ze het te spelen.
En ik neem aan dat dat in het voordeel van valve ofzo is...

Verwijderd

Waar kan ik dan servers vinden?

Onder gamespy en The eye kan ik niks vinden :(

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Op zondag 16 juni 2002 09:41 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Waar kan ik dan servers vinden?

Onder gamespy en The eye kan ik niks vinden :(
met gamespy vind ik er genoeg :S

Verwijderd

Kan je mij dan wat IP's geven .. van goeie en snelle servers. (waar een paar man opzitten)

Want bij gamespy vind ik nix :|

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/gamespy.JPG

Heb al van alles geprobeerd.... of ben ik nou blind :?

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Doe niet zo moeilijk, activate via counter-strike gewoon ricochet, en laat hem wat servers updaten.
PS: dit spel zuigt hard :r . Want denken de makers nou zelf wat je zal doen, als je tussen een potje cs of ricochet moet kiezen |:( .

• A1ex
  • Niet online
Ik heb hem pas ook ff gespeeld, vond er niet veel aan. Als ik denk aan Half-Life/CS dan denk ik niet aan zoiets :)

Maja 't was wel leuk om 1x te proberen :Z

Verwijderd

vinner geen REET aan...

zwaar onzin dat het erbij zit...

Verwijderd

CS zuigt ook best in 1.5
Kheb lagstoten als ik met pings van 30 game ...
Ik heb al gehad dat ik op een been mikte op een camper met m'n Scout en een headshot haalde ...
Nee , dit spel is er echt aan als ze het niet fixen

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 16:47 schreef real_raichu70 het volgende:
CS zuigt ook best in 1.5
Kheb lagstoten als ik met pings van 30 game ...
Ik heb al gehad dat ik op een been mikte op een camper met m'n Scout en een headshot haalde ...
Nee , dit spel is er echt aan als ze het niet fixen
:?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik vond er geen fuck aan, ik had dan ook wel een dikke lag server maargoed. Het enige wat je moet doen is tussen 20 gastjes rennen (lijken er vaak wel 1000) en zorgen dat je niet geraakt wordt. Je ziet die discs helemaal niet en het is veels te druk. Ik hou het wel bij CS :)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik vind het zwaar droog, vooral om de netcode helemaal verneukt is, nahja, netcode niet, maar op de een of andere manier 100 choke op deathmatch maps, in arena gewoon 0 loss , 0 choke.. erg weird, maar het leuke is dat je met 100 choke! gewoon kan spelen..prachtig :) en met wat maten is het gewoon lollig imo :) Wat ik mis is CTF en TDM, maar goed..en 3 maps vind ik vrij skraal, heb ondertussen wat andere maar die zijn uitermate slecht.

dunno

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:46

Snoes

marcel

:7 Het is wel lachen. FF een beetje oefenen en je kunt een hoop lol hebben. Zie het ook als ontspanning tussendoor. Het is puur reactie en een beetje met je muis kunnen bewegen, zodat je niet van de platforms afvalt.

En vindt je het nix, dan gooi je het toch gewoon van je pc af. Al dat gezeur :( over iets extra's. Wat betreft downloaden en schijfruimte hoeft tegenwoordig niemand meer te klagen.

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Op dinsdag 18 juni 2002 09:28 schreef Snoes het volgende:
:7 Het is wel lachen. FF een beetje oefenen en je kunt een hoop lol hebben. Zie het ook als ontspanning tussendoor. Het is puur reactie en een beetje met je muis kunnen bewegen, zodat je niet van de platforms afvalt.

En vindt je het nix, dan gooi je het toch gewoon van je pc af. Al dat gezeur :( over iets extra's. Wat betreft downloaden en schijfruimte hoeft tegenwoordig niemand meer te klagen.
idd.
Het is wel lekker voorspelbaar
(Wordt daarom wel gekickt omdat ik volgens mensen cheat, maar ja, een spel wat zo voorspelbaar is waarom zou je het dan niet voorspelbaar spelen ?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Pagina: 1