Ik heb een p1 233.
Met twee problemen:
1 Ten eerste ik heb een aantal reepjes geheugen liggen.
en zei daarna memory test fail (ik heb maar 2 dimm banken en ik heb ze op allebei de manieren geprobeerd). Ik heb toen die van 64 aan m'n oom gegeven en die heeft hem getest in zijn pc. Daar deed hij het gek genoeg wel in!! Toen heeft hij ons die 2 identieke van 32 MB gegeven toen hadden we dus samen 64. Uiteindelijk vind ik dat toch wel een beetje weinig!! Dus ik wil het liefst gewoon die van 64 en die van 32 samen gebruiken om 96 te vormen. Dus ik ging net weer even experimenteren of ik ze met alle mogelijke combinaties toch aan het werk krijg! Maar zonder succes. Nu komen we meteen bij m'n tweede probleem ik had dus de kast open en toen viel me iets heel vreemds op: m'n cpu koelertje (stelt niet zo heel veel voor want is dus maar p1) draait niet maar tikt heen-en-weer!! Zelfs na helemaal uitschakelen en weer aanzetten gaat ie weer zo heen-en-weer hoe kan dit? Waarschijnlijk is het al heel lang zo en ik heb nog nooit rare vastlopers ofzo gehad. Maarja vind het toch wel beter als ie draait!! Sorry voor het lange verhaal maar bedankt voor het lezen!! 
Met twee problemen:
1 Ten eerste ik heb een aantal reepjes geheugen liggen.
- 1x 64MB waar opstaat: IRL DEM (lang nr.) SDRAM 8x64 64MB
- 2x 32MB die hetzelfde zijn daar staat op: (lang nr.) COMPAQ PC100-323-620
- 1x 32MB waar opstaat: 4Mx64,Syn,(lang nr.) VIS
edit:
Mobo is een PA-2010 welk merk weet ik niet staat niet op de manual.
Mobo is een PA-2010 welk merk weet ik niet staat niet op de manual.
#StopBurningStuff