hoe krijg je je serie nummer in de software gebrand zodat je altijd gelijk kan installeren en niet hoeft te zoeken naar je serie nummer /dan kan ik back ups maken en de goede wegleggen CD'S /
Om welke prog's gaat het?
Bij windhoos kun je .inf bestanden maken om de installatie te automatiseren daar kan ook de serial in gezet worden.
Een tooltje staat wel ergens op de originele cd. Moet je maar ff zoeken.
Anders zet je toch gewoon een .txt bestandje met de serial er bij op.
Bij windhoos kun je .inf bestanden maken om de installatie te automatiseren daar kan ook de serial in gezet worden.
Een tooltje staat wel ergens op de originele cd. Moet je maar ff zoeken.
Anders zet je toch gewoon een .txt bestandje met de serial er bij op.
Unattended Install dus 
Voor MS producten is het wel vrij eenvoudig te doen
Voor MS producten is het wel vrij eenvoudig te doen
Installatieprogsels lijken mij lastig te veranderen, maar je kunt wel een instalprog 'rippen', en dan een nieuwe maken.
als je het hebt over iso's die je van internet hebt gedownload dan moet je even winiso downloaden, dan kan je namelijk bestanden toevoegen aan je iso. Wat ik altijd doe is de nfo toevoegen, kan je daarna makkelijk de serial copy pasten.
idd, dat doe ik ook bijna altijdOp woensdag 12 juni 2002 20:44 schreef DRaakje het volgende:
als je het hebt over iso's die je van internet hebt gedownload dan moet je even winiso downloaden, dan kan je namelijk bestanden toevoegen aan je iso. Wat ik altijd doe is de nfo toevoegen, kan je daarna makkelijk de serial copy pasten.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Als je de serial in de setup al moet invoeren kun je de setup ff editen met Resource Hacker.
Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
Hoe moet je dat dan b.v. doen in nero 7 octopus?
[ Voor 7% gewijzigd door draadjesman op 24-10-2015 05:37 ]
My lord heb je niks anders te doen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nieuw bumprecord?draadjesman schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 05:36:
Hoe moet je dat dan b.v. doen in nero 7 octopus?
Mvg picob
Back to the past.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()