Wat zijn jullie ervaringen met dit spel. Gaan jullie het kopen ja of nee. Kunnen jullie wat posten zodat ik weet of ik het zal gaan kopen. Mischien met wat ingame screens. Hij is namelijk vandaag uitgebracht. Meeste spellen worden vaak opgeblazen, dus denk ook dat het hier het geval is.
Ik wil van jullie wat screens zien. Op zo officiele site laten ze alleen het mooiste zien. Het meeste is waarschijnlijk niet eens ingame. Trouwens het spel is door Nederlanders gemaakt.

Verwijderd
Ach ja, bij dit soort spellen gaat het niet om de graphics... hoewel het er wel erg lekker uitziet!
dit spel ga ik straks ook ff uitproberen, ik zat al wel op deze titel te w8en, dit gaat wel wat worden denk ik..
heeft iemand hem al gespeeld?
kga em morge wel ff dl.. kijken of het wat is..
op pelgrimstocht geweest ?Op vrijdag 14 juni 2002 22:45 schreef IndigoDelFuego het volgende:
Age Of Wonders 2 alweer?? is 1 al uit dan?? (gossie wat loopt ik weer achter)
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Heb hem net ff gespeeld. Lijkt heel erg op Master of Magic. Voorlopig vind ik het allemaal erg leuk. Ik kan niks zeggen over de grafische kwaliteit want ik speel het spel op een pII 450mhz, dus ik heb alles op laag staan 
Erg leuk spel...
Erg leuk spel...
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Ik kan niet anders zeggen dat het super cool is!
Dit is de een link naar de officiele demo (vandaag uitgekomen!):
http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=aow2
http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=aow2
jop, erg cool spel.
alleen jammer dat je nadat je een mission in je campaign hebt uitgespeelt niet wat characters kan meenemen naar de volgende mission. (kon in aow1) wel.
Graphics zijn er wel aardig uit, maar ik vind vooral de gameplay erg verslavend. Ik begon er mee om half zes en
voor ik het wist was het 8 uur
Nog wat screenshots:

Het is me opgevallen dat wanneer je msn op de achtergrond draait het scherm telkens flikkert. Ook werkt AoW bij niet onder d3d, dat kon ik bij settings uitzetten.
alleen jammer dat je nadat je een mission in je campaign hebt uitgespeelt niet wat characters kan meenemen naar de volgende mission. (kon in aow1) wel.
Graphics zijn er wel aardig uit, maar ik vind vooral de gameplay erg verslavend. Ik begon er mee om half zes en
voor ik het wist was het 8 uur
Nog wat screenshots:

Het is me opgevallen dat wanneer je msn op de achtergrond draait het scherm telkens flikkert. Ook werkt AoW bij niet onder d3d, dat kon ik bij settings uitzetten.
Verwijderd
Dit kan wel tussen de mini-campaigns in, maar idd als je naar een nieuwe sphere gaat begint alles opnieuw. Dit vind ik niet erg, omdat vaak bij die overdracht het spel unbalanced.Op zaterdag 15 juni 2002 20:48 schreef ebborazor het volgende:
jop, erg cool spel.
ik heb de demo laatst ook ff gedownload en gespeeld maar dit ziet er wel ff vet uit.. t is erug verslavend om te spelen
Ik snap niet zo goed wat ik met die wizard tower aan moet. Kan ik daar nou magic bolts mee schieten op de gewone map en zo ja hoe? Of kan ik je het alleen maar gebruiken tijdens een battle.
En hoe krijg ik die merlin zover dat ie eens wat experience gaat op doen?
Volgens mij snap ik er weer helemaal niets van
...
Komt waarschijnlijk omdat ik net nog even AOW1 heb uitgespeeld
Iemand nog een goeie link naar wat uitleg over de strategy die je het beste kan hanteren?
En hoe krijg ik die merlin zover dat ie eens wat experience gaat op doen?
Volgens mij snap ik er weer helemaal niets van
Komt waarschijnlijk omdat ik net nog even AOW1 heb uitgespeeld
Iemand nog een goeie link naar wat uitleg over de strategy die je het beste kan hanteren?
Verwijderd
[schopje :)]
Even een klein vraagje (en ik denk dat 'ie in dit topic hoort). Ik heb het spel nu ook en vind het echt vet leuk, maar hoe kan ik in vredesnaam m'n party opsplitsen? Ik kan het echt nergens vinden...
Even een klein vraagje (en ik denk dat 'ie in dit topic hoort). Ik heb het spel nu ook en vind het echt vet leuk, maar hoe kan ik in vredesnaam m'n party opsplitsen? Ik kan het echt nergens vinden...
Even uit me hoofd hoor, je kan als je de persoontjes selecteert een aantal deselecteren door op het "plaatje" van het persoontje te klikken..
Zo kun je dan toch ook een party splitsen?
Zo kun je dan toch ook een party splitsen?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verschillen tussen SPV en SGDVerwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 13:14:
[schopje :)]
Nieuw topic in Spielerij - Problemen & Vragen dus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()