Omdat ik voor een kennis een begroting van een systeem aan het samenstellen was heb ik actief in pricewatch gezocht. Nou blijkt me dat heel veel informatie niet meer actueel is (lees: product niet meer verkrijgbaar bij die aanbieder) onder andere vele moederborden, videokaarten, TFT monitoren, etc. Ik denk ook omdat er veel speciale aanbiedingen gesubmit worden die dan natuurlijk al snel weer vedwenen zijn.
Waar kan ik zoiets nou kwijt? Het word erg lastig om voor ieder subject een mailtje naar Tweakers te moeten sturen, kan er niet een 'deze aanbieding bestaat niet meer' knop komen?
Tweede, is een onderverdeling van moederborden naar socket misschien een bruikbare suggestie?
Waar kan ik zoiets nou kwijt? Het word erg lastig om voor ieder subject een mailtje naar Tweakers te moeten sturen, kan er niet een 'deze aanbieding bestaat niet meer' knop komen?
Tweede, is een onderverdeling van moederborden naar socket misschien een bruikbare suggestie?
, waarmee je kunt editten, en als je dat zelf niet kan of wil dan staat er ook nog eens:
Prijs onjuist? hier aanmelden