[java] goeie boeken?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 22:45

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Ik kan volgend schooljaar beginnen op een HBO opleiding. omdat ik MBO heb kan ik een half jaar later instromen (dus in september bij de klas die afgelopen februari is begonnen) maar dan moet ik meteen kiezen of ik een bepaalde richting in wil terwijl ik nog niks van beide heb "geproeft". Om een richting in te gaan die mij leuk lijkt, moet ik in de vakantie een Java opdracht uitvoeren. nou heb ik eigenlijk nog nooit met java gewerkt, wel met html, maar dat zal niet veel helpen gok ik.
Nou is mijn vraag, wat zijn goede boeken over java, zodat ik die misschien kan aanschaffen en als ik in Turkije op me luie reet lig kan open slaan..

in afwachting van uw tips....

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 16:11

FastBunny

Give it the Works !

Op woensdag 12 juni 2002 20:21 schreef Reley het volgende:
Ik kan volgend schooljaar beginnen op een HBO opleiding. omdat ik MBO heb kan ik een half jaar later instromen (dus in september bij de klas die afgelopen februari is begonnen) maar dan moet ik meteen kiezen of ik een bepaalde richting in wil terwijl ik nog niks van beide heb "geproeft". Om een richting in te gaan die mij leuk lijkt, moet ik in de vakantie een Java opdracht uitvoeren. nou heb ik eigenlijk nog nooit met java gewerkt, wel met html, maar dat zal niet veel helpen gok ik.
Nou is mijn vraag, wat zijn goede boeken over java, zodat ik die misschien kan aanschaffen en als ik in Turkije op me luie reet lig kan open slaan..

in afwachting van uw tips....
Zal je vriendin leuk vinden dat je dan aan de laptop zit :+

Maar ehhh een "Java voor dummies" :o :?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 20:23 schreef FastBunny het volgende:

[..]

Zal je vriendin leuk vinden dat je dan aan de laptop zit :+
die neem ik nou net niet mee (die laptop dus, vriendin gaat wel mee ;) )

Maar ehhh een "Java voor dummies"
en bedankt "vriend" :P
zie qoute :+
zou zo'n boek iets zijn dan?

edit: layout wijzigingetje

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op woensdag 12 juni 2002 20:26 schreef Reley het volgende:

[..]

zie qoute :+
zou zo'n boek iets zijn dan?
Mwah kan handig zijnmaar ehh ja zoiets is misschien wel handig. Een beginners boek is het wel ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:10

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Java is de eerste ingang rechts, javascript is hier. Nou, ik kan voor javaSCRIPT "Basiscursus | Javascript 1.2" van Peter Kassenaar aanraden, van Academic Service. Rode boeken, bij de Bruna.

* Thijsmans ergert zich trouwens aan nutteloze replies van 'wildvreemden'

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op woensdag 12 juni 2002 20:28 schreef Prammenhanger het volgende:

* FastBunny ergert zich trouwens aan nutteloze replies van 'wildvreemden'
We kennen elkaar dus zo wildvreemd is het niet tussen mij en Reley :)

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 20:28 schreef Prammenhanger het volgende:
Java is de eerste ingang rechts, javascript is hier. Nou, ik kan voor javaSCRIPT "Basiscursus | Javascript 1.2" van Peter Kassenaar aanraden, van Academic Service. Rode boeken, bij de Bruna.

* Reley ergert zich trouwens aan nutteloze replies van 'wildvreemden'
thanx voor de info zal es gaan kijken bij de bruna, Gianotten ook goed?
enne, hoe bedoel dat? "nutteloze replies van 'wildvreemden'" :?

Verwijderd

ik heb ook die basiscursus van prammenhanger maar ik vind programmeren <javascript> van data becker net iets beter.. meer voorbeelden.

met java kan ik je helaas niet helpen dat komt als t goed is over een maandje of 6 :D

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:10

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op woensdag 12 juni 2002 20:31 schreef Reley het volgende:

[..]

Niet zozeer uit dit topic hoor ;)

Kijk eens in de gesloten topics, één groot off-topic

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 20:32 schreef Zoepnek het volgende:
ik heb ook die basiscursus van prammenhanger maar ik vind programmeren <javascript> van data becker net iets beter.. meer voorbeelden.

met java kan ik je helaas niet helpen dat komt als t goed is over een maandje of 6 :D
waar heb jij die gekocht?
ben al bezig met een lijstje te maken van boeken die de moeite waard zijn

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 20:31 schreef Reley het volgende:

[..]

ik haal uit deze post dat je javscript bedoeld ? vraag dan even een topic change aan in SeM dat levert meer resultaten denk k

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:55
Ja, kijk eens bij de Bruna, Donner of de lokale kiosk voor boeken van dat kaliber.
Niet echt een W&G topic namelijk...

Succes met zoeken :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.