Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Daarvoor kun je toch iemand ICQen, er hoeven niet gelijk 100 mensen dat gelijkertijd te doen. 
En anders: Ik heb ooit ergens een website gezien waar je het URL van een site in moet typen, en dan zie je hoe het eruit ziet in die browser die jij aangeeft. Dat is ook wel wat voor jouw denk ik. Ik weet alleen het URL niet meer.
En anders: Ik heb ooit ergens een website gezien waar je het URL van een site in moet typen, en dan zie je hoe het eruit ziet in die browser die jij aangeeft. Dat is ook wel wat voor jouw denk ik. Ik weet alleen het URL niet meer.
🌞🍃
ja maar het probleem is dat ik het dan in W&G wil vragen, zodat er ook duidelijkheid komt waar het eigenlijk aan ligt...
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Maar wie zegt dat je site het onder Netscape niet goed doet dan? Dat weet je toch nog niet?Op woensdag 12 juni 2002 20:19 schreef ImPrEzA het volgende:
ja maar het probleem is dat ik het dan in W&G wil vragen, zodat er ook duidelijkheid komt waar het eigenlijk aan ligt...
Voor het zelfde geld doet hij het prima onder Netschaap, en dan is het toch wel een vrij sneu topic.
O ja, sitecheck.nl is ook voor dit soort technishe dingen.
/edit/
Trouwens, onder Netschaapje 6.2 doet hij het evengoed als IE, als het tenminste om je site gaat die in je profiel staat.
🌞🍃
idd, dat weet ik zeker niet. Daarom ben ik benieuwd. maar goed, ik zal het wel iemand persoonlijk vragen.Op woensdag 12 juni 2002 20:21 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat je site het onder Netscape niet goed doet dan? Dat weet je toch nog niet?
Voor het zelfde geld doet hij het prima onder Netschaap, en dan is het toch wel een vrij sneu topic.
/edit/
Trouwens, onder Netschaapje 6.2 doet hij het evengoed als IE, als het tenminste om je site gaat die in je profiel staat.
het gaat om een nieuwe site... maar de meeste Netschapers gebruiken toch 4.x?Op woensdag 12 juni 2002 20:21 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat je site het onder Netscape niet goed doet dan? Dat weet je toch nog niet?
O ja, sitecheck.nl is ook voor dit soort technishe dingen.
/edit/
jah, in principe is dat niet de bedoeling... Er is daarvoor de site www.sitechecks.nl opgericht, daar kan je dit laten doen, maar niet voordat je 3 andere sites gechecked hebt. Op die manier hou je zo'n forum een beetje lopendOp woensdag 12 juni 2002 20:14 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik wil een site laten bekijken in Netscape, omdat ik hier te trage verbinding heb om het te downloaden en ik ben erg benieuwd hoe het er uitziet... maar mag ik dan een link geven of wordt dat gerekend als spam / site-check
Ik dacht ik vraag het eerst ff...
Daar kan je dus terecht met je check
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1