Toon posts:

abit mobo-tje welke

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik gaat een nieuw mobo kopen van Abit, maar zal ik de KT7 of de KT7-RAID nemen??

gelooft dat die 60.- duurder is..

is die extra 60 piek het waard en waarom???

thnx reno

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Het gaat erom wat JIJ wil. Wil jij HD's in raid gaan zetten zou ik de raid nemen. oe je dat niet neem je de "gewone" :) Vrij logisch lijkt me..

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
'k zou zoiezo de RAID nemen... altijd handig voor brander en cdrom speler... kan je alles master zetten :) dus meer tegelijk doen :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
Tja, ik heb nu een Abit BH6 met Promise ultra66 controller en een Promise Fasttrak 100 (RAID).
Na al die verhalen over de Highpoint ATA-100 controllers en de Highpoint RAID controllers (die dus standaard op de KT7 en de KT7-RAID) zou ik in ieder geval lekker mijn Promisejes blijven gebruiken. Nog nooit problemen gehad :)

Highpoint zuigt hard. :(
Promise roeleert. :)
Abit hotrod roeleert wat minder

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22
hou er rekening mee dat je als je van dit bord afwil waarschijnlijk alle data op je RAID schijf of moet backuppen, of kwijt bent.

want het is maar helemaal de vraag of je bij je volgende bord weer RAID koopt, en als je dat doet, of het dan van dezelfde fabrikant is en dus je vorige RAID schijven kan lezen.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Dé antenne-innovatie voor de korte golf