Toon posts:

Mijn MoBo doet vreemde piepjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een k7t266 mobo en een asus 8170 geforce 4 440 mx ddr. als ik mn pc aanzet hoor ik 5 piepen, dan moet ik ongeveer 30 seoconden wachten en dan gaat het beeldscherm pas aan, dit had ik met me vorige 3d kaarten niet... asus geforce 2 mx en een msi 420 geforce 4??

help?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Moederbord boekje kijken wat die piepjes betekenen??

En een betere topic titel ;)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

mobo-handleiding?

• sMoOhT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Op woensdag 12 juni 2002 20:04 schreef zmn het volgende:
Moederbord boekje kijken wat die piepjes betekenen??

En een betere topic titel ;)
Ik vind de topic titel wel grappig. :)

Verwijderd

Topicstarter
het ligt niet aan me mobo ik dacht eerst shit geen cpu koeler, daarvoor staan die piepjes. maar als ik de video kaart eruitscheur hoor ik dezelfde piepjes. maar als de video kaart erin zit hoor ik die piepjes ook bij het booten en afentoe ook bij het rebooten. dit hadden mijn oude 3d kaarten dus niet en ik heb ook even met de videokaart van me zusje geprobeerd tnt 1 16 mb geen problemen en ik heb die van mij ook in die van me zusje gehad ook geen problemen, beetje vage shit het lijkt net of mn asus geforce 4 in de problemen komt met mn mobo

help?? (2)

Verwijderd

Dus je haalt je videokaart eruit dan piept die nog. Steek je die van je zusje erin dan piept ie niet en boot ie?

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:03
Is die kaart van je zusje ook AGP?
Zo niet dat is het antwoord duidelijk:Je AGP slot is dood.

Verwijderd

snelle piepjes achter elkaar is (als ik het goed heb) video probleem.
Echter wat ik wel vremd vind is dat je na een tijdje wel beeld krijgt.

Als de kaart van je zusje ook AGP is is er iets met de videokaar aan de hand of een combi tussen mobo en videokaart...

Je zou jouw videokaart FF bij de computer van je zusje kunnen proberen. Maar dat zou volgens mij (erg kleine kans) die mobo ook kunnen slopen.
Ga FF naar de winkel en laat hem daar testen. Als ie kapot is en iets van hun sloopt is het hun probleem, doet ie het wel ben je FF voor niks daarheen gegaan. Ah ja 't is toch lekker weer :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 20:31 schreef spiegelmann het volgende:
snelle piepjes achter elkaar is (als ik het goed heb) video probleem.
Echter wat ik wel vremd vind is dat je na een tijdje wel beeld krijgt.

Als de kaart van je zusje ook AGP is is er iets met de videokaar aan de hand of een combi tussen mobo en videokaart...

Je zou jouw videokaart FF bij de computer van je zusje kunnen proberen. Maar dat zou volgens mij (erg kleine kans) die mobo ook kunnen slopen.
Ga FF naar de winkel en laat hem daar testen. Als ie kapot is en iets van hun sloopt is het hun probleem, doet ie het wel ben je FF voor niks daarheen gegaan. Ah ja 't is toch lekker weer :)
heb ik al geprobeerd werkte gewoon... en tuurlijk hebben wij agp zo oud is het kreng van me zusje nog niet.. :P

Verwijderd

Uhm..snelle piepjes wilt niet altijd zeggen, dat videokaart/agp slot naar z'n grootje is...

vier piepjes...1 lang drie kort...da's 100% zeker je vga kaart...(of agp slot :) )

Probeer ff bios te resetten!

of een bios flash eroverheen te raggen :+
Pagina: 1