Iemad die dit kan bevestigen (of desnoods ontkennen?)Op vrijdag 14 juni 2002 17:23 schreef Kroetsjov het volgende:
Die Mr Whoopie rijden geloof ik tussen 1300 en 1500 ergens in de vilawijk op eiland 3 (dit is helaas niet echt exact; ik ben zelf nog niet op eiland3 en ook de tijd weet ik niet zeker of ik die goed herinner
Hoe krijgen jullie allemaal zo'n richtrondje bij elk wapen
. Ik krijg zoiets alleen bij een M16 en dan ingezoomd...
tvw
kan iemand mij misschien ook de savegame van level 3 sturen naar newjersey_nl@hotmail.com , ik kan de link ook nergens vinden
Verwijderd
Ik was net lekker ff aan het brandje blussen, gebeurt er dit.

Ik zit vast op die brandweerauto. Ik dacht, laat ik ff op een auto schieten in de hoop dat ie mij eraf ramt. Maar dat lukte dus niet. Ik kan me niet bewegen, alleen rondjes draaien met de muis. Iemand een oplossing, anders verlies ik al mijn knaken. Keb net namelijk vijftig brandjes geblust met die brandweerwagen.
Edit: Het is me gelukt. Ik werd gedwongen de 'giveusatank'-cheat te gebruiken. De tank viel op de brandweerwagen en die ontplofte. Gelukkig was ik niet dood, maar nog maar 17 armor.
Gelukkig is het avontuur met onze vrienden Bassie en Adriaan toch nog goed afgelopen.

Ik zit vast op die brandweerauto. Ik dacht, laat ik ff op een auto schieten in de hoop dat ie mij eraf ramt. Maar dat lukte dus niet. Ik kan me niet bewegen, alleen rondjes draaien met de muis. Iemand een oplossing, anders verlies ik al mijn knaken. Keb net namelijk vijftig brandjes geblust met die brandweerwagen.
Edit: Het is me gelukt. Ik werd gedwongen de 'giveusatank'-cheat te gebruiken. De tank viel op de brandweerwagen en die ontplofte. Gelukkig was ik niet dood, maar nog maar 17 armor.
Gelukkig is het avontuur met onze vrienden Bassie en Adriaan toch nog goed afgelopen.
Verwijderd
Heeft iemand nog tips om ervoor te zorgen dat ik op een Athlon XP 1800+, 256 ddr, ATI r8500 wel op 1280*1042 normaal kan spelen?
Verwijderd
Nee hoor, je kan het zovaak doen als je wiltOp vrijdag 14 juni 2002 17:39 schreef Abel het volgende:
[..]
Als je instapt gebeurd dat automatisch. Je kan het maar 1 x doen per wagen, en alleen de busjes waar iets van Toyz blablabla op de zijkant staat. Blauwe busjes zijn het iig, en altijd staan ze geparkeerd.
als je de auto maar op zijn plek laat en niet wegrijdt
Verwijderd
het klopt...Op vrijdag 14 juni 2002 17:40 schreef Abel het volgende:
[..]
Iemad die dit kan bevestigen (of desnoods ontkennen?)
ze rijden op de weg cochrane dam en cedar vill ofzo (daar moet je ook voor de laatste missie zijn)
Verwijderd
ik heb er wel een, maar dies niet leuk... dan heb je alles op de rampge missies na gedaan... daar is toch ook geen lol aan...Op vrijdag 14 juni 2002 17:46 schreef Newjersey het volgende:
kan iemand mij misschien ook de savegame van level 3 sturen naar newjersey_nl@hotmail.com , ik kan de link ook nergens vinden
vind jij van wel:
http://www.xs4all.nl/~dykstrae/forum_goodies/GTA3sf8.zip
unzippen en in je my documents/gta3 user files zetten
Verwijderd
Kee, thnx, zal ik ze daar eens opwachten...Op vrijdag 14 juni 2002 18:26 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
het klopt...
ze rijden op de weg cochrane dam en cedar vill ofzo (daar moet je ook voor de laatste missie zijn)

Verwijderd
je moet ze niet opwachten.. maar daar heen en weer rijdenOp vrijdag 14 juni 2002 18:30 schreef Abel het volgende:
[..]
Kee, thnx, zal ik ze daar eens opwachten...
Ben ik net voor de derde keer in de lucht aan het emmeren (wat eigenlijk helemaal niet zo moeilijk blijkt te zijn
vlieg ik in de buurt van Cochrane Dam (derde rondje om de eilanden, dus denk goede 500 sec) over een unique jump! Weg vliegtuigje
Dat zou in een patch toch wel verholpen mogen worden...
Verwijderd
Klopt, toen ik er een paar keer heen en weer was gereden kwam ik er 2 tegelijk tegenOp vrijdag 14 juni 2002 18:35 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
je moet ze niet opwachten.. maar daar heen en weer rijden
Verwijderd
Kan iemand is een save posten met die bulletproof Cheatah . Hier stond ie net in de garage , wacht ik tot de missie failed is , rij ik een beetje vooruit met de tank om em erin te duwen en ... VERDWIJNT de Cheatah
bij de 100e hidden package kreeg ik de bazooka @ hideout en een smak geld 
ik ga strax ff brandweer nog 40 doen en taxi nog ongeveer 50 dan heb ik de supertaxi en de flamethrower @ hideout, en dan ga ik de storyline afmaken en extra missies doen
oh je hebt die kaarten aan de muur, je bent freak,
ik ben al 2x overnieuw begonnen om meer missies te kunnen finishen, benk dan ook freak?
ik ga strax ff brandweer nog 40 doen en taxi nog ongeveer 50 dan heb ik de supertaxi en de flamethrower @ hideout, en dan ga ik de storyline afmaken en extra missies doen
ik ben al 2x overnieuw begonnen om meer missies te kunnen finishen, benk dan ook freak?
eh tjah jongens, ik ben dus hoofdpersoon uit GTA III, en jullie?
Verwijderd
90 brandjes blussen dan pas flamethrower (niet aan een stuk)Op vrijdag 14 juni 2002 19:15 schreef bolleh het volgende:
bij de 100e hidden package kreeg ik de bazooka @ hideout en een smak geld
[..]
eh tjah jongens, ik ben dus hoofdpersoon uit GTA III, en jullie?
![]()
![]()
30 op elk eiland
Verwijderd
De Bobcat kwam ik zomaar tegen op eiland 1, bij die parkeerplaats waar ook het Diablo Contact Point is, vlakbij je (vroegere) hideout.
Hij stond daar gewoon, het is een vaaage car, hij lijkt niet kapot te kunnen gaan, en dan ontploft ie zomaar.
Wat ik had, was dat ik ZOMAAR, niet tijdens een missie, op eiland 1 zo'n bulletproog security car zag rijden, ik heb m in m'n garage gepleurd, ik kan wel een screenie maken als jullie dat willen.
Hij stond daar gewoon, het is een vaaage car, hij lijkt niet kapot te kunnen gaan, en dan ontploft ie zomaar.
Wat ik had, was dat ik ZOMAAR, niet tijdens een missie, op eiland 1 zo'n bulletproog security car zag rijden, ik heb m in m'n garage gepleurd, ik kan wel een screenie maken als jullie dat willen.
Verwijderd
Dat is geen Bobcat, maar een Dune Buggy. (BF Injection)Op vrijdag 14 juni 2002 19:42 schreef JanMaster het volgende:
De Bobcat kwam ik zomaar tegen op eiland 1, bij die parkeerplaats waar ook het Diablo Contact Point is, vlakbij je (vroegere) hideout.
Verwijderd
Normaal wel, maar ik weet zeker dat het een bobcat was. Het was op de PS2, kan dus helaas geen screenie maken. Wel van die securitycar, das op de PCOp vrijdag 14 juni 2002 19:43 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
Dat is geen Bobcat, maar een Dune Buggy. (BF Injection)
Verwijderd
Oen je moet wel de vuilniswagen bij 8-Ball pakken, nie een willekeurige kar!Op woensdag 12 juni 2002 21:31 schreef Kayz het volgende:
[..]
Gek dan, tuurlijk zie ik die radar.
Ik ga eerst naar die garage voor een bommetje in mijn karretje maar daarna zie ik geen blokje op de rader.Gebruik ik misschien de verkeerde aufo ofzo?
K ga nog even prutsen
Kijk eens op het hoofd van dat standbeeld
(grapje van de makers?????)
Verwijderd
Op vrijdag 14 juni 2002 20:22 schreef Sjonny75 het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
[opschepmode]
Ik snap niet waarom jullie allemaal zo moeilijk doen om die Bulletproof Cheetah te krijgen.
Ik haalde hem in één keer.
[/opschepmode]
Ik snap niet waarom jullie allemaal zo moeilijk doen om die Bulletproof Cheetah te krijgen.

[/opschepmode]
Verwijderd
Ik niet heb um nog steeds nietOp vrijdag 14 juni 2002 20:27 schreef aniel05 het volgende:
[opschepmode]
Ik haalde hem in een keer.
[/opschepmode]
Verwijderd
Ik weet niet of het iemand anders al gelukt is?
Heb zelf een taxi aangepast met CarStatEditor 3 en nu lukt het me met enkele pogingen om over de kapotte brug van het eerste level over te springen naar het andere eiland
Velocity op 300 / Engine acceleration op 50 en gaan...
Als je het goed wil doen moet je net die bruine uitsteeksels raken van de andere brugkant zodat je (meestal ondersteboven) aan de andere kant komt.
Heb geen zin om alle missies te doen en wilde toch naar de overkant... be creative
Heb zelf een taxi aangepast met CarStatEditor 3 en nu lukt het me met enkele pogingen om over de kapotte brug van het eerste level over te springen naar het andere eiland
Velocity op 300 / Engine acceleration op 50 en gaan...
Als je het goed wil doen moet je net die bruine uitsteeksels raken van de andere brugkant zodat je (meestal ondersteboven) aan de andere kant komt.
Heb geen zin om alle missies te doen en wilde toch naar de overkant... be creative
ik zit op eiland 3, heb daar ook mijn savepoint, en moet nu de missie doen waarbij je maria moet redden van die bitch in die helikopter, ik word gvd steeds voor mn flikker geschoten, of ik ga niet dood maar kom niet op tijd bij de tweede landing van de heli, stomme kut eiland dat staunton island, beetje onlogische wegen.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken?
De rest ging me wel redelijk simpel af, maar hier word ik schijtziek van
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Beter iets dan niets 

edit:
De nieuwe "ped stat-editor" is te downloaden! (alle bekende bugs eruit!)
Download (VB runtime files nodig)

edit:
je bedoeld shoreside vale, staunton is eiland 2, btw er is een superkorte weg van die mansion naar de dam, ga uit die poort rechts dan zie je rechts grote huizen bij de laatste ingang met je auto erin meteen links in de hoek tussen hek en heg door en dan rustigjes die berg af en dan de weg volgen, wat colombians afknallen en onderweg in de bosjes ligt nog een sniper rifle met 5 bullets, erg handig voor die gastjes bovenop. loop naar helipad, pak rocket launcher en schieten maar.Op vrijdag 14 juni 2002 20:54 schreef Glorificationer het volgende:
ik zit op eiland 3, heb daar ook mijn savepoint, en moet nu de missie doen waarbij je maria moet redden van die bitch in die helikopter, ik word gvd steeds voor mn flikker geschoten, of ik ga niet dood maar kom niet op tijd bij de tweede landing van de heli, stomme kut eiland dat staunton island, beetje onlogische wegen.
net voor de 3e keer storyline gefinished
nu zoveel mogelijk punten krijgen
Verwijderd
Aerox.2000 jij OworZz!Op vrijdag 14 juni 2002 21:03 schreef Aerox.2000 het volgende:
Beter iets dan niets
[afbeelding]
edit:
Verwijderd
Duidelijk!Op vrijdag 14 juni 2002 21:25 schreef ICBM het volgende:
[..]
Aerox.2000 jij OworZz!
Verwijderd
Maar het is nog veel leuker om de pion eraf proberen te halenOp vrijdag 14 juni 2002 20:22 schreef Sjonny75 het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik niOp vrijdag 14 juni 2002 20:27 schreef aniel05 het volgende:
[opschepmode]
[/opschepmode]
Verwijderd
Ik ook niet, maar ik heb hem welOp vrijdag 14 juni 2002 22:23 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Ik ni
aniel05 heeft waarschijnlijk de posts van jcross en mij bekeken en heeft het toen pas gehaald!
Het zal wel eerder gevraagd zijn, maar ik krijg elke keer van die berichtjes linksboven op mn beeper ofzo. Laatste is dat ik naar de import/export shop moet gaan in portland harbor.. En daar op een board moet kijken voor requirements..
Ik heb heel die harbor uitgespit maar kan niks vinden wat ik daar kan doen?
Wil wel een nieuw bakkie kopen! (Of heeft iemand een link naar waar ik meer info kan vinden over die berichtjes?)
Ik heb heel die harbor uitgespit maar kan niks vinden wat ik daar kan doen?
Verwijderd
Helemaal niet. Ik heb het op mijn eigen manier gedaan.Op vrijdag 14 juni 2002 22:36 schreef Outlawz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb hem wel
aniel05 heeft waarschijnlijk de posts van jcross en mij bekeken en heeft het toen pas gehaald!![]()
Namelijk een roadblok gemaakt met een tank en toen de auto in mijn garage geduwd.
Verwijderd
Eeh ja, dat is precies wat ik heb gedaanOp vrijdag 14 juni 2002 22:45 schreef aniel05 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb het op mijn eigen manier gedaan.
Namelijk een roadblok gemaakt met een tank en toen de auto in mijn garage geduwd.
Maar ja het gaat erom dat we die auto hebben
Laat maar.. ik heb het al gevonden
loop ik op straat, richt oom agent ineens zijn wapen tegen mijn kop
....

Daarna ga ik maar even terug naar huis, staat mijn mooie vrouw me al op te wachten en zo te zien heeft ze ook nog zin in een goede beurt..

Daarna ga ik maar even terug naar huis, staat mijn mooie vrouw me al op te wachten en zo te zien heeft ze ook nog zin in een goede beurt..

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
lolOp zaterdag 15 juni 2002 00:04 schreef GTTC het volgende:
loop ik op straat, richt oom agent ineens zijn wapen tegen mijn kop....
[afbeelding]
Daarna ga ik maar even terug naar huis, staat mijn mooie vrouw me al op te wachten en zo te zien heeft ze ook nog zin in een goede beurt..![]()
[afbeelding]
leuk detail:
als je die el burro missie met die tijdschriften haalt die op de weg liggen liggen er een aantal stapels van die xxx magazines bij en in je hideout
weird, mischien maakt het maar heeeel weinig uit of maakt het gewoon geen deel uit van percentage?Op zaterdag 15 juni 2002 00:23 schreef Nosfer@tu het volgende:
heb nu een aantal rampages gedaan (9 van de 20) maar mijn % van goals gaat niet omhoog?

wie vertelde je dat ik het liefst in een infernus rij?
Verwijderd
Moet je doen met bulletproof CheetahsOp zaterdag 15 juni 2002 00:49 schreef bolleh het volgende:
[..]
weird, mischien maakt het maar heeeel weinig uit of maakt het gewoon geen deel uit van percentage?
[afbeelding]
wie vertelde je dat ik het liefst in een infernus rij?
Keb er nu ook een , karretje rulet
geen zin om te gaan doen, en me bulletproof hummer is genoeg, verder vind ik de cheetah minder dan de infernusOp zaterdag 15 juni 2002 00:52 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Moet je doen met bulletproof Cheetahs
Keb er nu ook een , karretje rulet
Verwijderd
dat is zo'n garage, en daar kan je specifieke auto's in dumpen. Je komt de haven binnen (via de NORMALE MANIER, dus bij het hek met rechts die schepen en links een hokje) dan rij je links langs die parkeerplaats en ga je het steegje links in wat je daar ziet. Aan het einde van dat steegje ga je naar rechts en daar zie je dan een garage met aan de rechterkant een garagadeur...dat is em dusOp vrijdag 14 juni 2002 22:42 schreef Bosmonster het volgende:
Het zal wel eerder gevraagd zijn, maar ik krijg elke keer van die berichtjes linksboven op mn beeper ofzo. Laatste is dat ik naar de import/export shop moet gaan in portland harbor.. En daar op een board moet kijken voor requirements..
Ik heb heel die harbor uitgespit maar kan niks vinden wat ik daar kan doen?Wil wel een nieuw bakkie kopen! (Of heeft iemand een link naar waar ik meer info kan vinden over die berichtjes?)
Verwijderd
Je percentage stijgt alleen als je alle rampages hebt gedaan.Op zaterdag 15 juni 2002 00:23 schreef Nosfer@tu het volgende:
heb nu een aantal rampages gedaan (9 van de 20) maar mijn % van goals gaat niet omhoog?
Verwijderd
idd! Was me ook al opgevallenOp zaterdag 15 juni 2002 00:10 schreef bolleh het volgende:
[..]
lol
leuk detail:
als je die el burro missie met die tijdschriften haalt die op de weg liggen liggen er een aantal stapels van die xxx magazines bij en in je hideout![]()
![]()
Verwijderd
Del of rechtermuisknop.Op vrijdag 14 juni 2002 17:43 schreef joshuasioso het volgende:
Hoe krijgen jullie allemaal zo'n richtrondje bij elk wapen. Ik krijg zoiets alleen bij een M16 en dan ingezoomd...
Links om te schieten
Scroll om wapen te kiezen.
Sim-Pel
Haha, ik was net aan het vliegen achter portland, bij die rotsen. Ik wou erachterlangs, maar ik werd teruggestuurd....
En wat zie ik??? Nog twee andere vliegende dodo's. Ik ga er nu weer ff heen, om wat screenshots te maken:P
En wat zie ik??? Nog twee andere vliegende dodo's. Ik ga er nu weer ff heen, om wat screenshots te maken:P
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
http://home.planet.nl/~keessmul/pics/realnamepatch.rar
Mijn eerste patch: Bij auto's zie je nu hun echt namen. Die lijst heb ik ergens van een site geplukt.
Mijn eerste patch: Bij auto's zie je nu hun echt namen. Die lijst heb ik ergens van een site geplukt.
kan iemand mij misschien vertellen hoe een yakuza auto er uit ziet
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Yakuza Stinger:Op zaterdag 15 juni 2002 10:46 schreef enriqueeeee het volgende:
kan iemand mij misschien vertellen hoe een yakuza auto er uit ziet

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
mkay thank you
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Zipje niet handigerOp zaterdag 15 juni 2002 10:35 schreef Geqxon het volgende:

Verwijderd
http://home.planet.nl/~keessmul/pics/realnamepatch.zipOp zaterdag 15 juni 2002 11:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zipje niet handigergebruik geen winrar
mischien een patch met alleen de echte namen? patriot = 
hummer/humvee =

hummer/humvee =
Verwijderd
Doet et niet echtOp zaterdag 15 juni 2002 11:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~keessmul/pics/realnamepatch.zip
Verwijderd
Idd dat zou wel kewl zijn, Hummer, Lamborghini (ofzo), Ferrari, Lowrider enzOp zaterdag 15 juni 2002 12:46 schreef bolleh het volgende:
hummer/humvee =
Verwijderd
Je kunt nu elke auto krijgen die je wilt!
Check mijn topic: http://www.gta3forums.com/ib/ikonboard.cgi?s=3d0b2acc6393ffff;act=ST;f=45;t=28064 (dit is geen spam, geen zin om te vertalen)
Check mijn topic: http://www.gta3forums.com/ib/ikonboard.cgi?s=3d0b2acc6393ffff;act=ST;f=45;t=28064 (dit is geen spam, geen zin om te vertalen)
Verwijderd
Op zaterdag 15 juni 2002 12:46 schreef bolleh het volgende:
hummer/humvee =
Op zaterdag 15 juni 2002 12:55 schreef Outlawz het volgende:
[..]
Idd dat zou wel kewl zijn, Hummer, Lamborghini (ofzo), Ferrari, Lowrider enz
Lees voor je blaatOp zaterdag 15 juni 2002 10:35 schreef Geqxon het volgende:
doet het hier gewoon hoorOp zaterdag 15 juni 2002 12:52 schreef Zoefjoef het volgende:
[..]
Doet et niet echt
Verwijderd
Kijk ff in de GTA 3 faq daar kan je de maps van alle drie de eilanden downloadenOp zaterdag 15 juni 2002 14:09 schreef mark4sen87 het volgende:
Waar staan alle garages op eiland 1&2?
guess notJe kunt nu elke auto krijgen die je wilt!
Here the deal to get every car you want.
First grap the first car you see (in my case: blista).
Put it in you garage and save it.
Exit GTAIII
Open default.ide with notepad.
Look for the number before blista. its 102.
Now look for a car you want in default.ide (in my case: mafia)
The number of maffia is 134.
Change the 102 that's before blista in 134, and change 134 in 102.
Open the savegame GTAIII, and look in you garage.
The maffia car is in the garage.
But there's only one thing, the maffia will drive in blista's know (funny aaigth =P, you can also let the maffia drive in policecars =P ).
-Geqxon
[edit]
Humz, the "shape" of the car is a mafia, but the "engine" is like a blista
Verwijderd
Ja ik dacht dat ik dan ook meteen Nederlandse missies enzo had, had ik niet goed gelezen..Op zaterdag 15 juni 2002 14:01 schreef Geqxon het volgende:
Lees voor je blaat
Verwijderd
toyz.txd > Of bedoelde je dat niet?Op zaterdag 15 juni 2002 14:48 schreef Geqxon het volgende:
Hoe heet die auto waar die rcbandit karretjes uit komen?
Verwijderd
Het spel is veel leuker als je een beetje kan editten.Op zaterdag 15 juni 2002 14:57 schreef Xof het volgende:
Ik speel het spel eigenlijk al bijna niet meer
Dus rockstar is te laat met hun patch.
Verwijderd
Vet toch! Dan zet je er een Cheetah in en verander je het in coach (wel level 2 doen, anders past het niet)Op zaterdag 15 juni 2002 14:15 schreef McLambo het volgende:
[..]
guess not
Exit GTAIII
But there's only one thing, the maffia will drive in blista's know (funny aaigth =P, you can also let the maffia drive in policecars =P ).
-Geqxon
[edit]
Humz, the "shape" of the car is a mafia, but the "engine" is like a blista![]()
Verwijderd
Kijk, ik alle auto's krijgen die ik wil door een truukje (lees iets terug). Maar bij toyz geeft dat spel een errorOp zaterdag 15 juni 2002 14:53 schreef 007 het volgende:
[..]
toyz.txd > Of bedoelde je dat niet?
Verwijderd
Komt vast door de speciale features die die bus heeft.Op zaterdag 15 juni 2002 15:05 schreef Geqxon het volgende:
Kijk, ik alle auto's krijgen die ik wil door een truukje (lees iets terug). Maar bij toyz geeft dat spel een error
Verwijderd
En als je voor een missie bijv. een Banshee nodig hebt, maar het is veranderd in Dodge Viper, zal ie hem dan wel herkennen?
Txtfile erbij doen ofzo, met:Op zaterdag 15 juni 2002 15:08 schreef Outlawz het volgende:
En als je voor een missie bijv. een Banshee nodig hebt, maar het is veranderd in Dodge Viper, zal ie hem dan wel herkennen?
Banshee = Viper
Firetruck = Brandweer
blabla = nog meer bla
kee, ik ben nu het spel voor de 2e keer an het spelen en dit keer ga ik voo de 100% 
dus ben ik nu voornamelijk bezig met de packages en de auto's ophalen die naar de garage in Portland moeten (daarna maar die garage in Shoreside afhandelen)
! nou heb ik nog maar 1 auto nodig en dat is de Flatbed, maar kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoed dat ding eruit ziet? ik heb namelijk werkelijk waar geen flauw idee
ik ken praktisch elke auto van het spel bij naam en vorm maar die flatbed heb ik nog nooit gezien.
nou schijnt hij volgens een car FAQ in chinatown rond te hangen en in aspatria maar daar zie ik alleen de standaard ootootjes
dus ben ik nu voornamelijk bezig met de packages en de auto's ophalen die naar de garage in Portland moeten (daarna maar die garage in Shoreside afhandelen)
! nou heb ik nog maar 1 auto nodig en dat is de Flatbed, maar kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoed dat ding eruit ziet? ik heb namelijk werkelijk waar geen flauw idee
ik ken praktisch elke auto van het spel bij naam en vorm maar die flatbed heb ik nog nooit gezien.
nou schijnt hij volgens een car FAQ in chinatown rond te hangen en in aspatria maar daar zie ik alleen de standaard ootootjes
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Verwijderd
Nee daar hangt ie niet rond, het is zo'n legertruck, rijdt volgens mij rond in de buurt van Donald Love ze stekkie.
misschien een stomme vraag, maar:
Wat gebeurdt er als je hem uitgespeeld heb.
kun je dan overnieuw beginnen met alle picks nog bij je hideout?
Wat gebeurdt er als je hem uitgespeeld heb.
kun je dan overnieuw beginnen met alle picks nog bij je hideout?
flatbed lijkt op barracks OL maar heeft geen kap bovenop en er rijden altijd civilians in.
als je de storyline hebt gefinished kun je gewoon verder spelen om zoveel mogelijk geld oid te krijgen
als je de storyline hebt gefinished kun je gewoon verder spelen om zoveel mogelijk geld oid te krijgen
hoe moet da psies ik wil dat wel stuur zo'n txt en waar je m moet zetten naar brucelee@zeelandnet.nlOp zaterdag 15 juni 2002 15:13 schreef Nakebod het volgende:
[..]
Txtfile erbij doen ofzo, met:
Banshee = Viper
Firetruck = Brandweer
blabla = nog meer bla
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Moet je nouw net niet bij mij wezenOp zaterdag 15 juni 2002 15:34 schreef BruceLee het volgende:
[..]
hoe moet da psies ik wil dat wel stuur zo'n txt en waar je m moet zetten naar brucelee@zeelandnet.nl
ben niet bezig met vertalen van GTA3, kzou ook niet eens weten hoe veel van die auto's in het echt moeten heten
Twas maar een oplossing, voor de maker, om gewoon een losse txtfile te doen, met daarin dus welke auto nu welke is.
Verwijderd
ehm...ik bedenk me net...stel...je installeert die patch, en dan wil je die import/export sjit in de haven gaan doen...wat dan? nu weet je niet eens of je wel in de goeie auto zit...snap je wat ik bedoel?Op zaterdag 15 juni 2002 10:35 schreef Geqxon het volgende:
Verwijderd
ik zie em op eiland 1 altijd bij een bepaalde plek. vlak bij je garage. Zeg maar als je die metro UIT komt lopen..omhoog dus...dan die weg waar je op loopt...dus naar links ook...daar rijd ie heel vaak rond (*niet heeeeeel vaak maar wel vaak) daar rijd btw ook nogal frequent die trashsmasher ofzow rond iig die vuilniswagenOp zaterdag 15 juni 2002 15:15 schreef ZyberTEQ het volgende:
kee, ik ben nu het spel voor de 2e keer an het spelen en dit keer ga ik voo de 100%
Read my posts, over zo een losse txtfile, dan moet het lijkt mij toch wel te doen zijn, of heb ik et nu es mis?Op zaterdag 15 juni 2002 15:43 schreef uLuKai het volgende:
[..]
ehm...ik bedenk me net...stel...je installeert die patch, en dan wil je die import/export sjit in de haven gaan doen...wat dan? nu weet je niet eens of je wel in de goeie auto zit...snap je wat ik bedoel?
hoe moet je nou zorgen dat die gang je niet aanvalt?Op vrijdag 14 juni 2002 21:03 schreef Aerox.2000 het volgende:
Beter iets dan niets
[afbeelding]
edit:
Verwijderd
lawfullness op 100% zettenOp zaterdag 15 juni 2002 16:10 schreef bolleh het volgende:
[..]
hoe moet je nou zorgen dat die gang je niet aanvalt?
lees de text boven de stats, dan weet je wat welke letter is...
edit: ow dit is die editor.. hmm ik heb em met notepad aangepast
Verwijderd
please, dit wil je ons toch niet aan doen? Voortvluchtige missie!!!!!!! Dat is net als mohaa met z`n asmogendhedenOp zaterdag 15 juni 2002 09:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude, daar ben ik ook mee bezig. Samenwerken? Ik heb je geadd op ICQ
Verwijderd
Helaas, deze truc pakt ie dus niet in de verzamelgarages... :-/Op zaterdag 15 juni 2002 14:15 schreef McLambo het volgende:
[..]
guess not
Exit GTAIII
-Geqxon
[edit]
Humz, the "shape" of the car is a mafia, but the "engine" is like a blista![]()
arf!!!
ik vlieg eindelijk lekker met die dodo wil ik tussen de touwen door van de callahan bridge: pats is solid ook ertussen 70 seconden terwijl ik net hoger begon te vliegen enzo, gvd
ik vlieg eindelijk lekker met die dodo wil ik tussen de touwen door van de callahan bridge: pats is solid ook ertussen 70 seconden terwijl ik net hoger begon te vliegen enzo, gvd

Verwijderd
welek eiland, is dat een missie of nietOp zaterdag 15 juni 2002 17:26 schreef Outlawz het volgende:
Dat plekkie in de buurt van die bouwtoren is echt vet, lekker knallen daar met vrienden
[afbeelding]
Verwijderd
Whehe, idd. Met een beetje mazzel kun je daar 3 knallende gangs tegenkomen, Yardie-gasten (ben ff naam kwijt), Cartel en Yakuza.Op zaterdag 15 juni 2002 17:26 schreef Outlawz het volgende:
Dat plekkie in de buurt van die bouwtoren is echt vet, lekker knallen daar met vrienden
[afbeelding]
Verwijderd
Eiland 2, nee het is geen missie maar je moet wel een aantal missies hebben gedaan voordat de Yakuza daar rondloopt, ze moeten die bouwtoren in hebben genomen, als dat is gebeurt dan lopen ze daar pasOp zaterdag 15 juni 2002 17:30 schreef sjakievdboomhut het volgende:
[..]
welek eiland, is dat een missie of niet
Ik zit op het eerste eiland, daar heb je een missie voor de maffia, "last request" oid. Nu moet je een auto ophalen waar wat hersens in zitten, om die te laten crushen, "to get rid of the evidence".
Maar elke keer als ik in die bak stap dan ontploft hij en failed mijn missie!
Iemand?
edit: typo
Iemand?
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Let op de pager linksbovenin, daar zie je dat je iets anders moet doenOp zaterdag 15 juni 2002 17:44 schreef A-Tray het volgende:
Ik zit op het eerste eiland, daar heb je een missie voor de maffia, "last request" oid. Nu moet je een auto ophalen waar wat hersens in zitten, om die te laten crushen, "to get rid of the evidence".
Iemand?
w00t dodo vliegen rocked, eindelijk kan ik goed vliegen, vlieg al een paar minuutjes nu(alt+tab
) het is echt veeet 
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee unique jump
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee unique jump
Dit topic is gesloten.