Eindelijk heb ik 'm dan, mijn nieuwe gigabyte plank! Momenteel heb ik echter het volgende probleem: Ik heb twee Maxtor 20 Gb 7200 Rpm aan de promise MBfasttrack133 raidcontroller gehangen (aan IDE3 een en aan IDE4 een...) Een raid 0 array maken in het bios werkt, en hij wordt ook door de setup van WinXP herkend. Nadat de setup hem heeft geformatteerd en de eerste zwik installatiefiles er op heeft gezet komt na het resetten het probleem: na het bios, wanneer de schijf zou moetn gaan opstarten, krijg ik een foutmelding dat de schijf niet kan starten vanwege een disk configuratie probleem...
Nou heb ik nog een schijf van 40 Gb liggen (en aangesloten op IDE1) waarop ik WinXP wel geinstalleerd krijg. Vanuit windows is dan de schijf bestaande uit de twee 20 Gb schijven ineens wel te bekijken en te beschrijven.
Alles lijkt het dus netjes te doen behalve het eerstgenoemde probleem...
Nou heb ik nog een schijf van 40 Gb liggen (en aangesloten op IDE1) waarop ik WinXP wel geinstalleerd krijg. Vanuit windows is dan de schijf bestaande uit de twee 20 Gb schijven ineens wel te bekijken en te beschrijven.
Alles lijkt het dus netjes te doen behalve het eerstgenoemde probleem...
X670 | Ryzen 7950 | 128 Gb | RTX 4090