M35i met prepaid?? Is dat te krijgen

Pagina: 1
Acties:

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53
Ok, ik ben dus iemand die vrij veel met zijn phone onder redelijk ruige omstandigheden sleept, en ik weet dat de siemens m35i schokbestendig etc. is en dat is wel handig. Maar hij is niet met prepaid te krijgen, en mijn ouders vinden het niet goed als ik bijv. een libertel personal 60 abo neem (of zoiets) :(. Nu is mijn vraag, is hij ook met prepaid te krijgen/regelen en hoeveel zou dat dan gaan kosten, of is de c35i net zo sterk???

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Niet in een pakketje, maar je kunt wel de M35 los kopen en los een prepaid pakketje... als je nog geen 18 bent kun je trouwens wél een Dutchtone abo aanschaffen (hiervoor moet je 16 zijn), misschien een optie?

DIT IS MIJN WEBSITE

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Koop (zoals hierboven ook gezegd wordt) een losse M35, en plant daar een prepaid simkaartje in.
klaar is Kees (voor mensen met een andere voornaam werkt het trouwens ook ;) )

Het is niet heel duur, maar je bent goedkoper uit, wanneer je een alles-in-een pakket koopt.

Je kan natuurlijk ook gewoon zo'n pakket kopen, en dan de mobiele verkopen aan je niet zo slimme buurman (voor ietsje meer geld) en dan het beltegoed en de sim zelf houden. Zeg de buurman dat hij nog wel een simkaart moet kopen, want anders werkt het natuurlijk niet, en krijg je gezeik, en das niet de bedoeling natuurlijk :)

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 23:34

BNX

Ja is te koop: 349,00 met Telfort Prepaid

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Verwijderd

binnenkort voor 349 in een Dutchtone pre pay pakket!