Toon posts:

[PHP] Midigen probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of jullier midigen kennen, maar het is een php script welke RTTTL codes omzet naar MIDI. Je kan he vinden op www.parsaweb.com/midigen

Ik heb alleen een groot probleem, en dat is dat ik er altijd hetzelfde muziekje uit krijg. Wat ik ook wijzig of probeer, niks helpt.

Wie kan mij uit de problemen helpen ....

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De handleiding ervan of de makers :?

Verwijderd

Topicstarter
Als je naar die website gaat zie je de gehele handleiding, niet echt veel dus :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En commentaar in de code ??
Readme's? :)

Verwijderd

Topicstarter
Niks, nado, nopes ...

Het is niet echt een goed onderbouwde script.

Ik heb al een mailtje gestuurd, maar dat moeten ze volgens mij ook eerst nog vertalen ofzo. Het duurd namelijk al een week |:(

Verwijderd

Ik zit nou net die code es te bekijken..
Raarrr :?

• bigtree
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 11:51
Waarschijnlijk valt hij bij jou terug op de $error_rtttl, omdat hij geen input kan vinden (zie regel 2 van rtttllib.php). Niet zo gek als je de source van example.htm bekijkt:
code:
1
<a href="rtttl2mid.php?$rtttl=Do Re Mi:b=120,0=4,d=4:C,D,E,F,G,A,B,C5">

Wat doet die $ daar?

Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook al geprobeerd die $ teken weg te halen, maar no steeds hetzelfde effect. Ik heb zelf al in rtttl2mid.php zelf de variabele $rtttl met inhoud gedefineerd, maar ook weer zonder het gewenste resultaat.

Maar in rtttl2mid.php zie ik helemaal geen "global" staan en die heb je toch nodig om gegevens achter de vraagteken in te lezen?

Ik heb het al geprobeerd met het erbij zetten van global, en ..... weer dat irritante andere nummer ...

Dan maar eens die error RTTTL vervangen met mijn "Do Re Me" code. Wat denk je? .... Nog steeeeeds het andere deuntje, ik wordt er gek van :(

Verwijderd

definieer $rtttl is hard en zet dan het volgende scriptje eronder:
PHP:
1
<?include ("midimain.php");header("Content-type: audio/x-midi");print create_midi($rtttl,1);  ?>

welke php versie heb je?
misschien register globals uit?

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds hetzelfde, volgens mij kan dit script niks anders afspelen. Ik heb php versie 4.0.6, mischien moet ik updaten naar 4.2 ....

Verwijderd

jahaa, search rules :)

Ik heb exact het zelfde probleem.. Van alles geprobeert, niz heeft geholpen.. Echt heel vaag, want alles lijkt wel te werken als ik het debug :S
Iemand al DE oplossing?? *D

Verwijderd

weet iemand wat de server-eisen zijn??
Pagina: 1