film maken van windows screenshots

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49420

Topicstarter
Ik zoek een programma die een avi oid kan maken van de handelingen die ik in windows doe

ik zou natuurlijk screenshots kunnen nemen en deze achter elkaar plakken maar er zal vast wel een makkelijkere manier zijn

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49420

Topicstarter
edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56683

Camtasia. Ik zal ff een voorbeeldje posten :)

URl
http://download.com.com/3000-2194-8516253.html?tag=lst-0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Screencorder poept kant en klare avi's uit die je dan zelf nog even wat kleiner kan maken door ze naar DivX om te zetten.
Kwaliteit van de filmpjes kan je instellen, maar hangt ook een beetje af van de snelheid van je PC. Leuk tooltje verder, kan zelfs je microfoon geluid erachter opnemen voor wat achtergrond commentaar.

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28899

Download Now Free download 781.96MB

lol, is foutje, moet 4,nogwat mb zijn

die camcasia is wel goed
alleen t blijft vaak zo sloom

stukkie soldier of fortune 640x480x16 opnemen gaat nog niet beetje mooi/redelijk vloeiend maar hoger begint ie egt te flippen

en kheb amd xp 1900, 512 ddr pc-2700 ram en 80 gig raid set dus moet dus snel genoeg zijn ..
of heb je voor zulke dingen egt een vette dual proc en scsi schijf nodig ensow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

Op woensdag 12 juni 2002 22:52 schreef effex het volgende:
Download Now Free download 781.96MB

lol, is foutje, moet 4,nogwat mb zijn

die camcasia is wel goed
alleen t blijft vaak zo sloom

stukkie soldier of fortune 640x480x16 opnemen gaat nog niet beetje mooi/redelijk vloeiend maar hoger begint ie egt te flippen

en kheb amd xp 1900, 512 ddr pc-2700 ram en 80 gig raid set dus moet dus snel genoeg zijn ..
of heb je voor zulke dingen egt een vette dual proc en scsi schijf nodig ensow...
Heb je het ook met hun TSCC codec geprobeerd?

Tja, het is vooral bedoelt voor handleidingen van applicaties. Dat trekt een Pentium III 500 Mhz makkelijk.

Games of andere zware processen kun je nog steeds het beste via een andere pc en je video out op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28899

hoe doe je dat pcies via video out ensow

kheb wel tv out maar daar heb je weinig aan
dan zou je t op videoband op kunnen nemen maar daar heb ik
weinig aan :)

of kan je dan als je ook een videobewerkingskaart ofzo hebt dan die tv out van je videokaart aan de video in van je bewerkingskaart koppelen ofzo ?
Pagina: 1