Ik ben van plan een CS ded. server te maken van een oud bakkie dat ik nog heb staan....... niet echt van plan maar was eens aan het denken, kan dit ook onder een chello connectie
?????????????????
Tuurlijk, maar je upload snelheid is de limiterende factor denk...
edit; kwa aantal spelers op je servertje dan...
hmmm zou dat dan kunne draaien op amd'tje 450mhz, 192mb ram ?????????????? voor 12 / 14 spelers ongeveer
Nee... 3 tot 4 spelers en dat is de limit.Op woensdag 12 juni 2002 18:59 schreef TweAkur het volgende:
hmmm zou dat dan kunne draaien op amd'tje 450mhz, 192mb ram ?????????????? voor 12 / 14 spelers ongeveer
Nah dat word moeilijk met een chello conection
12/14 word echt super laggie
4/8 spelers loopt nog hier nog maar net
12/14 word echt super laggie
4/8 spelers loopt nog hier nog maar net
haha oki dan
vergeet dat dan maar, tog maar een webservertje van houden dan
ik ken er nog wel mee cs'en over lan dus............ gebruik ik ut daar wel voor
Verwijderd
jij hebt echt een kikke icoonOp woensdag 12 juni 2002 18:58 schreef kevin het volgende:
Tuurlijk, maar je upload snelheid is de limiterende factor denk...
jah joh, vond ik ook al, net zow als jou icoon......... ook al zo geilOp woensdag 12 juni 2002 19:09 schreef Limited het volgende:
[..]
jij hebt echt een kikke icoon
ThxOp woensdag 12 juni 2002 19:09 schreef Limited het volgende:
[..]
jij hebt echt een kikke icoon
Verwijderd
Tja... wat zijn de minimale specs voor een Linux dedicated server voor max 16 players..???
Internet bandbreedte is geen probleem dat hebben we genoeg... 2MB up/down....!!! hehehe....
Internet bandbreedte is geen probleem dat hebben we genoeg... 2MB up/down....!!! hehehe....
Verwijderd
Chrisje!! (waarom is die aap nooit online als je hem nodig hebt??)Op woensdag 12 juni 2002 19:14 schreef The_Seeker het volgende:
Tja... wat zijn de minimale specs voor een Linux dedicated server voor max 16 players..???
Voor een dedicated internet server van 16 man zou ik minimaal een Intel P3 500 mhz nemen met 512mb ram en 72 rpm hd's videokaart niet nodig kunt ook remote beheren.Op woensdag 12 juni 2002 19:14 schreef The_Seeker het volgende:
Maar zwaarder is altijd beter.
Dit is zwaarder dan op lan omdat internet veel meer nodig heeft want dan kun je het wel af met een 300mhz met 192mb.
Pagina: 1