welke snelle video kaart voor F 300,-

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een video kaart die sneller is dan mijn matrox g400 16mb single head en hij mag ongeveer 300 piek kosten... Liefst met tv out.

Ik zit zelf te denken aan een tnt ultra met tv out. geforce is te duur denk ik... wie weet een goed merk of een ander idee ?

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
Misschien een voodoo3-3000 agp met tv-out kost zo rond de 250 pieken, en is volgens mij sneller dan een matrox met 16 mb. Ligt er ook een beetje aan welke spellen je er mee wil spelen, voor de rest misschien een geforce2-mx, alleen met tv-out kosten die wel wat meer dan 300 pieken

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Gewoon VooDoo3 3000 doen, heb ik ook, gaat prima.

Download my music on SoundCloud

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
voodoo vind ik dus 3 keer nix...
de geforce 2 mx zit ik nu aan te denken... Maar wat maakt hem zoveel goedkoper dan alle andere geforces ? hoe is de beeld kwaliteit ?

Verwijderd

Voodoo = de beste keus voor goeie framerates en perfect beeld voor weinig geld

beneden hebben wij een p3-733 + voodoo3 en die kan alle spellen nog prima aan

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je schiet er volgens mij niet zoveel mee op, de videokaartjes onder de 300 piek zijn nl niet zo heel veel sneller dan een G400.

Tenzij je de G400 voor een goed prijsje kan verpatsen. Anders zou ik nog even wachten met upgraden, of 50/100 piek meer uitgeven voor een GeForce2 MX/Radeon.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:07
Een ATI RAGE FURY MAXX 64mb is ietsjes duurder, maar hele goede d3d prestaties en redelijke opengl prestaties.

P.S. Deze resultaten alleen met snelle CPU!!!!!

P.P.S. oja geen tv-out en geen win2k drivers

spelfoutje verbeterd, met dank aan rainman :)

Verwijderd

Koop een Geforce 2 MX oem...
kost 345 piekies bij grafical.. werkt als een trein....

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 oktober 2000 17:31 schreef [TLT]Lynx het volgende:
P.S. Deze resultaten alleen met snelle CPU!!!!!

P.S.S. oja geen tv-out en geen win2k drivers[/quote]Totaal off-topic: P.S.S. (Post scriptum scriptum) is niet goed hè, het moet P.P.S. zijn (Post post scriptum) :)

En on-topic: Ik zou ff doorsparen voor die GeForce2 MX, of anders toch de Voodoo3 3000.

If nothing is written below, I was the last to reply...

Pagina: 1