Ik ben dus toe aan een nieuw FF-stuurtje voor mn pc.. en nu vind ik die MOMO van Logitech er echt
uitzien.. maar zijn de force-feedbacks ook zo goed als t uiterlijk?? heeft hij verder nog minpunten??? dus kortom: wie heeft dit dingetje en wat zijn zijn/haar ervaringen ermee...??
ik heb em nu dik een half jaar volgens mij
en ik ben er super positief over
stuur ligt goed in je hand, het leer voelt fijn aan en is niet zo zweterig als gewoon plastic
de shifters achterop zijn lekker stevig, en op de goede plek
de knoppen op de voorkant zijn ideaal en zelf te programmeren met de meeste spellen
pedals zijn ook in 1 woord geweldig
de forcefeedback effecten zijn de beste die ik ooit heb gevoeld
't is gewoon een MUST buy
en ik ben er super positief over
stuur ligt goed in je hand, het leer voelt fijn aan en is niet zo zweterig als gewoon plastic
de shifters achterop zijn lekker stevig, en op de goede plek
de knoppen op de voorkant zijn ideaal en zelf te programmeren met de meeste spellen
pedals zijn ook in 1 woord geweldig
de forcefeedback effecten zijn de beste die ik ooit heb gevoeld
't is gewoon een MUST buy
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die logitech is een uitstekend stuurtje.
Alleen een maat van me heeft laatst dit stuurtje gekocht van Act-Labs gekocht:

Wel aan de prijzige kant, maar qua Force Feadback in combinatie met koppelingspedaal & pook een aanrader
* ddZ spreekt uit ervaring

Wel aan de prijzige kant, maar qua Force Feadback in combinatie met koppelingspedaal & pook een aanrader
lelijk die actlabs
en een pook? my god, welke moderne raceauto's werken nog met een pook?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ik heb nu meer als een half jaar het MOMO stuurtje. Echt een topper. Je betaalt ff wat meer, maar je krijgt er dan ook wel wat voor. Een vriend van mij had eerst de Act-Labs, nadat die stuk was gegaan heeft hij geld terug gevangen en MOMO stuur gekocht (ik had het stuur toen al een maand). Zijn reactie was dat MOMO stuur beter was qua grip en looks. Ik ben het daar compleet met hem over eens. FF is iets minder bij de MOMO, maar echt maar iets.. Je merkt het amper.. Shifters zijn bij act-Labs waardeloos en Pedals zijn bij MOMO ongeevenaard...
Het enige wat orgineel zijn bij Act-Labs zijn het pookje (gewone schakelbak) en de koppeling.. Helaas zijn er slechts een handje vol spellen (oude spellen) waar dit bij werkt..
Nu nog weer knappe racegames, Race Driver.. waar blijf je
Het enige wat orgineel zijn bij Act-Labs zijn het pookje (gewone schakelbak) en de koppeling.. Helaas zijn er slechts een handje vol spellen (oude spellen) waar dit bij werkt..
Nu nog weer knappe racegames, Race Driver.. waar blijf je
Hmmzzz.. tot nu toe dus hele fijne reacties waar ik best blij om kan zijn..
Dus niemand met problemen ermee??
Verwijderd
vanmiddag op eurosport bij de GT van Japen hadden ze wel een pook...Op woensdag 12 juni 2002 18:58 schreef Phusebox het volgende:
lelijk die actlabs
Heb er verder niet zo vele verstand van, aar die bakken zagen er echt niet oud uit!
Dees is me net iets té overdreven en duur eigenlijk.. de MOMO lijkt me gewoon echt vet.. als er echt niemand problemen mee heeft gehad hier op GoT zal ie ook wel goed zijn..Op woensdag 12 juni 2002 18:56 schreef ddZ het volgende:
Die logitech is een uitstekend stuurtje.
[afbeelding]
Het is maar wat je overdreven noemt heOp donderdag 13 juni 2002 15:57 schreef PC-Freak het volgende:
[..]
Dees is me net iets té overdreven en duur eigenlijk.. de MOMO lijkt me gewoon echt vet.. als er echt niemand problemen mee heeft gehad hier op GoT zal ie ook wel goed zijn..
Voor mijzelf is het een droomstuur, alhoewel het wel scheelt dat ik dit stuurtje heb uit kunnen proberen
Als je het ding koopt, kun je problemen hebben met de pedalenset. De pedalen komen namelijk niet helemaal terug in ruststand. Oplossing: wat randjes van het rode plastic wegvijlen en de 4 schroeven bij de scharnier punten wat minder strak zetten.Op donderdag 13 juni 2002 15:57 schreef PC-Freak het volgende:
[..]
Dees is me net iets té overdreven en duur eigenlijk.. de MOMO lijkt me gewoon echt vet.. als er echt niemand problemen mee heeft gehad hier op GoT zal ie ook wel goed zijn..
Als je potmeters gaan spiken dan helpt contactspray erg goed om ze weer fit te krijgen.
Verder is het het beste stuur dat ik ooit gehad heb. Beter dan in mijn echte auto
Pagina: 1