ik zoek een monitor: samsung 750PT

Pagina: 1
Acties:

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
oi :)
Ik zoek de Samsung Syncmaster 750PT 17", in pricewatch staat hij wel maar Gistron (dat is het enige bedrijf in pricewatch die hem nog verkoopt) zegt dat hun leverancier die niet meer kan leveren.
Maar ik wil wel erg graag die monitor.
Met google heb ik ook al lopen zoeken maar dan kom ik alleen maar uit op review en tech sites uit en geen Nederlandse winkels die hem verkopen.

Wie o wie weet nog waar ik deze kan kopen?

39

• majic
  • Laatst online: 20-07 13:52
ik kan je die van harte afraden

keep away from samsung monitoren

alleen de (dure) 19" modellen zijn goed...alle medium-end 19" en high-end 17" (en alles daaronder) ziet er niet uit

dan heb ik het over de recente series....dus 750, 755 etc

Heb de 755FDX (of was t nou DFX...sigh, marketing naampjes) gehad en dat was BAGGER in vergelijking met mijn 3 jaar oude 2de hands Eizo F56.

TE scherp beeld, vreemd onrustig , soort "scherpte ruis" etc...heb dit ook bij meerdere schermen gezien.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik heb met mijn 19" samsung (950P) een ideaal beeld.
Vreemd dat de 17" dan zo veel anders is :? lijkt mij toch dat ze dezelfde beeldbuis gebruiken alleen in een iets kleiner formaat.
Ik heb wel immidels al begrepen dat de opvolger uit is van de 750p -> de 757P is die wel beter dan de "oude" 750p ?

39

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 15:12
Op woensdag 12 juni 2002 18:01 schreef majic het volgende:
ik kan je die van harte afraden

keep away from samsung monitoren

alleen de (dure) 19" modellen zijn goed...alle medium-end 19" en high-end 17" (en alles daaronder) ziet er niet uit

dan heb ik het over de recente series....dus 750, 755 etc

Heb de 755FDX (of was t nou DFX...sigh, marketing naampjes) gehad en dat was BAGGER in vergelijking met mijn 3 jaar oude 2de hands Eizo F56.

TE scherp beeld, vreemd onrustig , soort "scherpte ruis" etc...heb dit ook bij meerdere schermen gezien.
Ik weet niet hoor, maar ik typ nou sinds 3 maanden achter een 19" crt monitor van samsung (de 957DF) en totaal geen klachten hoor. Een vriend van me heeft de philips 109x (x=s d8 ik maar kan ook andere letter zijn) en die is echt bagger, op 1280*1024 superwazig in windows terwijl hij op hoogste refresh rate staat. Dus ik zou Samsung juist aanraden, maar liyama of LG zijn ook heel goed.