Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
ej,

'k moet voor iemand een pctje in elkaar draaien, met daarbij uiteraard een videokaart :Y)

NU is het zo dat diegene gewoon totaal GEEN games zal gaan spelen. Wel is het belangrijk dat op een hoge resolutie zoals 1280*1024 of 1600x1200 het 2D beeld gewoon goed is.
Hoeft niet speciaal te zijn, maar niet vaag of blurry ofzo.

Nu zal je zeggen: neem een Matrox, probleem is dat er een limiet van €50 aan zit, en dat is dan dus inc. verzendkosten....

Momenteel heb ik een Viper 770, welke gewoon scherp zat zou zijn, alleen is die wel wat prijziger...

Zou bijvoorbeeld een Pine TNT2 m64 ongeveer hetzelfde 2D beeld geven ?
(weleenswaar trager in 3D maar dat boeit niet....en hij ligt in de prijsklasse :P )

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matrox (g200) ofzo? Zijn toch niet zo duur meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op woensdag 12 juni 2002 17:27 schreef Flipke het volgende:
Matrox (g200) ofzo? Zijn toch niet zo duur meer?
de G450 is het goedkoopste met zijn 99 euro ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anders kijk je gewoon onder vraag en aanbod kan je vast wel wat vinden voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:24
Kijk eens in "vraag en aanbod", 2e hands kan je voor dat geld wel leuk spul krijgen.

Voorbeeldje uit "vraag en aanbod":
Matrox G400 Millenium SH 32MB 40,-

Die geeft een goed beeldkwaliteit.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail me ff : bosch1@chello.nl

heb nog een viper 770 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

2ehands Matrox kaartje, of een 2ehands RadeonVE of een gewone RadeonSDR
Of een Diamond kaartje vanaf TNT1, ook mooi :)

edit: Ik bedenk ik heb nog een RadeonVE 64MB TV/Out liggen, met Hydravision, driverCD met Hydravision software, mag je hebben voor 50 euro excl evt verzend :)
appiewappie@hotmail.com

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:07

JWO

moet je even in het "wie kan deze ouwe hardware nog gebruiken" topic kijken, daar bood seadive87 nog een leuk matrox g200 agp 8mb kaartje aan..

misschien wat voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Op woensdag 12 juni 2002 17:43 schreef kappiesjon het volgende:
mail me ff : bosch1@chello.nl

heb nog een viper 770 te koop
probeer je hem te naaien ofzo? Die dingen hebben helemaal geen scherp beeld. Vriend van mij die had een 770 en zo wazig als de pest. Ik had een 550 en dat helemaal ellende.

*is erugh blij met zijn matrox g450*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Ik zit nu een beetje met een Dillenima.

Ik kan idd zoals aangeraden wordt, een Goedkope oude matrox oid kopen.

Opzich zou de viper 770 al goed genoeg zijn, die geeft hier op mijn 19" monitor @ 1600x1200 iig wel een goed beeld :9
beetje vreemd dat hij bij Alarmnummer zo'n wazig beeld geeft dan...

MAAR momenteel heb ik zelf dus ook een viper 770, welke ik evt. zou kunnen doorverkopen, en dan zelf een (betere qua 3D) kaart kan kopen :Y)

Is die RadeonVE veel sneller dan een Viper 770 :?
Ik geloof dat ie SDRAM heeft, niet ?
En dan nog de "oude" Radeon Core ofzo :?

Of zou dat uiteindelijk qua performance niets schelen ?

[edit]
Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/articles/radeonve/q3-16.gif
Valt tochnog behoorlijk tegen :(
Als de DDR versie lang niet zo snel is als een GF2 MX, zal de SDR versie nog wel een stuk trager zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou geen tnt2 nemen, dat wordt blurry in hogere resoluties, bijna zonder uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 20:24 schreef Gijsbert het volgende:
Zou geen tnt2 nemen, dat wordt blurry in hogere resoluties, bijna zonder uitzondering.
Ik heb een hele tijd een anus TNT2 M64 gehad. Geweldig kaartje. Mooei te overclocken, goed beeld en niks geen problemen. Deze kaart (gf2) geeft minder goed beeld en is irritant met drivers :( Of het er aan ligt dat het een powercolor is weet ik niet, maar hier komt iig nooit meer een powercolor.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou iig op zoek gaan naar een Leadtek. Die gebruiken eigen filters, die een superieure 2d kwaliteit opleveren. Verder heb ik zelf ook zo'n V770 gahed. Prachtkaart, echt waar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Op woensdag 12 juni 2002 21:03 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Ik zou iig op zoek gaan naar een Leadtek. Die gebruiken eigen filters, die een superieure 2d kwaliteit opleveren. Verder heb ik zelf ook zo'n V770 gahed. Prachtkaart, echt waar :9
Die betere filters zitten er pas vanaf de GeForce3 ti 500. De ti200 heeft het ook, en natuurlijk de GF4's en alles daarna.

Als ik jou was zou ik naar een 2e hands matrox op zoek gaan. Ik heb hier nog wel een 200 pci liggen maar die is van m'n pa en die doet hem niet weg |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 10:42

Barreljan

...Zoom-Zoom...

voor €50 euro heb je een Voodoo3 3K gekocht en verzonden en je hebt pracht beeld in 2D en toch ook nog vrij goede 3D

tis een idee hoor :9

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Over die filters:
Je kunt wel gaan zitten zeuren over Geforce kaartjes die slecht zijn en dan Hercules, Asus, etc veel beter zijn: FOUT.
Op de gangbare kaartjes bestaat het filter gewoon uit dezelfde onderdeeltjes. De een gebruikt ze als 2-pass filter, de andere een 1-pass filter, maar het is allemaal gelijk. Condensator A die de boel weglekt naar ground is immers precies hetzelfde als Condensator B met dezelfde eigenschappen die door een andere fabrikant wordt gebruikt.
Wat betreft die LeadTek met z'n eigen filters: Dat kan ik best geloven, compleet nieuwe opzet van die filtertjes. Ik heb net mn Diamond Viper2 ff bekeken, en uit die filters werd ik gewoon niet wijs. Dat terwijl ik al een Butterfly Savage4 met 1-pass filter en een Hercules Kyro2 met 2-pass filter gemod heb. Gewoon totaal nieuwe onderdeeltjes op die Viper2, zo zal LeadTek dat ook wel gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

http://www.tweakers.net/pricewatch/7263

Goede 2D, 3D zit tussen tussen TNT2 ultra en GeForce 256 en als speciale bonus een TV-out.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

Bij Informatique hebben ze Matrox G200 kaartjes in de uitverkoop. Kijk maar eens bij de veiling !

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Pagina: 1