Hey, ik zit erover te denken om een Messiah chip te bestellen voor mijn PS2, maar nou ben ik zelf niet zo handig met solderen e.d. maar mijn broer wel. Ik heb de foto's ook wat zitten bekijken van de ombouwschema's voor mijn versie PS2 (versie 4), maar ik snap de pijltjes die erbij staan niet echt. Bijvoorbeeld bij foto 1 (http://www.psxshop.nl/messiah/images/modscanv4.jpg), wat bedoelen ze daar met 'solder'? Wat moet je precies solderen? En zo ook bij de andere plaatjes.
Ik heb al een flink tijdje op internet en GoT gezocht, maar nergens staat er uitleg bij, alleen maar deze foto's gevonden. Zouden jullie wat duidelijker kunnen zijn zodat ik weet of wij (mijn broer en ik) dit zelf kunnen?
Ook zou ik graag horen waar je vooral op moet letten met het inbouwen van zo'n Messiah chip, om te voorkomen dat mijn PS2 onbruikbaar wordt.
Of misschien heeft iemand nog een URL waar uitleg op staat?
Ik heb al een flink tijdje op internet en GoT gezocht, maar nergens staat er uitleg bij, alleen maar deze foto's gevonden. Zouden jullie wat duidelijker kunnen zijn zodat ik weet of wij (mijn broer en ik) dit zelf kunnen?
Ook zou ik graag horen waar je vooral op moet letten met het inbouwen van zo'n Messiah chip, om te voorkomen dat mijn PS2 onbruikbaar wordt.
Of misschien heeft iemand nog een URL waar uitleg op staat?