The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
Misschien een stomme vraag : heb je wel die pci to pcmcia bridge goed geinstalleerd ?
Als dat zo is, probeer dan ff een ander pcmcia kaartje (modem, of gewone nic) om te kijken of die pci kaart wel werkt.
Als dat werkt, kan je eventueel een ander OS proberen, werkt dat niet, dan is je kaartje brak (denk ik)
Als dat zo is, probeer dan ff een ander pcmcia kaartje (modem, of gewone nic) om te kijken of die pci kaart wel werkt.
Als dat werkt, kan je eventueel een ander OS proberen, werkt dat niet, dan is je kaartje brak (denk ik)
De WL200 is geen PCI pcmcia socket met daarin een pcmcia wireless pcmcia nic, en ja die bridge staat zonder conflicteringen in het device managerOp woensdag 12 juni 2002 19:23 schreef Dreamstar het volgende:
Misschien een stomme vraag : heb je wel die pci to pcmcia bridge goed geinstalleerd ?
Heb ik ook geprobeerd, werkt ook niet. Toen compaq helpdesk gebeld, zegt die helpdeskmedewerker dat hij XP niet hoeft te ondersteunen. Ik zeg: kun je dan misschien vertellen of het bekend is dat deze kaarten wel/niet in xp werken. Hij zegt: ik hoef dit product niet te ondersteunen onder XP
Maar goed doet het nog steeds niet meer tips zijn altijd welkom.
Verwijderd
dan vrees ik dat het niet werkend zal worden onder XP, aangezien dit product EOL is en Compaq aangeeft het niet te ondersteunen... helaas zijn ze zo bot, dit kaartje is ook uit het pre windows2000 tijdperk overigens...
Ja daar was ik eigelijk ook al bang voor, dus heb ik een d-link dwl 650 klaar maar deze wil niet samenwerken met de compaq (ja alweer) WL100
Pagina: 1