Toon posts:

Gratis online fotoalbum?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een adres waar je een gratis online fotoalbum kan creëren met een fatsoenlijke ruimte (100mb ofzo) en ftp toegang (voor het gemakkelijk foto's uploaden)?

De 5mb die ik van @home krijg is een beetje gelimiteerd :-).

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ja en er mogen natuurlijk ook geen banners op voor komen.

Het moet het liefst level3 bij trueserver staan en als het nog ff kan ook php ondersteuning.

Dit is niet de eerste maal dat dit wordt gevraagd. Gratis + Goed + Veel bestaat NIET

[search=gratis hosting]
[topic=359465/1/100]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ach, je kan het natuurlijk wel uitsmeren over verschillende servers/accounts, alleen moet je niet vies van een banner zijn. :)

En natuurlijk zelf de pagina's maken he, dat is wel zo orgineel. :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het niet over zomaar webspace hosten (voor inet pagina's, mp3 etc), dat leek mij meer dan duidelijk. Ik heb het over van die speciale sites voor foto's. Maar lama, ik zoek het zelf wel. Schijnbaar kan hier niet een vraag normaal beantwoord worden zonder dat een hyperactieve puber meteen gaat generalizeren.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 12 juni 2002 16:49 schreef middelkoop het volgende:
Ik heb het niet over zomaar webspace hosten (voor inet pagina's, mp3 etc), dat leek mij meer dan duidelijk. Ik heb het over van die speciale sites voor foto's.

Schijnbaar kan hier niet een vraag normaal beantwoord worden zonder dat een hyperactieve puber meteen gaat generalizeren.
Volgens mij blijft dit toch echt wel hetzelfde principe.
Maar dan wil je zelfs nog meer... een geheel fotoboek.

En ik beschouw mezelf niet als hyperactief. En ja generalizeren doe ik inderdaad, maar dat leg ik hierboven dus uit waarom.
Op woensdag 12 juni 2002 16:49 schreef middelkoop het volgende:

Maar lama, ik zoek het zelf wel.
http://www.fotoalbumonline.tv/ deze site heeft databeest net gevonden binnen 2 minuten 10 seconden hoor ik net op google.

Verwijderd

Ja kijk ook eens bij msn.nl die hebben ook fotoalbumplaats dacht ik. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.