Toon posts:

Javascript problemen op tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Netscape hangt sinds gisteren op tweakers.net, en IE geeft rare errors (een lege window dat ie een file niet kan vinden?). Wat is er veranderd, want ik kan tweakers nu alleen bekijken als ik javascript uitzet! help!

Verwijderd

Nergens last van LinuxMan!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 14:12 schreef ELANAZ het volgende:
Nergens last van LinuxMan![/quote]met welke browser? Ik heb net nog een andere computer getest, en Netscape geeft ook daar problemen (dat was een windows Netscape)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 13:46 schreef LinuxMan het volgende:
...ik kan tweakers nu alleen bekijken als ik javascript uitzet! help![/quote]Tweakers kun je helemaal niet bekijken als JS uitstaat, dacht ik...

:Y)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 14:36 schreef Tuinhark het volgende:
Tweakers kun je helemaal niet bekijken als JS uitstaat, dacht ik...

:Y)[/quote]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bij mij hangt Netscape idd ook Tw.net (op 2 PC's). Beiden Netscape 4.75 onder Windows 2000 SP1. IE gaat wel goed.

Virussen? Scan ze hier!

• Idéfix
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Yep...heb ik ook vaak last van de laatste tijd (gebruik Netscape 4.75)...denk dat het komt door een java-bannertje, die zie ik iig. voordat ie op de pagina hangt.
Met Netscape 6 en ie gaat het wel goed...

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 13:46 schreef LinuxMan het volgende:
Hoi,

IE geeft rare errors (een lege window dat ie een file niet kan vinden?). [/quote]Dat heb ik ook regelmatig, :(
W2k @ IE 5.00

And The Only One

• Idéfix

Idéfix

Gewoon een hond

Hmmm...het is geen java-bannertje, maar de flash-banner van Andersen Consulting.
Deze wil Netscape (4.75 met flash 5) niet goed inladen, waardoor hij blijft hangen op de pagina.
Dit issum: http://images.webads.nl/Flash/anders468.swf

Wat wel vreemd is, is dat Netscape op GoT niet hangt als die banner tevoorschijn komt...

Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• Femme
  • Laatst online: 16:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Aargh. Mijn Netscape hangt nu zo'n beetje om de 5 minuten en het komt telkens door die banner van Anderson Consulting.

Onder IE5 ook alleen javascript problemen met deze banner?

• mavink
  • Laatst online: 24-11-2025
Ah dat verklaart een hoop. Ik heb hier ook al een paar dagen last van met Netscape 4.75 onder Slowlaris. Geen foutmeldingen, hij hangt gewoon 'zomaar'.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Aargh. Mijn Netscape hangt nu zo'n beetje om de 5 minuten en het komt telkens door die banner van Anderson Consulting.[/quote]Flikker die ene banner dan eruit, of anders alle ad's, tot het opgelost is. Dit lijkt haast wel moedwillig treiteren van netscape-gebruikers. Zet dan bij de disclaimer dat tweakers.net niet geschikt is voor netscape. Ik word er iig goed ziek van dat ik om de 2 minuten End Task voor netscape.exe moet geven !
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Onder IE5 ook alleen javascript problemen met deze banner?[/quote]Onder IE5.xx gaat alles goed.

Virussen? Scan ze hier!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
vermoedlijk heb GoT niet zomaar te zeggen welke banners ze willen he wildhagen..

• Onno
  • Niet online
Grrrrom... met 4.74 had ik nergens last van, maar hier met 4.75 wel. Pech voor tw.n, maar vanaf nu filter ik ads uit.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Pech voor tw.n, maar vanaf nu filter ik ads uit.[/quote]Denk dat ik dat ook maar ga doen. Tweakers.net pest mij, dan pest ik gewoon keihard terug.

Welk proggie gebruik jij daarvoor, Onno ?

Virussen? Scan ze hier!

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-02 22:29

Tassadar

l33t h4x0r :)

Femme, ik snap niet waarom jij als Netscape fan (dacht ik??) al dit soort onzin laat gebeuren.
En met dit soort onzin duid ik ook op de netscape-vriendelijkheid van dit rare forum dat nergens op slaat.

• Idéfix

Idéfix

Gewoon een hond

Volgens mij is de Flash-banner van Andersen Consulting al uit de roulatie gehaald...die banner-blokkers kunnen dus weer uit...:)

k, neem me woorden terug...hij zit er nog steeds in...|:(

• Femme
  • Laatst online: 16:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Tweakers.net pest mij, dan pest ik gewoon keihard terug. [/quote]Die banners komen van WebAds en niet van Tweakers.net. Ik kan er niets aan doen dat zij daar verkeerde HTML aan hun bannertjes hangen. Ik kan 't niet zelf veranderen, anders had ik dat ook al lang gedaan.

Ik kan alleen maar mailen en hopen dat ze 't snel fixen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Femme, ik snap niet waarom jij als Netscape fan (dacht ik??) al dit soort onzin laat gebeuren. [/quote]Hoe denk jij dan dat ik dit soort fouten bij WebAds moet voorkomen?

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 02:17
Zojuist ontdekt dat Netscape (4.75 voor Windows) óók raar gaat doen als m'n proxy geen contact kan maken met adserver.webads.nl (heb die voorlopig geweerd, vanwege 't probleem van die ad).
Zolang ik de foutmelding niet krijg dat de pagina niet gevonden kan worden (kwestie van op <stop> drukken), doet Netscape het goed, maar wacht ik een tijdje (vergeten op <stop> te drukken, bijvoorbeeld) dan krijg ik in Netscape de melding van squid dat er niet geconnect kon worden met http://adserver.webads.nl/jnserver/SITE=TWEAKERS/AREA=TWK_HOMEPAGE (wordt op volgende regel vervolgd)
/POSITION=TOP/AAMSZ=468X60/ACC_RANDOM=972957619330
Logisch, omdat ik die met ipchains reject.
Maar het rare is, dat Netscape vervolgens niks meer in z'n browsewindow laat zien. Net zoals bij het tevoorschijn komen van de banner van Anderson Consulting.

Dus het vreemde gedrag in Netscape kan niet alleen aan die ene banner van Anderson Consulting liggen...

• Phrea
  • Laatst online: 24-01-2022

Phrea

( . Y . )

NS 4.75 geeft hier geen problemen. :)

• dextertje
  • Laatst online: 17-02 02:17
NS 4.75 geeft hier geen problemen. :)

Vreemd. Ook niet op de Frontpage? En vooral: ook niet als de banner van Anderson Consulting (een gele met blauwe, misschien hebben ze er meerdere) tevoorschijn komt?

Verwijderd

ah, ik merkte al dat het een beetje raar aanvoelde. Ik had er overigens eigenlijk geen last van:

Even op "escape" drukken was voldoende om netscape te laten stoppen met het binnen halen van die banner. En dan krijg je een keurig zwart vlakje. Geen crash gehad.

• zeikstraal
  • Laatst online: 13-12-2025
ik heb nu ook die hele webads zooi met ipchains uitgeschakeld, maar dat nu houdt netscape weer niet op met laden van een pagina en moet ik steeds op esc drukken om wat te zien.
Iem raad?
ik gebruik linux en netscape 4.73

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• Idéfix

Idéfix

Gewoon een hond

Gewoon die banners weer ophalen...volgens mij is die flash-banner van andersen consulting uit de roulatie...heb er vandaag nog geneen gezien...

• zeikstraal
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik ben de bewuste banner weer tegengekomen.
(ik zit nu op school)
Misch dat ik beter iets anders dan "DENY" kan gebruiken in ipchains ?

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

REJECT ipv DENY

DENY negeert de verbinding gewoon en REJECT stuurt netjes een pakketje terug met de medeling dat hij rejected is.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Pagina: 1