Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb van een vriend een samsung a100 gekregen >:) maaru ik vind het heel zonde dat er krassen op de voorkant zitten (dus niet op het display) is er nog een maniet om die krassen weg te halen, bijv. door te polijsten met dremel ofsow? wie heeft dit probleem vaker gehad en kan dit probleem oplossen?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 16:10 schreef hebiknogniet het volgende:
hey,

ik heb van een vriend een samsung a100 gekregen >:) maaru ik vind het heel zonde dat er krassen op de voorkant zitten (dus niet op het display) is er nog een maniet om die krassen weg te halen, bijv. door te polijsten met dremel ofsow? wie heeft dit probleem vaker gehad en kan dit probleem oplossen?
weet echt niemad hier een oplossing voor er is toch wel iemand voor mij geweest met dit probleem?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 13:49

AMDFreak

Intel is zo..

tandpasta schijnt te helpen.. ;)

of opnieuw spuiten?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

je kan natuurlijk turtle wax gebruiken!!!!
Dat help bij auto's tegen krassen dus waarom niet bij telefoons!!! :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:00

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 12 juni 2002 19:17 schreef geenkanshans het volgende:
je kan natuurlijk turtle wax gebruiken!!!!
Dat help bij auto's tegen krassen dus waarom niet bij telefoons!!! :)
Auto's zijn over het algemeen niet van plastic ;) :o

Je zou het wel kunnen proberen met echt doorzichtige lijm en dan met heel fijn schuurpapier de boel weer vlak te maken (bovenste randjes van het lijm weghalen dus)
Niet te hard schuren he want dan heb je weer een lading krassen erbij :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 19:08 schreef AMDFreak het volgende:
tandpasta schijnt te helpen.. ;)

of opnieuw spuiten?
ik denk dat ik dan toch ga voor om op nieuw te spuiten, want ik ging net met mijn zatte kop dremelen en wat denk je een heel kaal plek |:( maar hoe kan ik het dan het beste spuiten?

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

intapen/platisc zakje om het deel wat je niet gespoten wilt hebben en schermpje goed afplakken en spuiten maar :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 20:15 schreef Sick Nick het volgende:
intapen/platisc zakje om het deel wat je niet gespoten wilt hebben en schermpje goed afplakken en spuiten maar :)
ik hoef het schermpje niet af te-tapen, want ik heb een klepje, maar wat voor spuitbus moet ik hebbe dan? en moet ik het niet eerst schuren ofsow?

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

het schermpje zit aan de andere kant van het klepje wat je gaat spuiten, en wat denk je wat vloeibare verf doet? Juist, vloeien ;) Dat stroomt ook naar de onderkant en als je pech hebt ook op je display.

Algemene regel = alles wat je niet geschilderd wilt hebben afplakken :)

Je zou elke watervaste verf uit spuitbus kunnen gebruiken, ik zou zelf zoeken naar verf voor tuinmeubelen ofzo. Dan krijg je geen gekleurde handjes als je handen in je broekzakken bij je telefoon zit, lekker zweten enzo :)

Kies een mooi kleurtje uit, hammerite zwart hamerslag vind ik persoonlijk erg mooi. Zit ook niet voor niks op m'n zelfgemaakte subwoofer *D

Spuiten hoeft trouwens niet he, je kan ook gewoon een blikje verf halen en met een kwastje gaan werken. Is voor een telefoon misschien wel praktischer en goedkoper (een hele spuitbus voor 1 telefoon is wat overkill :D )
Pagina: 1