MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Verwijderd
als ik ze maar VOOR 9 juli heb.. zou dat kunnen ?
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Woensdag gebeld of ie die dag nog zou komen, zegt die medewerker idd ook dat er leveringsproblemen zijn en dat het nog wel een week of 2/3 kan duren... maar dat ie ze wel uiterlijk eind juni in huis dacht te hebben...
[10 min later] TRIINNNGG, bel... en wat denk je?
idd Canon PS A40!! Dus ik denk dat ik nog net mazzel had
laat maar heb hem al...Op woensdag 12 juni 2002 16:32 schreef jos_zwa het volgende:
wie heeft voor mij het nummer van canon ??
die kerel zei idd dat het over 2 a 3 weken vrijwel overal opgelost moest zijn
023-56 81 611
Had je zelf ook kunnen vinden :P:
http://www.canon.nl/
Algemene Info
Adressen
Algemeen inlichtingen
nummer voor producten en service 023-56 81 611
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
ik heb er 2 daar apart laten leggen en kom ze morgen halenOp woensdag 12 juni 2002 16:26 schreef ezwizard het volgende:
tja grappig idd... ik heb vorige week maandag via Foto Konijnenberg een Canon PS A40 besteld...
Woensdag gebeld of ie die dag nog zou komen, zegt die medewerker idd ook dat er leveringsproblemen zijn en dat het nog wel een week of 2/3 kan duren... maar dat ie ze wel uiterlijk eind juni in huis dacht te hebben...
[10 min later] TRIINNNGG, bel... en wat denk je?
idd Canon PS A40!! Dus ik denk dat ik nog net mazzel had, maar het schijnt dus zo te zijn dat ze een beetje slecht leverbaar zijn.
dus als iemand nog een canon powershot a40 wil! moet ie heel snel bellen daarheen!Op vrijdag 14 juni 2002 09:02 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
ik heb er 2 daar apart laten leggen en kom ze morgen halen
Verwijderd
das een beetje jammer
Lekker belangrijk .. je wilt hem graag hebben of niet ...Op vrijdag 14 juni 2002 13:02 schreef __Ted__ het volgende:
hier in deventer is hij ook nog verkrijgbaar bij een fotozaak, alleen 449 euro
das een beetje jammer
* cyclone had hem als een van de eerste in NL bij correct .. ook netjes 449 voor gedokt ....
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Of ik bestel hem daar alvast
Verwijderd
Keep us informedOp vrijdag 14 juni 2002 16:43 schreef wout-hugo het volgende:
ik wacht gewoon rustig af tot dat Media Markt Nordhorn ze weer op voorraad heeft voor 333 euro.
Hebben ze hem alweer? Pleas contact me...Media Markt Nordhorn ze weer op voorraad heeft voor 333 euro.
neej..duurt nog wel ff denk ik....Op woensdag 19 juni 2002 22:36 schreef Gorefest het volgende:
[..]
Hebben ze hem alweer? Pleas contact me...
Verwijderd
Nu nog 6 weken wachten tot het gips van mn arm is, dan heb ik ook nog wat aan die camera
Daar staat het een paar keer in vermeld, incl een link naar het forum waar hierover een heel draadje aan de gang is!
Zelf heb ik trouwens maar 2 vd 500 foto's wazig door deze
'bug', totdat Canon de firmware uitbrengt gewoon niet schieten in de één-na-laatste zoompositie.
0235681611
optie 5
optie 1
"Al onze medewerkers zijn nog gesprek een moment geduld alstublieft" (15x)
"Canon Nederland goedemiddag, wat kan ik voor u doen?"
"Ik probeer al enige tijd een winkel te vinden die de Canon Powershot A40 op voorraad heeft (voor een schappelijke prijs), maar dit is onmogelijk..."
"Dat klopt meneer, er zijn leverings problemen geweest, heeft u hem al besteld?"
"Neuh..hoezo?"
"De camera's worden langzamerhand weer geleverd, maar alleen nog maar aan winkels en groothandelaren die ze hebben besteld voor hun klanten"
"Hmmzzz...en hoelang gaat het nog duren als ik nu bestel?"
"aan een paar weken moet u wel denken meneer.."
"okay thnx...."
"geen dank en nog een prettige dag"
Kortom: Dan ga ik maar ff naar de winkel en hem bestelluhhh!!!
Verwijderd
Bij foto Brinker besteld? Ik heb de camera ook daar besteld, heb wel een mailtje gehad dat me bestelling in behandeling is. Verder nog niks vernomen... Hopelijk heb ik em nog voor 24 juli?Op maandag 24 juni 2002 20:50 schreef Ramonnekke het volgende:
Damn dan zijn we net op tijd geweest, hebben hem in Duitsland gekocht voor een redelijk schappelijke prijs en direct meenemen plaatjes zijn om te. Ziet er echt goed uit zeker een camera om even op te wachten.
Of heeft iemand een idee wanneer de leveringsproblemen echt opgelost zijn?
Ik heb hem ook besteld bij foto Brinker, alleen een bevestigingsmailtje gehad maar verder nog niks gezien. Toch vrijdag besteldOp maandag 24 juni 2002 21:58 schreef SuB-Gold het volgende:
[..]
Bij foto Brinker besteld? Ik heb de camera ook daar besteld, heb wel een mailtje gehad dat me bestelling in behandeling is. Verder nog niks vernomen... Hopelijk heb ik em nog voor 24 juli?
Oh en ze reageren niet op mail die ik ze stuur
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in.
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Hetzelfde probleem dus... Tja ik hoef op dit moment alleen ff de camera, geheugen haal ik hier en akku ook... Anders had ik wel aan die inkoopactie meegedaan, en sowieso hoef ik maar 64mb geheugen...Op dinsdag 25 juni 2002 12:31 schreef Lord of the Pentium het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld bij foto Brinker, alleen een bevestigingsmailtje gehad maar verder nog niks gezien. Toch vrijdag besteldWanneer heb jij besteld ?
Oh en ze reageren niet op mail die ik ze stuur
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in.
en daar hing zeker een prijskaartje aan van 449 hele euro's?Op maandag 24 juni 2002 20:48 schreef Ares408 het volgende:
Ik zag er vanmiddag een liggen bij dynabyte (ceintuurbaan Amsterdam)
Welke winkel?Op maandag 24 juni 2002 20:50 schreef Ramonnekke het volgende:
Damn dan zijn we net op tijd geweest, hebben hem in Duitsland gekocht voor een redelijk schappelijke prijs en direct meenemen plaatjes zijn om te. Ziet er echt goed uit zeker een camera om even op te wachten.
Welke plaats?
Welke prijs?
Nog op voorraad?
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
can you read my mind?
wanneer komtie: "geen idee, kan nog heel lang duren. de vraag is zelfs komtie nog wel
"toen naar dixons: uitverkocht, maar we verwachten hem vrijdag"
Correct R'dam gebeld: ja we hebben hem nog op voorraad, dus nu net een A40 gekocht daar
Verwijderd
hoop dat ik er eentje kan vinden, anders wordt het misschien toch een andere. Wil hem wel mee hebben op vakantie.
Verwijderd
heb het gezien ja. misschien morgen ff heel lief aan de baas vragen. als afscheidskadootje voor het afstuderen.Op dinsdag 25 juni 2002 20:24 schreef wout-hugo het volgende:
bij de makro kun je hem excl.btw kopen voor 369 euro! misschien een idee voor degenen die ex btw kunnen kopen!
Dus dat ik geen btw hoef te betalen, scheelt lekker een hoop
indien je er nog eentje vindt, laat het ons (maar vooral mij!) ff weten graagOp dinsdag 25 juni 2002 19:38 schreef __Ted__ het volgende:
ik ga morgenmiddag even op jacht
hoop dat ik er eentje kan vinden, anders wordt het misschien toch een andere. Wil hem wel mee hebben op vakantie.
Verwijderd
is goed. Moet er zo ie zo twee hebben, waarschijnlijk drieOp dinsdag 25 juni 2002 21:27 schreef schizofreen het volgende:
[..]
indien je er nog eentje vindt, laat het ons (maar vooral mij!) ff weten graag
beetje korting mag dan toch wel?!?!?
Je kan veel meer instellen dan bij andere digicams uit dezelfde prijsklasse.Op dinsdag 25 juni 2002 21:35 schreef Barca het volgende:
Nou jullie zijn wel heel positief over deze specifieke camera. Wat heeft de Canon PowerShot A40 wat andere camera's niet hebben?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Vrg: Wanneer is de Powershot A40 weer normaal en in de winkels leverbaar?
Antw: Dit kan nog wel even duren!
Damnit heej, ik ga echt niet meer als 400euro betalen, ben niet gek als ik op internet dat ding dan voor 340euro kan krijgen als ik ff wacht!
Is de fuji Finepix 2800Z dan iks voor jullie?Op woensdag 26 juni 2002 14:04 schreef SuB-Gold het volgende:
Canon gemailt;
Vrg: Wanneer is de Powershot A40 weer normaal en in de winkels leverbaar?
Antw: Dit kan nog wel even duren!
![]()
![]()
Damnit heej, ik ga echt niet meer als 400euro betalen, ben niet gek als ik op internet dat ding dan voor 340euro kan krijgen als ik ff wacht!
Ik hoop dat de cams van de inkoopactie snel binnen zullen zijn!
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Nee, voor mij niet, wil ook mooie avond foto's maken, schijnbaar gaat dat met die niet zo goed. Ook het instellen van die ISO gaat niet, bij de Canon wel en de Olympus C220 en C300 kunnen dat ook (instellen he)...Op woensdag 26 juni 2002 15:24 schreef MaDLiVe het volgende:
[..]
Is de fuji Finepix 2800Z dan iks voor jullie?
Ik hoop dat de cams van de inkoopactie snel binnen zullen zijn!
Nou ik wil graag die Canon A40 of misschien die Olympus... maar daar ben ik nog niet uit!
-Mediamarkt Amsterdam had er geen meer, wist niet wanneer ze binnekwamen en dat mens kon me niet eens vertellen wat ze kosten!
-Funprice wist ook nog van niets, ze wachten op een bevestiging van Canon.
-Perfect-systems waar ik een bestelling heb lopen verwachtte dat mijn bestelling 3 juli binnen zou komen, goed nieuws voor mij. Maar ik blijf sceptisch en blijf rondkijken.
-Xenon kon ook geen zekerheid bieden.
tot zover mijn zoektocht naar de A40, jullie ervaringen zijn ook welkom
Hier heb ik mijn A40 besteld, zouden er nog moeten hebben, helaas nog niet meer als een simpele mail gehad, zelf naar hun gemailt en nog niks vernomen! Staat niet duidelijk of er naar NL wordt verzonden. Ik wacht maar ff af en zaterdag ga ik naar Mediamarkt Herzogenrath en vraag daar es hoe het zit en hoelang.......
En het klopte als een bus. Ik heb de camera zaterdag besteld en twee dagen later had ik hem in huis. Later hoorde ik dat Canon Nederland problemen met leveren had en dus heb ik nu een duitse camera.
Mijn advies: Bel gewoon wat online winkels uit de Tweakers Pricewatch en misschien heb je net zoveel mazzel als mij.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
met die Tax?
Verwijderd
zou ik niet doen, duurt vrij lang en je moet invoer rechten betalen. BCC in deventer heeft de A40 voor 389 en ik heb hem gekocht bij foto Bouw in Arnhem (Presikhaaf) (2x!) voor 480 per stuk, maar dat is inclusief extra 128 mb geheugen en batterijen plus lader (4x 1600 nimh).Op vrijdag 28 juni 2002 00:55 schreef Dalida het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het redelijk betrouwbaar is om in de U.S te kopen via internet? En hoe gaat dit nu precies
met die Tax?
Kan ze morgen ophalen!!
ze hadden vanmiddag net een zending binnen gekregen en daar zat de A40 ook bij.
Ik dacht dat je met de Sony minder kon instellen....maar dat weet ik niet cker.Op donderdag 27 juni 2002 22:18 schreef SuB-Gold het volgende:
Iemand een idee, welke kwaliteit beter is, of ervaring ermee? De Canon A40 en Sony DSC-P50?
En de Sony maakt foto's met een beetje rare kleuren, die zijn veel helderder/onnatuurlijker dan die van Canon, heb ik gehoord.
En nog een nadeel is dat de Sony op Memory Stick draait.
Sony CMD-P50
142,6 x 103 x 78,6 mm (bxhxt)
Canon Powershot A40
110.3 x 71 x 37.6 mm
De Sony is zelfs een stukje groter...dat had ik niet gedacht.
En heeft de P50 tv-out?
Eigenlijk begin ik nu zelf ook een beetje te twijfelen. Dan maar iets duurder, maar ik ga morgen wel op vakantie :)!
Ik ben er al weer uit...voor mij geen Sony DSC-P50...Op donderdag 27 juni 2002 22:18 schreef SuB-Gold het volgende:
Iemand een idee, welke kwaliteit beter is, of ervaring ermee? De Canon A40 en Sony DSC-P50?
Bij de Sony kun je de sluitertijd niet instellen en bij de Canon wel...zelfs tot 15 seconden!!
En die Memory Stick's zijn ook wel errug duur hoor!
Over de camera zelf, ben ik zeer tevreden, is mijn eerste. Heb al 64mb stick erbij gekocht voor 50 (er zat standaard 16mb bij) en de GP Powerbank wil ik ook gaan kopen, alleen weet ik nog niet welke!?
Foto's zijn van goeie kwaliteit, instellingen zijn ook wel interesting, maar dat zal ik met mijn pa wel uitvinden (die heeft wel genoeg verstand van foto camera's), dus ik hoop veel speelplezier te beleven
Verwijderd
mooi man, jij weer blijOp maandag 01 juli 2002 12:43 schreef SuB-Gold het volgende:
100 retour gekregen, meteen, geen problemen! Echt goeie service dus weer!
Jah sorry, voor die cross-post, verbinding hier op het werk viel weg! Dus ik stond ineens in een ander topic en heb daar denk ik dus ook nog op verstuur geklikt!Op maandag 01 juli 2002 12:45 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
mooi man, jij weer blij
Enne ik was inderdaad blij, want ik had al spijt dat ik niet nog 2 dagen gewacht zou hebben.......
Verwijderd
ach ja, kan gebeuren he. Nu maar ff mooie pics makenOp maandag 01 juli 2002 13:26 schreef SuB-Gold het volgende:
[..]
Jah sorry, voor die cross-post, verbinding hier op het werk viel weg! Dus ik stond ineens in een ander topic en heb daar denk ik dus ook nog op verstuur geklikt!
Enne ik was inderdaad blij, want ik had al spijt dat ik niet nog 2 dagen gewacht zou hebben.......
Als je toch 389 moet geven voor een A40, dan kun je beter even naar Wilhelmshaven rijden en voor 453 de Ixus 330 ophalen. (zie http://www.mindfactory.de).Op vrijdag 28 juni 2002 01:00 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
zou ik niet doen, duurt vrij lang en je moet invoer rechten betalen. BCC in deventer heeft de A40 voor 389 en ik heb hem gekocht bij foto Bouw in Arnhem (Presikhaaf) (2x!) voor 480 per stuk, maar dat is inclusief extra 128 mb geheugen en batterijen plus lader (4x 1600 nimh).
Kan ze morgen ophalen!!
ze hadden vanmiddag net een zending binnen gekregen en daar zat de A40 ook bij.
Dat heb ik vanmiddag ook gedaan, gewoon bestelformulier invullen op internet, er heen rijden, daar contact betalen, en meenemen!
Verwijderd
ik heb het idee dat ze vrij snel zijn. Anders moet je ze gewoon even bellen. Ze zijn redelijk goed telefonisch bereikbaar.Op maandag 01 juli 2002 23:56 schreef Der_Kaiser het volgende:
Ik wil de Canon Ixus 330 ook bestellen bij mindfactory.de. Vanuit Venlo toch net ff te ver rijden. Heeft iemand ervaring hoelang dit gaat duren als ik het naar een kennis in Duitsland laat sturen door mindfactory.de? Wel klote dat die extra accu ervoor niet op voorraad is, is die ergens anders wel snel te krijgen?
Ik denk dat ik naar Duitsland ga om dat ding te halen..
weet iemand ergens vlakbij grens te koop is?
Lucky Goldstar
De Ixus 330 kost daar nu wel 479 euro.....Op maandag 01 juli 2002 18:48 schreef j-w het volgende:
[..]
Als je toch 389 moet geven voor een A40, dan kun je beter even naar Wilhelmshaven rijden en voor 453 de Ixus 330 ophalen. (zie http://www.mindfactory.de).
Dat heb ik vanmiddag ook gedaan, gewoon bestelformulier invullen op internet, er heen rijden, daar contact betalen, en meenemen!
...en de A40 is wel weer eens niet op voorraad!
Kost wel iets meer....maar dan heb je volgens mij ook iets meer.
En: Hij is uit voorraad leverbaar!
Wat ik nou graag wil weten is, of de C-300 van Olympus beter is dan de Canon Powershot A40??
Verwijderd
Juist dat dacht ik zonet dus ook toen ik in dit topic aan het lezen was.Op donderdag 11 juli 2002 20:47 schreef wout-hugo het volgende:
Is het eigenlijk niet gewoon verstandiger om de Olympus C-300 te kopen?
Wat ik nou graag wil weten is, of de C-300 van Olympus beter is dan de Canon Powershot A40??
Die A40'tigjes schijnen warme broodjes te zijn ofzo, snap niet waarom iedereen die camera moet hebben.
De C-300 lijkt mij een heel interessant toestel voor een klein beetje meer geld dat wel.
Wil wel eens een stel foto's van dit apparaat zien om wat te kunnen vergelijken.
Ik ben ook nog steeds zoekende naar een A40. Woensdag lekker ruzie gemaakt met perfect-systemsOp donderdag 11 juli 2002 20:47 schreef wout-hugo het volgende:
Is het eigenlijk niet gewoon verstandiger om de Olympus C-300 te kopen?
Maar ik zou nog steeds voor de A40 gaan, langere sluitertijden, iets meer iso waarden, nauwelijks meer zoom.
Volgens mij is dit hem: http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/d550.html
Verwijderd
dit is geen c-300 maar een c-3020(begint wel beetje off topic te worden maar oke
http://www.mhcable.com/~jzipp/index.html
SluitertijdOp donderdag 11 juli 2002 21:28 schreef Lord of the Pentium het volgende:
[..]
Maar ik zou nog steeds voor de A40 gaan, langere sluitertijden, iets meer iso waarden, nauwelijks meer zoom.
A40: 15 - 1/1,500 seconden
C-300: 2 - 1/1000 seconden
Iso waarde
A40: Auto, 50, 100, 200, 400
C-300: Auto, 100, 200, 400
Optische Zoom
A40: 3x
C-300: 2,8x
Movie's
A40: Movie's met geluid maar beperkte lengte
C-300: Movie's zonder geluid en onbeperkte lengte
Formaat foto's
A40: Kan geen 3:2 formaat foto's schieten
C-300: Kan wel 3:2 formaat foto's schieten
Beschikbaarheid
A40: Bijna niet leverbaar
C-300: Leverbaar
Een vraagje:
Wat is precies een iso-waarde, wat kan ik ermee en wat doet het?.
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Wat kosten ze daar?Op vrijdag 12 juli 2002 14:45 schreef ReseT het volgende:
Ik zit nu in Hong Kong, bijna elke electronica zaak heeft de A40, en dat zijn er veeeeel! om bijna elke hoek zit wel een winkeltje die digicams verkoopt.
Waar woon je (in Nederland dan), want dan mag je er ook wel een voor mij kopen als je dat wil. Ik denk dat als je er meerdere inkoopt dat ze hier op GoT er erg blij mee zullen zijn!
Iso waarde is hetzelfde als bij fotorolletjes, die zijn ook in verschillende iso waarden verkrijgbaar 100,200,400 enzo
Voor buiten foto's gebruik je meestal 100 en voor binnen foto's of s'avonds oid meestal de 200 & 400
Deze reactie van jou is hierbij ook overbodig, omdat "de man" Wout-HuGo niet vroeg om commentaar, maar of hij er een mee wou nemenOp vrijdag 12 juli 2002 15:48 schreef Gorefest het volgende:
De man vroeg dus wat een iso waarde was, niet wie er ook een wou
Als ik jou was wist ik het wel, gelijk inslaanOp vrijdag 12 juli 2002 14:45 schreef ReseT het volgende:
Ik zit nu in Hong Kong, bijna elke electronica zaak heeft de A40, en dat zijn er veeeeel! om bijna elke hoek zit wel een winkeltje die digicams verkoopt.
Een vraagje:
Wat is precies een iso-waarde, wat kan ik ermee en wat doet het?.
Maar ik ga over een week naar Zweden zou ik daar een kansje maken op een A40 ? Ben net aan het goog'len geweest maar kan geen zweedse pricewatch oid vinden.
Verwijderd
Vorige week donderdag besteld, levertijd zou iets van 2-3 weken zijn. Ach, ik heb nog wel even geduldOp maandag 22 juli 2002 00:20 schreef tinus1983 het volgende:
Weet iemand al wanneer ze waarschijnlijk weer leverbaar zijn
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
can you read my mind?
Tja dat zeiden ze een week of 2 geleden ook alOp maandag 22 juli 2002 07:52 schreef sv650s het volgende:
Naar men zegt over een week of 2 weken..dus nog even geduld. Die van mij zou er ook bij moeten zitten
Dat is ook niet waarOp maandag 22 juli 2002 14:07 schreef Gorefest het volgende:
[..]
Tja dat zeiden ze een week of 2 geleden ook al
ze zeiden eind juli maar dat is het nu bijna
Dus moeten ze weer bijna leverbaar zijn
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
waar heb je die gehaald danOp donderdag 25 juli 2002 19:54 schreef ReseT het volgende:
Heb nu een A40 voor 320euro inc 128mb CF. Maar ik weet nog steeds niet wat een ISO waarde doet. Manual en het uitleg van Gorefest zijn beide niet zo erg duidelijk
Verwijderd
Moet toch achter te komen zijn via internet...Op donderdag 25 juli 2002 19:54 schreef ReseT het volgende:
Heb nu een A40 voor 320euro inc 128mb CF. Maar ik weet nog steeds niet wat een ISO waarde doet. Manual en het uitleg van Gorefest zijn beide niet zo erg duidelijk
Nouja.
Iso is gevoeligheid. Hoe hoger de iso, hoe minder licht er nodig is voor een goede foto. Da's toch makkelijk?
Dus met hogere iso kun je, bij voldoende licht, kortere sluitertijden gebruiken, of kleinere diafragma's
Als je dat allemaal niet snapt, dan wordt het hoog tijd voor een bezoekje aan de bieb, om wat boeken over fotografie voor beginners te halen.
Camera kost ¤370, maar ze zitten in amsterdam, dus als je in de buurt woont rijd je ff langs.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Ik heb ze gemaildOp vrijdag 26 juli 2002 17:04 schreef Metzie het volgende:
Die Virtual studio (staat in de pricewatch), krijgt er woensdag 5 binnen, waarvan er nog 2 over zijn. (heb er zelf ook 1 gereserveerd)
Camera kost ¤370, maar ze zitten in amsterdam, dus als je in de buurt woont rijd je ff langs.
In Hong Kong (zie paar posts eerder)Op donderdag 25 juli 2002 20:19 schreef tinus1983 het volgende:
[..]
waar heb je die gehaald dan
Mooi prijsje trouwens! Alleen wel ff kijken (of / dat) je hem aangeeft bij de douane als je weer naar NL komt. Als je hem niet aangeeft en ze vinden hem moet je alsnog belasting/importkosten betalen plus dat je geloof ik een boete krijgt.
Verwijderd
Je kunt hem beter gewoon uit de doos halen en los meenemen en er flink wat foto's mee nemen enzo. Dan is het gewoon jouw toestel. Niks invoeren/uitvoeren.
Moest je invoerrechten betalen? zoja, hoeveel?
Ik heb niets gedaanOp vrijdag 26 juli 2002 18:48 schreef Kheperi het volgende:
Aangeven??? Heb je dat echt gedaan?
Je kunt hem beter gewoon uit de doos halen en los meenemen en er flink wat foto's mee nemen enzo. Dan is het gewoon jouw toestel. Niks invoeren/uitvoeren.
Moest je invoerrechten betalen? zoja, hoeveel?
Dit topic is gesloten.
![]()