|we live in the history of a mad man Mr. G |
Bij mijn weten is dit nergens meer te doen.
Advertentie markt is ingestort he dus er vallen geen inkomsten meer uit te halen.
Advertentie markt is ingestort he dus er vallen geen inkomsten meer uit te halen.
www.lookatel.nl
Maar ik vraag me af hoe lang het duurt voordat die ermee stoppen.. Ze hebben namelijk te weinig sponsers. Maarja, zo duur is een telefoongesprek tegenwoordig ook weer niet.
Maar ik vraag me af hoe lang het duurt voordat die ermee stoppen.. Ze hebben namelijk te weinig sponsers. Maarja, zo duur is een telefoongesprek tegenwoordig ook weer niet.
🌞🍃
Er staat al een aantal maanden het volgende bericht:Op woensdag 12 juni 2002 16:06 schreef DataBeest het volgende:
www.lookatel.nl
Beste bezoeker,
De introductie van Lookatel is een groot succes. We hebben een test gedaan met 50.000 gratis gesprekken. Daar dachten we het wel 2 maanden mee vol te houden, het werden 2 weken.
We zijn druk bezig nieuwe sponsors te werven. Dit zal ongeveer 4 weken duren. Dan komen we terug met een enorm aantal gesponsorde gesprekken. Dank voor jullie enthousiaste reacties.
Let op. Vergeet niet de vragenlijst in te vullen. Als we sponsors voor jou hebben gevonden, dan krijg je de Lookatel Internet-telefoon automatisch gemaild.
Tot binnenkort.
jammerz
heb k net een headset gevonden....
|we live in the history of a mad man Mr. G |