Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Verwijderd
Of er nou echt een proggie is die dat soort dingen kan samenvoegen, weet ik niet, probeer Asus VCR eens, ftp://ftp.asuscom.de/Op woensdag 12 juni 2002 15:50 schreef dread het volgende:
Ik heb reeds op de search gezocht en daar was inof te vinden maar niet wat ik zocht.
Iedereen heeft het namelijk over het feit of tv -in wel of niet werkt.
nou bij mij werkt het wel, goed zelf.
alleeen waar blijft het geluid. Kan je geen geluid ontvangen of zo.
moet je daar echt een tvkaart voor hebben.
want op mijn videokaart zit natuurlijk geen audio-in.
zou er een progje zijn waarmee ik het geluid via de soundcard binnenhaal en het beeld via de videokaart? en dan alles samenvoegen.
normaal zou ik daar niet over nadenken maar bij de meegeleverde software zat een soort van opnamesoftware, wat voor nut heeft dat alsd je geen geluid hebt.
Verwijderd
En mischien is het aansluiten van een audiokabel op de line in van je geluidskaart dan ook wel handig, audio en video kan je niet verwerken op een videokaart.
Heb even gekeken, Asus VCR heeft de mogelijkheid om een AVI filpje te maken van het signaal wat je naar binnen stuurt, geluid haalt ie dan van je line-in.
Heb even gekeken, Asus VCR heeft de mogelijkheid om een AVI filpje te maken van het signaal wat je naar binnen stuurt, geluid haalt ie dan van je line-in.
Verwijderd
Ik heb zelf ook de deluxe.. En een ASUS tv box.. om het audio door te lussen heb ik een kabel gebruikt. Dat is ook nodig volgens de beschrijving...
Verwijderd
Logisch natuurlijk he, anders heb je geen geluid, maar euhm, de TV-BOX werkt volgens de specificaties alleen maar buiten Europa omdat deze NTSC zouden zijn....is die van jou gemodificeerd ofzo? (we hebben ze hier ook gehad voor verkoop, maar dat bleek niet te werken)Op woensdag 12 juni 2002 16:14 schreef Daniel-San het volgende:
Ik heb zelf ook de deluxe.. En een ASUS tv box.. om het audio door te lussen heb ik een kabel gebruikt. Dat is ook nodig volgens de beschrijving...
camelnl
you're my man!
ik ga dat thuis eens nader bekijken. wil je niet ontgoochelen maar volgens mij is dat het progje dat met de software meegeleverd was. En toen hoorde ik geen geluid.
you're my man!
ik ga dat thuis eens nader bekijken. wil je niet ontgoochelen maar volgens mij is dat het progje dat met de software meegeleverd was. En toen hoorde ik geen geluid.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Verwijderd
Ut zou kunnen idd, maar dan is het mischien verstandig om van je geluidskaart ff je line-in open te zetten. (op creative geluidskaarten is het de blauwe aansluiting)Op woensdag 12 juni 2002 16:19 schreef dread het volgende:
camelnl
you're my man!
Bull.. die van mij werkt gewoon op PAL hoor.. niks gemodificeerdOp woensdag 12 juni 2002 16:18 schreef camelnl het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk he, anders heb je geen geluid, maar euhm, de TV-BOX werkt volgens de specificaties alleen maar buiten Europa omdat deze NTSC zouden zijn....is die van jou gemodificeerd ofzo? (we hebben ze hier ook gehad voor verkoop, maar dat bleek niet te werken)
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Er zit een audio uitgang bij je asus-tvbox , op die uitgang sluiten je gewoon je versterker of geluidkaart op aan. Als het goed gaat kan je gewoon beeld en geluid opnemen. Heb je geen special programa nodig. En asus digitaal vcr staat op je asus cd die je bij heb gekregen.
Ik zelf heb aan gesloten op mij versterker heb je iets beter geluid.
Ik zelf heb aan gesloten op mij versterker heb je iets beter geluid.
Verwijderd
Nou Sorry hoor, ik wist niet dat je gelijk kwaad werd, in het begin waren die dingen allemaal NTSC, dan praat ik over over 1,5 a 2 jaar terug..... Niet agressief worden hoor, nergens voor nodigOp woensdag 12 juni 2002 18:07 schreef Acid_Burn het volgende:
[..]
Bull.. die van mij werkt gewoon op PAL hoor.. niks gemodificeerd
Pagina: 1