kan je met de normale plugins van photoshop dit soort fotos meer kleur inblazen?
en is er iemand die dit kan doen en ook kan uitleggen hoe hij dat heeft gedaan.

an dat ziet er al een stuk beter ut... ja inderdaad m'n ouwelui...Op woensdag 12 juni 2002 15:51 schreef Losha het volgende:
zoiets bedoel je?
gewoon in photoshop naar:
image/adjust/auto levels
[afbeelding]
laat me raden, je ouders?

Verwijderd

Human Bobby
ik heb mail problemen maar ik zal het gelijk bekijken zodra het weer werkt.. thxOp woensdag 12 juni 2002 16:09 schreef Skyhawk het volgende:
Check your mail, heb ff foto naar je gemaild, beter kon het niet! Succes
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
aAarGhh
Verwijderd

die laatste ziet er wel goed uit..Op woensdag 12 juni 2002 16:13 schreef Justice het volgende:
met het tonystone filter *lol*
[afbeelding]
hij kan nog wel beter ff kijken..
[afbeelding]
hehe er zit stiekum nog een reflectie op de grondOp woensdag 12 juni 2002 16:44 schreef Xiphy het volgende:
[..]
die laatste ziet er wel goed uit..
alleen jammer dat de gezichten zo blurrig zijn..
Human Bobby
ja die reflectie is echt mooi.. en inderdaad de foto zelf is niet al te bestOp woensdag 12 juni 2002 18:04 schreef Justice het volgende:
[..]
hehe er zit stiekum nog een reflectie op de grondvandaar
lijkt net alsof het net geregend heeft zo. maar ja om die kleuren mooi te krijgen moet je een beetje blurry werken anders krijg je van die patches. en de foto zelf is ook niet veel scherper helaas
Kijk die is tenminste goed gelukt.... petje afOp woensdag 12 juni 2002 18:55 schreef Redje het volgende:
Hier mijn soep:
Had ff geen zin om alles wat paars wat te editte, maar hijs zo wel beter dan het origineel iig.
[afbeelding]
I love watercooling
Verwijderd

Hmm, die vind ik nog wel het netste hoor van alle gepostte hierow.Op woensdag 12 juni 2002 23:56 schreef Hangloozz het volgende:
heh, lang geleden zo'n retoucheer topic
ik heb ook een poging gewaagd maar moet in Redje zondermeer m'n meerdere zien;
nice job
grootste anomalie bij mij: alle groen is verdwenen
[afbeelding]
[afbeelding]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
dit is zeker overduidelijk de besteOp woensdag 12 juni 2002 23:56 schreef Hangloozz het volgende:
heh, lang geleden zo'n retoucheer topic
ik heb ook een poging gewaagd maar moet in Redje zondermeer m'n meerdere zien;
nice job
grootste anomalie bij mij: alle groen is verdwenen
[afbeelding]
[afbeelding]
none
Overdrijven is ook een vak...Op donderdag 13 juni 2002 01:34 schreef Losha het volgende:
vaag topicje wel eigenlijk
ik snap niet dat iemand die van redje zo mooi vindt?!
hij heeft niet alleen de kleuren gecorrigeerd maar ook dingen verandert.
de planten aan de linkerkant zijn toch echt niet groen, in't orrignieel zijn ze gelig (voor zover je dat in dat paars kunt uitmaken)
ik heb hier een immense stapel dia's liggen van mn opa (jaren 30)
meestal is't genoeg om de oude AGFA of KODAK kleur gegevens omtezetten naar RGB, maar dan nog is dat "groen" niet origineel groen.
oftewel originaliteit plaatje is kwijt.
respect voor de moeite maar ..
ik heb liever iets wat natuurlijk, had je net zo goed het rokje ook een andere kleur kunnen geven en de hemel lekker zomers blauw. (no offense thou)
Het was een soep van nog geen 10min, alleen de standaard Photoshop tools gebuikt, dus geen extra plugins.Op donderdag 13 juni 2002 04:00 schreef Xiphy het volgende:
maar nu zou ik wel graag wat info willen hoe de meeste effecten gedaan zijn en ook welke plugins gebruikt zijn.
Kep hier 2cds vol met plugins maar om nu ff de juiste er uit te halen is andere koek....
teveel zooi, te weinig tijd
Verwijderd

Dude die is echt goed gelukt!Op vrijdag 14 juni 2002 17:22 schreef Cresso het volgende:
Ik zie dat er al behoorlijk wat pogingen zijn gedaan om een mooi resultaat te bereiken.
Hopelijk kan mijn poging nog hier iets aan toevoegen
[afbeelding]
zeg doe mij daar es de grote versie vanOp vrijdag 14 juni 2002 17:22 schreef Cresso het volgende:
Ik zie dat er al behoorlijk wat pogingen zijn gedaan om een mooi resultaat te bereiken.
Hopelijk kan mijn poging nog hier iets aan toevoegen
[afbeelding]
Verwijderd

Verwijderd
Ik denk dat de naam van dat programma er eigenlijk zonder punten hoort te staan... en dat hij er met punten staat, zegt me al genoeg over waar hij vandaan komt en dat hij dus niet gratis zal zijn, am I right?Op zaterdag 15 juni 2002 18:01 schreef iFc-Freaky het volgende:
Download Andromeda.Scatterlight.v2002-MaGE
Daar kan je echt zukke coole licht effecten mee doen enzo.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs