Toon posts:

[ADVIES]Nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Okay, hier is een lijstje:
http://arendo.host.sk/pc-upgrade.html

laat me ff weten wat jullie ervan vinden en wat ik eventueel moet veranderen.
Ik heb het grootste deel zelf samengesteld, op de kast na(elephtera heeft me daar een beetje mee geholpen), maar ik moet ff weten of dit zo samen gaat en of het dan een beetje een goede computer wordt :D

Ik heb het idee dat ie wel redelijk goed is, maar ik wil toch eerst weten wat jullie ervan vinden voordat ik hem echt bestel, aangezien ik nooit veel met hardware bezig ben(alleen stuff uit de computer halen en nieuwe erin douwen, maar niet echt van wat is nou goed etc.)

Ik wil erop kunnen programmeren(delphi, C++), Unreal Tournament moet goed werken(zeer goed) en ik ben van plan UT heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg te uitbreiden, dus dat moet ie ook aan kunnen. Dan wil ik er ook nog winXP opdraaien.
Gaat dat met deze computer, wat moet ik veranderen of is dit een goede pc voor dit alles(als iets niet zo hoog hoeft te zijn hoef ik dat niet te weten, want hij moet tenslotte nog een hele tijd mee :D)?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 09:16
Ik ben niet gemachtigd :?

tvw

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
[topic=218256/1/25]

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
ik opeens ook niet :D lol, ff kijken wat er aan de hand is :D

Verwijderd

Mooie set alleen zou ik een kt333 mainboard nemen bv de gigabyte 7vrxp is iets duurder maar wel veel sneller

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 15:44 schreef the_breaker het volgende:
Mooie set alleen zou ik een kt333 mainboard nemen bv de gigabyte 7vrxp is iets duurder maar wel veel sneller
veel duurder, scheelt niets :P

maar ben er zeer tevreden mee... :) aanrader

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Okay.... sorry dan.... ik ga wel naar een ander forum waar het wel mag!

en dat moederbord hebben ze niet bij gistron, waar ik van plan ben alles te bestellen, maar wel de: GA-7 DXR+ Socket A

is dat een goede vervanger voor mijn huidige keuze?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gekeken, maar de prijs is te hoog voor me, ik ben niet van plan meer dan 850 euro uit te geven, aangezien ik nog maar 15 ben :D
maar het is dus wel een goede samenstelling?

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Op woensdag 12 juni 2002 15:43 schreef joshuasioso het volgende:
Ik ben niet gemachtigd :?
Heb ik ook.. Hoe kun je daar dan in komen :?

edit:

Nou doet ie het wel... :?

Arch Linux

• creative8500
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Bij mij doet ie et wel?

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 15:54 schreef BlackAxe het volgende:
ik heb gekeken, maar de prijs is te hoog voor me, ik ben niet van plan meer dan 850 euro uit te geven, aangezien ik nog maar 15 ben :D
maar het is dus wel een goede samenstelling?
Voor die prijs wel ja, al zou ik dan als je toch niet boven de 850 wil gaan een XP2000+ nemen ipv 2100+ en 512meg ddr 333 + geschikt moederbord, kom je ook wel onder de 850 denk ik

Verwijderd

Topicstarter
ik heb express voor 256mb ddr gekozen zodat als ik wil na een weekje ofzo toch weer 256mb ddr erbij kan zetten redelijk goedkoop, maar ik moest een basis zetten en dan laat ik liever een beetje ram weg, wat ik er toch weer bij kan zetten, en dan een goede, snelle processor.

Maar als ik met dit systeem dan mooi UT goed kan spelen en qua snelheid een P4 2Ghz kan overtreffen(niet noodzakelijk) en als de samenstelling klopt(dus dat alles mooi samen gaat), dan vind ik hem goed :D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 15:59 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Bij mij doet ie et wel?
dat komt omdat ik de link heb veranderd :D had eerst een txt bestand, nu een html :D

• Vorkie
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 15:46 schreef BlackAxe het volgende:
Okay.... sorry dan.... ik ga wel naar een ander forum waar het wel mag!

en dat moederbord hebben ze niet bij gistron, waar ik van plan ben alles te bestellen, maar wel de: GA-7 DXR+ Socket A

is dat een goede vervanger voor mijn huidige keuze?
uh ja, voor prijs verhouding wel :) zoals ik al zei ik draai hem ook dat mobo.. gelijk een LAN erbij ATA133 enz enz :)

maar dan zal ik wel een Maxtor 60Gb nemen, omdat die ATA133 ondersteunen :)

kijk eens op www.exile.nl daar heb ik dit ook gehaalt :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

msi kt3-ultra hebben ze wel bij gistron
kt333 chipset dus pc2700 geheugen erin
en een geforce4Ti 4200 club3d of leadtek hebben een aardige prijs
en neem geen coolermaster!!!
ik denk dat je beter af bent met een ThermalTake vulcano 7+

¯\_(ツ)_/¯

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18

scorpie

Supra Addict

ik zou zowieso geen geforce 4 mx nemen als je veel wilt gamen (UT zeg je..)
geforce 4 mx mist namelijk nogal wat belangrijke features zoals vertex en pixel shader en wordt ook niet ondersteund door directx 8.1 en dx8...
voor de rest wel leuk systeempje, alleen houd ik niet zo van dat moederbord, maar smaken verschillen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Zie 2e reply :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.