Toon posts:

Een nieuw systeem, shit, ik kan niet beslissen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn werk (webdesign, vormgeving, geen 3d) mag ik een nieuw systeem aanschaffen.

1. Is de dell uit onderstaande url een goede optie: ?
-------------------------------------

http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?s=nlbsd&l=nl&m=eur&c=670&n=2632&cu=nlbsd&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=-1&demo=&gc=&sbc=nlbsdhot&co=&b=33279

2.Of kan ik beter kiezen voor pc met een AMD processor van een andere fabrikant?
-------------------------------------

Stabiliteit, duurzaamheid en goede garantievoorwaarden zijn belangrijke factoren voor mijn keuze. Het liefst een groot beeldscherm (bv. 19"). Budget= +- 1300 euro.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ten eerste raad ik een Pentium 4 aan voor 3d werk, een goeie sterke videokaart, daarnaast geen SDR RAM maar DDR Ram,

verder wijs ik je erop dat je heb beter zef in elkaar kan zetten met goeie onderdelen, zodat je hem helemaal op je eigen keus kan maken...

daar wijs ik je voor naar de www.tweakers.net/pricewatch

Verder worden meestal dit soort vragen niet gewaardeert door de mensen en zullen hierdoor nutteloze reply's geven.

Er loopt ook een topic over deze vragen.
en lees deze faq eens [topic=218256/1/100]

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 14:56
je kunt een DELL nemen, altijd stabiele systemen..
maar misschien beter

een pentium 4 (zo heel duur zijn ze echt niet..vooral de 1.6 ghz niet)
of een amd systeem..

je hebt wel uiteindelijk een sneller systeem voor hetzelfde geld...kost alleen wat moeite..

PVoutput

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Op woensdag 12 juni 2002 15:35 schreef ThaNetRunner het volgende:
Ten eerste raad ik een Pentium 4 aan voor 3d werk, een goeie sterke videokaart, daarnaast geen SDR RAM maar DDR Ram,

verder wijs ik je erop dat je heb beter zef in elkaar kan zetten met goeie onderdelen, zodat je hem helemaal op je eigen keus kan maken...

daar wijs ik je voor naar de www.tweakers.net/pricewatch

Verder worden meestal dit soort vragen niet gewaardeert door de mensen en zullen hierdoor nutteloze reply's geven.

Er loopt ook een topic over deze vragen.
en lees deze faq eens [topic=218256/1/100]
Niet om lullig te zijn hoor maar lees zelf eens eerst even goed, hij zegt geen 3d. Ik kan hem wel aanraden om de buyguide op tweakers frontpage te lezen.