[CM] keybord mod vraagjes (pix)

Pagina: 1
Acties:

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-07 23:10
K had dus een vraagje, hoe kan ik t beste een aansluiting achterop mn kast maken zodat ik makkelijk t stroomkabeltje van mn neon wire los/vast kan maken. Dit is de huidige situatie:
Afbeeldingslocatie: http://members1.arnhem.chello.nl/~j.bouwmeester01/Images/aansluiting1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.arnhem.chello.nl/~j.bouwmeester01/Images/aansluiting1.2.jpgNiet erg handig zoals je ziet...hier zou ik graag een oplossing voor willen...iemand?

En wat me ook handig lijkt is een schakelaartje achterop mn toetsenbord. Huidige situatie:
Afbeeldingslocatie: http://members1.arnhem.chello.nl/~j.bouwmeester01/Images/aansluiting2.jpg
Hier wil ik dus een simpel en vooral klein schakelaartje, alleen vraag ik me af welke ik t beste kan kopen. (en waar)

Verwijderd

Gewoon met een standaard tulp (audio) stekkertje en plugje. :)

(geen pics meer op Inet vanwegen Endoria..) ;(

• Vinny_B
Op woensdag 12 juni 2002 15:26 schreef Oeloe het volgende:
Gewoon met een standaard tulp (audio) stekkertje en plugje. :)

(geen pics meer op Inet vanwegen Endoria..) ;(
mja das niet eens zo'n slechte :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-08 15:13

AcouSE

Swedish Chef

Ik doe dat gewoon met jackplugjes (3,5mm hoofdtelefoon) maar da's precies hetzelfde als Oeloe's principe.

• Vinny_B
Op woensdag 12 juni 2002 15:28 schreef AcouSE het volgende:
Ik doe dat gewoon met jackplugjes (3,5mm hoofdtelefoon) maar da's precies hetzelfde als Oeloe's principe.
okeej dat ga ik dus proberen. alleen we hebben niet een lokale electro zo in de buurt... weet iemand een online shop die ze heeft?

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 17:15

CBA

een vat, een vat, een vat !

Je hebt van die suikerklontjes die je uit en in elkaar kunt schuiven, ik gebruik die voor m'n ccfl los te maken van m'n kast als ik m'n zeiwand erafneem

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wat de schakelaar betreft: als je dan toch in je snoertje gaat knutselen, zet er dan meteen een gewoon kabelschakelaartje tussen (je weet wel, waar je je schemerlampje mee aan een uit zet). Zijn voor een eurootje bij zowat elke supermarkt te koop. Van die audiotulpjes trouwens ook nogal eens...

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

gewoon van die omgooi knopjes, zijn klein, handig en niet eens zo duur. Misschien een druk knopje ?

vraag is alleen, waar laat je dat knopje :D

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:29
Op woensdag 12 juni 2002 15:29 schreef Duke_Nukem het volgende:

[..]

okeej dat ga ik dus proberen. alleen we hebben niet een lokale electro zo in de buurt... weet iemand een online shop die ze heeft?
Ze hebben toch wel van die kabeltjes daarvoor? dat je die kan openknippen?

• Vinny_B
Op woensdag 12 juni 2002 15:47 schreef DocB het volgende:

[..]

Ze hebben toch wel van die kabeltjes daarvoor? dat je die kan openknippen?
we hebben geen lokale electroboer in de buurt.. als ik een eindje fiets naar amersfoort ofzo...misschien dat ik daar ff ga kijken :) en anders zoek ik wel wat op conrad.nl :)

Verwijderd

check bit-tech ff
daar was er een artikel over
Pagina: 1